Mylle skriver:
Tak, jeg er bare ærlig 
Du har sandsynligvis ret i det med forholdet til jeres barn - men hvis i nu laver en "plan" for hvordan han stille og roligt skal påtage sig flere og flere opgaver med barnet, sådan så det ikke går for hurtigt for ham/hende men at det bare stille og roligt bliver helt naturligt at far også er der, selvom han/hun er van til dig og kun dig. Synes ofte man hører om fædre (eller mødre) der er jaloux og ked af, at barnet ikke vil have at den pågældende forældre tager ham/hende i bad fx, men jeg tror bare i skal tage det stille og roligt, gøre tingene sammen også skal din kæreste huske på at det ikke er fordi barnet ikke kan lide ham, men fordi det er van til dig, så selvom han har lyst til at være superfar så tror jeg han gør det bedst ved at stå lidt på sidelinjen og være den "sjove" - altså, lege, fjolle, hygge også gradvist påtage sig flere hverdagsopgaver.. Håber ikke det blev for indviklet 
Mvh
tak for dit indlæg 
Altså planen jeg lidt har lagt er at : Der skal optages forskellige film af far og baby inden de tager afsted når de laver hverdags ting såsom: Spiser, bader, hygger, putter, sover, leger, skifter ble, går tur osv.. Der skal skypes/cammes når det passer sammen, der skal være billeder af far også vil jeg sy et tæppe med billeder af far der skal være i sengen ( altså stof-billed-tryk) så han ikke er fremmed fremmed når han kommer hjem...
Også netop som du siger så være på "sidelinjen" ikke at skulle ligge baby i seng hvis den er overtræt osv.... 
Anmeld