MorTilJanuar skriver:
Det er nemlig det med at de skal afsted når der er et lille barn 
har du gjort dig nogle tanker omkring gensyns seancen i lufthavnen? Altså om baby skal med derud eller ej?
Vores barn vil være 1 år når han skal afsted så synes der er en del tanker omkring det..
Ja, jeg har tænkt over det og fik en god snak med en veninde om det, hvis kæreste også er soldat - de har en pige på 3 år. De kørte farmand til flyet og sagde på gensyn og datteren tog det ikke hårdt overhovedet. På vej hjem i bilen faldt hun i søvn og min veninde måtte holde ind for at græde lidt.
Det var min veninde der tog det hårdest, fordi som datteren sagde " far på arbejde" og " far komme hjem på min føs´dag". Det var det der var i hendes hoved. Så tror ikke det som sådan er hårdt for børnene - hvis vi som forældre ikke gør det "store" ud af det. Hvis du forstår hvad jeg mener 
Nu har vi sagt på gensyn hjemme dvs jeg har ikke været med ude ved flyet og vinke. Sådan vil min kæreste helst have det, men ved ikke om vi gør det på samme måde når vi har fået bettefisen - men tror det bliver sådan. Vi vælger nok bare at tage imod ham i lufthavnen når han kommer hjem på leave og når han kommer helt hjem. Vil gerne have at det er så naturligt som muligt.
/Fenja
Anmeld