Far skal til afghanistan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.838 visninger
54 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Carl-Emil's mor

Halløj Halløj de damer.

Jeg er lidt nys for om der er nogle af jer der har haft mand/kæresten som er far til jeres barn afsted til afghanistan ??? Kæresten skal afsted 1 mdr efter baby er fyldt et år og det sætter da lidt tanker igang om forskellige ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

ønskebørn74

MorTilJanuar skriver:

Halløj Halløj de damer.

Jeg er lidt nys for om der er nogle af jer der har haft mand/kæresten som er far til jeres barn afsted til afghanistan ??? Kæresten skal afsted 1 mdr efter baby er fyldt et år og det sætter da lidt tanker igang om forskellige ting 

Min mand skal afsted August 2012.. Hvis jeg gennemfører graviditeten er vores barn 6md... Er mega nervøs...

Hvilken kasserne er han tilknyttet om jeg må spørge??

Anmeld

5. juli 2011

Mi

Jeg mener at kunne huske, at der var en herinde som lavede en gruppe, for kvinder som var i forhold til soldater. Måske er der andre der inde med erfaringer.

Jeg håber at det vil gå din mand godt, og hils ham og sig tak for indsatsen som han gør for os alle

Anmeld

5. juli 2011

Fru Aagaard

Min mand skal derned i 12/13 med deres helicopter, så vi må vente og se Skal føde i januar 12 og har en trold på 6 år til dec.

Anmeld

5. juli 2011

Bare mig..

Puha, godt det ikke er min mand/kæreste. Jeg ville panikke og bryde fuldstændig sammen.. Men hvad hjælper det, hvis de SKAL afsted!

Sidespring: Min kammerart er lige taget afsted igen efter tre ugers overlov, og kommer hjem her i august.

Vi er NOGET nervøse herhjemme, fordi der jo gemmensnitligt bliver dræbt cirka 4 på hvert hold, men ingen fra det hold (7-9-13) er dræbt endnu. De fik at vide, at de skulle sige ORDENTLIGT farvel denne gang til deres venner og familie, for de skulle helt sikkert regne med, at mindst én soldaterkammerart ikke ville vende hjem.. Puha, det er altså hårdt at skulle sige farvel til ham så Glæder mig til ham kommer hjem igen! I LIVE!!

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

ønskebarn74 skriver:

Min mand skal afsted August 2012.. Hvis jeg gennemfører graviditeten er vores barn 6md... Er mega nervøs...

Hvilken kasserne er han tilknyttet om jeg må spørge??

Puuuuha ja det var tidligt  Kæresten overvejede at søge om at blive flyttet til isaf14 der skal afsted august 2012 men så går han glip af barnets første fødselsdag så vil han ikke.. Så han smutter februar 2013 når mor starter i sin sidste praktik  Men man støtter jo for man vidste hvad man gik ind til.. 

Han er på høvelte kasserne og overgår efter sommerferien til 1/1 ...

hvor er din mand henne af?

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

Mi skriver:

Jeg mener at kunne huske, at der var en herinde som lavede en gruppe, for kvinder som var i forhold til soldater. Måske er der andre der inde med erfaringer.

Jeg håber at det vil gå din mand godt, og hils ham og sig tak for indsatsen som han gør for os alle

Skal hilse og sige tak... er dog hans 3 tur men man vidste jo hvad man gik indtil... 

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

Fru Aagaard skriver:

Min mand skal derned i 12/13 med deres helicopter, så vi må vente og se Skal føde i januar 12 og har en trold på 6 år til dec.

Så han skal afsted i august 12 og kommer hjem februar 13? Skal selv føde i januar 12 

Anmeld

5. juli 2011

Maalene

Prøv og skriv til babyklar - hun står i samme situation, bare hvis hun ikke ser tråden

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

Nicolinesmor170510 skriver:

Puha, godt det ikke er min mand/kæreste. Jeg ville panikke og bryde fuldstændig sammen.. Men hvad hjælper det, hvis de SKAL afsted!

Sidespring: Min kammerart er lige taget afsted igen efter tre ugers overlov, og kommer hjem her i august.

Vi er NOGET nervøse herhjemme, fordi der jo gemmensnitligt bliver dræbt cirka 4 på hvert hold, men ingen fra det hold (7-9-13) er dræbt endnu. De fik at vide, at de skulle sige ORDENTLIGT farvel denne gang til deres venner og familie, for de skulle helt sikkert regne med, at mindst én soldaterkammerart ikke ville vende hjem.. Puha, det er altså hårdt at skulle sige farvel til ham så Glæder mig til ham kommer hjem igen! I LIVE!!

Tjaaaaeh det er hans 3 hold næste gang så jeg har snart lært hvad dvs han er væk, men derfor er det stadigvæk mindre sjovt at han skal afsted...

Hmm hvor er han tilknyttet?? ALLE jeg kender har ALDRIG fået besked på at sige farvel men på gensyn nemlig ...

Men hvis det er første gang du har en afsted forstår jeg godt det er ekstra hårdt, desværre bliver men til "hård" når man har prøvet det før fordi man finder ud af hvordan man "bedst overlever" at have dem væk.. 

Du er velkommen til at skrive privat hvis du vil have god fif.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.