Far skal til afghanistan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Carl-EmilsMoar skriver:

men når jeg nu siger jeg ikke forstår din relevance så kunne du vil uddybe den hvis du ønsker at deltage i snakke 

Jeg er selv pårørende og skal sende min mand afsted til august.

jeg går ud fra at alle pårørende til en soldat har været til pårørende arrangement på kasernerne landet over og har fået afvide at man ikke må udtale sig om hva dato soldaterne skal udsendes osv. mht sikkerhed.

det er der blevet givet i denne tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Carl-Emil's mor

WishForaMiracle skriver:

Jeg er selv pårørende og skal sende min mand afsted til august.

jeg går ud fra at alle pårørende til en soldat har været til pårørende arrangement på kasernerne landet over og har fået afvide at man ikke må udtale sig om hva dato soldaterne skal udsendes osv. mht sikkerhed.

det er der blevet givet i denne tråd.

Mig bekendt er der ikke givet datoer?  Jeg kan da ihvertfald tale for mig selv og sige jeg IKKE har givet datoer for hvilken dag han skal afsted da det ikke er officielt endnu...

Anmeld

23. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Carl-EmilsMoar skriver:

Mig bekendt er der ikke givet datoer?  Jeg kan da ihvertfald tale for mig selv og sige jeg IKKE har givet datoer for hvilken dag han skal afsted da det ikke er officielt endnu...

Der er givet nogle datoer, synes ikke det er iorden. ville bare lige minde folk om at man ikke skal gøre det da det ikke kun er deres mænd men også mange andre der skal afsted.

Anmeld

23. juli 2011

Carl-Emil's mor

WishForaMiracle skriver:

Der er givet nogle datoer, synes ikke det er iorden. ville bare lige minde folk om at man ikke skal gøre det da det ikke kun er deres mænd men også mange andre der skal afsted.

Jeg ser stadigvæk ikke din relevance for emnet og vil gerne bede dig om at tage den privat med mig eller de pågældende personer der har skrevet datoer da denne debat/snak handler om at have folk afsted og IKKE hvorvidt det er ok at skrive datoer

Anmeld

23. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Carl-EmilsMoar skriver:

Jeg ser stadigvæk ikke din relevance for emnet og vil gerne bede dig om at tage den privat med mig eller de pågældende personer der har skrevet datoer da denne debat/snak handler om at have folk afsted og IKKE hvorvidt det er ok at skrive datoer

ikke nødvendigt. jeg har fået mit budskab ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.