Skal homoseksuelle have lov til at adoptere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Stjernestoev

Kofoed33 skriver:

Hvem og hvorfor stemmer i nej? Vil meget gerne høre hvorfor.

Jeg skulle vist have gjort sådan de kunne være anonyme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Kofoed.

Soffeloffe skriver:

Jeg skulle vist have gjort sådan de kunne være anonyme..

Det kan godt være...

Anmeld

27. juni 2011

Chamomile

Ja, helt bestemt.

Anmeld

27. juni 2011

Chamomile

Ja, helt bestemt.

Anmeld

27. juni 2011

FrkLarsen

Har også stemt ja! 

Hvorfor skal homoseksuelle ikke have lov til at føle den skønne følelse som vi andre heteroseksuelle gør når vi bliver forældre? 

Helt klart skal homoseksuelle også have ret til at få deres drømme opfyldt! Kvinde&kvinde eller mand&mand, vi er alle mennesker med følelser! 

Anmeld

28. juni 2011

N&J

Jeg forstår slet ikke man kan stemme nej, for hvorfor er det overhovedet til diskussion, selvfølgelig skal de have de samme rettigheder som os andre, at de har en anden seksuel preferance ser jeg som irrelevant for deres forældreevner

Anmeld

28. juni 2011

Frk-Lotusblomst

simpelt: JA

Anmeld

28. juni 2011

norenberg

Min holdning er nej...syntes at hvis folk vælger at leve som homoseksuelle, vælger de også det at få børn fra...vil lige tilføje at jeg bestemt ikke har noget i mod homoseksuelle.....men i min verden er børn frugten af en mand og kvindes kærlighed....og homoseksuelle kan sikkert være lige gode forældre....men jeg syntes altså det virker forkert, et barn skal ikke bo hos to af samme køn....

Anmeld

28. juni 2011

Wimmie

Min holdning er nej...syntes at hvis folk vælger at leve som homoseksuelle, vælger de også det at få børn fra...vil lige tilføje at jeg bestemt ikke har noget i mod homoseksuelle.....men i min verden er børn frugten af en mand og kvindes kærlighed....og homoseksuelle kan sikkert være lige gode forældre....men jeg syntes altså det virker forkert, et barn skal ikke bo hos to af samme køn....

Hvad mener du med at de vælger at leve som homoseksuelle? Det er jo ikke et valg, det er jo sådan man er?

Skulle de så have valgt at leve som heteroseksuelle og leve på en løgn for at få børn?

Og hvis du mener at de kan være lige så gode forældre som heteroseksuelle, hvorfor skal de så ikke have lov?

Mit svar er ja og det er uden tøven

Anmeld

28. juni 2011

SussieThyssen

Soffeloffe skriver:

Lige en lille debat, som har været oppe flere gange..
Synes I homoseksuelle skal have lov til at adoptere?

Jeg stemmer helt klart JA!!

Ja..selvfølgelig.

De har da lige så meget ret til børn, som alle andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.