rocker mand/far?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

camilla28

Anonym skriver:

forstår ikke lige hvad du mener med om han ville søge hjælp for at finde ud af hvem han er?

jamen han har et årskort til fitnes center som koster penge hver måned men han bruger det aldrig. jeg har tilbudt at tage med men det vil han absolut ikke. jeg har sagt vi kan cykle eller gå nogle gode lange ture med vores datter, men han er en meget doven person for at sige det ligeud, så intet af det har hans interesse.
synes det er meget svært at hjælpe ham når han altid bare siger 'det gider jeg ikke' og sætter sig med sin computer og spiller eller kører sin vej.

jeg er i midten af 20'erne og han er i starten af 30'erne (hvis jeg siger vores præcise alder kan folk måske regne ud hvem vi er og har familie herinde som helst intet skal vide)

vis han bruer penge på fitness uden og bruge det skal det sku da lukkes ... spild af penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

serinasmor

Anonym skriver:

nej det har jeg også sagt. jeg har ingen respekt for folk der synes det er sejt at være i en rockerklub og tage stoffer osv.
i mine øjne er det folk der ikke har et liv der gør sådan noget.

hvis han vælger det fremfor vores datter og mig er jeg helt sikkert også den der er smuttet. og det ved han godt. alligevel skal han tænke over det, og det i sig selv gør mig rigtig frustreret og ked af det. tænker på om vi virkelig ikke betyder mere for ham, det burde jo ikke være et svært valg

håber han snart bliver sig selv og kommer til fornuft.

kan sgu godt forstå du er frustreret ... ville jeg HELT klart også være

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

ja jeg hopper lige med på den her .. har selv være med i en mc klub engang (uden mc) og det var ren hygge kørte til holland for og se mc løb og få et par liter fadbamser ... ren hygge så frit ham lige ud  hvad han forstiller sig denne mc klub indeholder hvad er deres værdier  og kan  den tilbyde en familie far

vis det er en mc klub med hjernedøde værdier så som druk kriminalitet vold osv kan han sikke sit  rygmærke op where the sun dont shine

ud af døren

jeg har selv en faster med 2 børn der er i en mc klub, så at man er medlem af sådan en klub har jeg på ingen måde noget imod. jeg ved de hygger sig rigtig godt når de er på ture. 
men den mc klub han vil ind i er ikke af de hyggelige slags. det er noget ala ak81, mener faktisk det var en søskendeklub eller hva nu de kaldte det enten dertil eller HA.

er ihvertfald en klub der involverer narko og kriminalitet. bare for at få rygmærket skal man lave en masse ting og det tager mindst et år at blive fuldgyldig medlem.

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

vis han bruer penge på fitness uden og bruge det skal det sku da lukkes ... spild af penge

ja det har jeg også sagt, økonomien er i forvejen lidt stram, men han har fået den ide at det betyder han ikke må gå til fitnes for mig og derfor VIL han have det.
han vender rigtig mange ting til at han ikke må dem for mig (selvom det langt fra er sådan) og hvis han føler han ikke må det vil han det bare endnu mere.
meget barnligt efter min mening.

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

tror han trænger til og flytte hjemme fra hehe

Anmeld

26. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg tænker lidt at han da ikke er rocker fordi han melder sig ind i en mc klub, så længe det ikke er hells angels rygmærke osv, så tænker jeg bare det er en helt almindelig klub, hvor de står i værksted en masse gutter og snakker og mc og køre ture..  Men selvfølgelig, er det med stoffer og kriminalitet og vold, så er det ikke ok..

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

Jeg tænker lidt at han da ikke er rocker fordi han melder sig ind i en mc klub, så længe det ikke er hells angels rygmærke osv, så tænker jeg bare det er en helt almindelig klub, hvor de står i værksted en masse gutter og snakker og mc og køre ture..  Men selvfølgelig, er det med stoffer og kriminalitet og vold, så er det ikke ok..

ved godt der er masser af fredelige mc klubber, har selv en faster der er med i en og der er ikke noget som helst forkert i det, de hygger sig bare og kører rundt til træf og sådan. men den han vil ind i er ikke af de fredelige slags. det er ala hells angels.

Anmeld

28. juni 2011

chael

Anonym skriver:

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

Nej, jeg syntes bestemt ikke du er egoist, men det er da flot at du tænker på din datter.

Tænk på hendes fremtid, hvad folk/forældre omkring ikke vil mene eller tænke om "hende pigen, hvis far er 'rocker"!!

Jeg ville ikke acceptere det. Det hører ikke til i min lille blåøjede naive verden.

Desuden er det et klientel jeg finder aldeles ucharmerende og bøvede og som jeg finder pinligt at kende til og deres langt ude uciviliserede opførsel!!

*Camilla 26+6

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Nej, jeg syntes bestemt ikke du er egoist, men det er da flot at du tænker på din datter.

Tænk på hendes fremtid, hvad folk/forældre omkring ikke vil mene eller tænke om "hende pigen, hvis far er 'rocker"!!

Jeg ville ikke acceptere det. Det hører ikke til i min lille blåøjede naive verden.

Desuden er det et klientel jeg finder aldeles ucharmerende og bøvede og som jeg finder pinligt at kende til og deres langt ude uciviliserede opførsel!!

*Camilla 26+6

min datter vil til enhver tid komme i første række, og hun skal ikke vokse op med en far der kommer i sådan et miljø!

skønt at høre det ikke kun er mig der han den holdning til det forstår slet ikke hvad de synes er så fedt ved at lave kriminalitet og tager stoffet, i mine øjne er de ikke andet end en flok tabere!!

jeg elsker min mand meget højt, men denne grænse hverken kan eller vil jeg rykke for hans skyld. så nu venter jeg på svar omkring hvad han har tænkt sig.
familie eller rocker liv, burde være et nemt valg men venter stadig så det er det åbenbart ikke for ham

Anmeld

28. juni 2011

Lilje82

Man behøver ikke at være rocker for at være medlem af mc-klub!!!

Men hvis det er en af de klubber, hvor narko og andet cirkulerer rundt, så forstår jeg slet ikke det kan interessere ham.

Min far er medlem af en mc-klub og har været det hele hans liv og jo i hans unge dage gik det nok lidt mere vildt for sig end i dag, men han er hverken rocker, voldig eller en af dem der har taget narko.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.