Anonym skriver:
jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver
min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...
er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.
Nej, jeg syntes bestemt ikke du er egoist, men det er da flot at du tænker på din datter.
Tænk på hendes fremtid, hvad folk/forældre omkring ikke vil mene eller tænke om "hende pigen, hvis far er 'rocker"!!
Jeg ville ikke acceptere det. Det hører ikke til i min lille blåøjede naive verden.
Desuden er det et klientel jeg finder aldeles ucharmerende og bøvede og som jeg finder pinligt at kende til og deres langt ude uciviliserede opførsel!!
*Camilla 26+6
Anmeld