rocker mand/far?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

nu bliver man jo ikke bare lige sådan Rocker, og hvis han gerne bare vil ind i kliken er der jo nogle optagelses forhold som vold, kriminalitet, narko osv osv. Er det en løbebane han vil ind i når i skal have en datter. OG vil han gerne undvære dig og familien de dage han tilbringer bag tremmer.
Altså for mig ville det være en mand der vælger at vælge sin familie fra på et vis plan og det ville jeg ikke acceptere og så er der bare ikke noget så ucharmerende som rockere, OMG! get a life!

vi har en datter på 6 mdr.

også min holdning, gider ikke den 'slags' personer i mit liv. kan umuligt respektere en der har med vold og narko at gøre og mener det er vigtigt man respekterer sin partner.

han har også fået besked på at hans kammerat som lige har fået sit rygmærke ikke er velkommen her i mit hjem længere.
man ved jo aldrig hvad ballade de kan slæbe med sig lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Jeg synes det er en svær situation du står i og jeg synes det er flot at du beder ham vælge - det at ville være en del af en "gruppe" som en mcklub er jo et tegn på lavt selvværd, så han føler sig jo ikke god nok som han er  Jeg synes du vælger rigtigt for dig og dit barn ved at sige nej til at være i forhold med én som er indblandet i sådan noget. Jeg kender ham ikke, og kan jo slet ikke rådgive dig som hvis jeg kendte ham, men det lyder ikke så sundt for dig at være sammen med en mand som vil være en del af et sådan miljø  - og slet ikke når der er et barn indblandet også.... Men jeg håber da at han vælger Jer og kommer til fornuft. 

han har taget en del kg på og det har gået ham lidt på, måske det kan ha noget med sagen at gøre..

håber også han snart kommer til fornuft ihvertfald.

Anmeld

25. juni 2011

Mauser.

Jeg ville slet ikke beskæftige mig med en mand der havde sådanne behov, det må være mit svar (: 

Anmeld

25. juni 2011

Tvillingemor80

Min mand var røget ud !

Anmeld

25. juni 2011

1000Ben

Anonym skriver:

han har taget en del kg på og det har gået ham lidt på, måske det kan ha noget med sagen at gøre..

håber også han snart kommer til fornuft ihvertfald.

Er der evt en chance for at han måske ville forsøge at søge noget hjælp, bare for at finde ud af hvem han er og sådan? Ellers kunne du jo foreslå ham at I sammen tager i fitness, løber eller andet? Giv ham andet at gå op i og få ham til at få nogle lidt bedre venner måske? Hvor gamle er I?

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Er der evt en chance for at han måske ville forsøge at søge noget hjælp, bare for at finde ud af hvem han er og sådan? Ellers kunne du jo foreslå ham at I sammen tager i fitness, løber eller andet? Giv ham andet at gå op i og få ham til at få nogle lidt bedre venner måske? Hvor gamle er I?

forstår ikke lige hvad du mener med om han ville søge hjælp for at finde ud af hvem han er?

jamen han har et årskort til fitnes center som koster penge hver måned men han bruger det aldrig. jeg har tilbudt at tage med men det vil han absolut ikke. jeg har sagt vi kan cykle eller gå nogle gode lange ture med vores datter, men han er en meget doven person for at sige det ligeud, så intet af det har hans interesse.
synes det er meget svært at hjælpe ham når han altid bare siger 'det gider jeg ikke' og sætter sig med sin computer og spiller eller kører sin vej.

jeg er i midten af 20'erne og han er i starten af 30'erne (hvis jeg siger vores præcise alder kan folk måske regne ud hvem vi er og har familie herinde som helst intet skal vide)

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

forstår ikke hvad det er han synes der er så sejt ved det .. og det ville jeg nok fortælle ham

hvis det er en klub der er = narko og alt mulig andet lort - var jeg den der var skredet (det er jo nemt at sige når nu det ikke er mig )

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

Loa skriver:

Er du sikker på mc klub er lig med vold, narko og kriminalitet? Det er vel ikke Hells Angels han vil melde sig ind i??

Det kan vel bare være en mere fredelig mc klub?

ja jeg hopper lige med på den her .. har selv være med i en mc klub engang (uden mc) og det var ren hygge kørte til holland for og se mc løb og få et par liter fadbamser ... ren hygge så frit ham lige ud  hvad han forstiller sig denne mc klub indeholder hvad er deres værdier  og kan  den tilbyde en familie far

vis det er en mc klub med hjernedøde værdier så som druk kriminalitet vold osv kan han sikke sit  rygmærke op where the sun dont shine

ud af døren

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

forstår ikke hvad det er han synes der er så sejt ved det .. og det ville jeg nok fortælle ham

hvis det er en klub der er = narko og alt mulig andet lort - var jeg den der var skredet (det er jo nemt at sige når nu det ikke er mig )

nej det har jeg også sagt. jeg har ingen respekt for folk der synes det er sejt at være i en rockerklub og tage stoffer osv.
i mine øjne er det folk der ikke har et liv der gør sådan noget.

hvis han vælger det fremfor vores datter og mig er jeg helt sikkert også den der er smuttet. og det ved han godt. alligevel skal han tænke over det, og det i sig selv gør mig rigtig frustreret og ked af det. tænker på om vi virkelig ikke betyder mere for ham, det burde jo ikke være et svært valg

håber han snart bliver sig selv og kommer til fornuft.

Anmeld

26. juni 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

Kan kun sige at jeg har samme holdning... 

Det er ikke et miljø at færdes i... Der er man i politiets søgelys... Det er da bestemt ikke et liv at leve i... 

Så kan kun forstå din holdning, jeg ville ikke acceptere det... 

Jeg har før færdes i det miljø.. Og det sluttede den dag jeg blev gravid... Det er ikk et miljø min datter skal opvokse i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.