rocker mand/far?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

Altså det er ikke alle mc-kluber der er en flok kriminelle idioter...

Så med mindre det ligefrem er HA, Banidos, og AK81 ville jeg ikke tage det så tungt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

den her mc klub er ikke af de fredelige.. har undersøgt det.

Så var jeg sgu nok også smuttet...

Anmeld

25. juni 2011

132319

Jeg ville aldrig leve sammen med en rocker!

For mig er det lidt lige som en muskel/kamphund: Man ved aldrig hvornår det slår klik for dem 

Anmeld

25. juni 2011

sarahb

nu bliver man jo ikke bare lige sådan Rocker, og hvis han gerne bare vil ind i kliken er der jo nogle optagelses forhold som vold, kriminalitet, narko osv osv. Er det en løbebane han vil ind i når i skal have en datter. OG vil han gerne undvære dig og familien de dage han tilbringer bag tremmer.
Altså for mig ville det være en mand der vælger at vælge sin familie fra på et vis plan og det ville jeg ikke acceptere og så er der bare ikke noget så ucharmerende som rockere, OMG! get a life!

Anmeld

25. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg har bare fået af vide at der skal sindsygt meget til for man kan holde en far fra sit barn. har flere gange hørt om mænd der tager narko som alligevel får lov til at se deres barn/børn hveranden weekend. synes det er frygteligt sådan noget.

tror det var fordi han følte sig fanget og ikke havde andet at modargumentere med. tror han blev bange fordi han ku se jeg mente det.

hvis han bliver rocker og kommer i sådan et miljø vil jeg ihvertfald gøre alt for han ikke skal være sammen med min datter.

jeg er glad for at læse det ikke er mig der er fuldstændig forkert på den, begyndte at frygte jeg var blevet komplet tosset.
men kan se det ikke kun er mig der ikke ville finde sig i det.

Nej det er du ikke 

Og hvis han er farlig for din datter, så får han hende ikke at se 

Anmeld

25. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

også lidt det jeg tænkte. det ligner ham nemlig ikke at opføre sig på denne måde, kan slet ikke kende ham. da jeg spurgte om der var sket noget eller han havde en dårlig dag eller lignende blev han bare vildt sur og kaldte mig diverse grimme ting. og så kørte han i arrigskab bagefter uden at sige noget som helst og jeg har intet hørt fra ham siden.

har han taget stoffer eller er han begyndt på steroider?

Anmeld

25. juni 2011

Preghiera

Anonym skriver:

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

NEJ! Jeg synes bestemt du har gjort det rigtige (og endda meget behærskede!) i at fortælle ham hvordan du har det med det... Og HVIS han så vælger den vej alligevel, så synes jeg du skal få benene på nakken og smutte.

Anmeld

25. juni 2011

Mi

Anonym skriver:

han siger så selv at det bare er en 'kaffe-klub' og hygge med at køre rundt på mc. men har en 'veninde' der kommer derude som også arbejder på et bordel og hun kan ihvertfald sige det ikke går stille for sig de gange hun har set det derude (hendes piger tjener penge der!). der er 'kællinger' og narko hver weekend, gifte mænd med børn der sidder og tar streger og får unge tøser til at strippe og gi lap dance mens de gramser på dem.
han siger så at hun lyver osv.. men jeg har også googlet klubben og det er ikke positive ting der dukker op omkring den.

ved snart ikke hvad jeg skal tro på, tænke, hvad jeg skal gøre/kan gøre. den mand jeg troede jeg skulle være sammen med resten af livet er slet ikke den mand jeg troede længere

Hold da op  Jeg kan godt forstå at du ikke vil lade dit barn være en del af det og hvad sker der lige for hans værdier, hvis sådan et miljø er helt OK. Stol på din mavefornemmelse!

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

har han taget stoffer eller er han begyndt på steroider?

efter hva han selv siger har han ikke. var noget af det første jeg tænkte eftersom hans adfærd var SÅ forandret..
har stadig intet hørt fra ham så ved næsten ikke hvad jeg skal forvente der kommer til at ske.
men er ihvertfald forberedt på det ikke vil være jordens undergang at blive alenemor hvis valget står mellem det og at være sammen med en rocker..

Anmeld

25. juni 2011

1000Ben

Anonym skriver:

også hvis han vælger os frem for klubben??

er bare så forvirret over det hele lige nu. ligner ham slet ikke at opføre sig på den måde.

Jeg synes det er en svær situation du står i og jeg synes det er flot at du beder ham vælge - det at ville være en del af en "gruppe" som en mcklub er jo et tegn på lavt selvværd, så han føler sig jo ikke god nok som han er  Jeg synes du vælger rigtigt for dig og dit barn ved at sige nej til at være i forhold med én som er indblandet i sådan noget. Jeg kender ham ikke, og kan jo slet ikke rådgive dig som hvis jeg kendte ham, men det lyder ikke så sundt for dig at være sammen med en mand som vil være en del af et sådan miljø  - og slet ikke når der er et barn indblandet også.... Men jeg håber da at han vælger Jer og kommer til fornuft. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.