rocker mand/far?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Er du sikker på mc klub er lig med vold, narko og kriminalitet? Det er vel ikke Hells Angels han vil melde sig ind i??

Det kan vel bare være en mere fredelig mc klub?

den her mc klub er ikke af de fredelige.. har undersøgt det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Kom væk uanset hvad han vælger, ville være mit svar 

også hvis han vælger os frem for klubben??

er bare så forvirret over det hele lige nu. ligner ham slet ikke at opføre sig på den måde.

Anmeld

25. juni 2011

DinNabo

Anonym skriver:

også hvis han vælger os frem for klubben??

er bare så forvirret over det hele lige nu. ligner ham slet ikke at opføre sig på den måde.

Nej selvfølgelig ikke hvis han vælger jer..... I hvert fald efter min mening. Alle får da nogen gange en dårlig ide, og hvis ens partner ikke kan tilgive det, så er det da et halvdårligt forhold.

Anmeld

25. juni 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tror, at din mand har øjnet en chance for at få noget af sin tabte ungdom tilbage - jeg tror ikke, at han har nogen intentioner om at gøre noget, som ikke er tilladt i jeres forhold, men grænserne skrider (måske kombineret med gruppepres), når man er i et fællesskab, man med tiden bliver afhængig af, og så er det næsten med sikkerhed, at han ender i noget, der egentligt overskriver hans nuværende moral (det kan både være med ludere, narko og vold).

Du kan ikke afholde ham fra at gøre, hvad han har lyst til, men jeg synes, at du skal give ham et ultimatum og være parat til at tage konsekvensen af hans beslutning, hvis han skulle fravælge jer.

Anmeld

25. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

han siger at jeg skal huske jeg ikke kan holde vores datter fra ham, han var meget sur så han sagde det så det skulle lyde som en trussel. ved slet ikke hvad der sker med ham, hvor han har gjort af manden jeg kender....
frygter bare det værste lige nu...

Hvis han er ude i vold, kriminalitet eller narko, så jo, selvfølgelig kan du det 

Direkte true dig? Skal du væk før det bliver seriøst 

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

DinNabo skriver:

Nej selvfølgelig ikke hvis han vælger jer..... I hvert fald efter min mening. Alle får da nogen gange en dårlig ide, og hvis ens partner ikke kan tilgive det, så er det da et halvdårligt forhold.

også lidt det jeg tænkte. det ligner ham nemlig ikke at opføre sig på denne måde, kan slet ikke kende ham. da jeg spurgte om der var sket noget eller han havde en dårlig dag eller lignende blev han bare vildt sur og kaldte mig diverse grimme ting. og så kørte han i arrigskab bagefter uden at sige noget som helst og jeg har intet hørt fra ham siden.

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tror, at din mand har øjnet en chance for at få noget af sin tabte ungdom tilbage - jeg tror ikke, at han har nogen intentioner om at gøre noget, som ikke er tilladt i jeres forhold, men grænserne skrider (måske kombineret med gruppepres), når man er i et fællesskab, man med tiden bliver afhængig af, og så er det næsten med sikkerhed, at han ender i noget, der egentligt overskriver hans nuværende moral (det kan både være med ludere, narko og vold).

Du kan ikke afholde ham fra at gøre, hvad han har lyst til, men jeg synes, at du skal give ham et ultimatum og være parat til at tage konsekvensen af hans beslutning, hvis han skulle fravælge jer.

nej lige præcis. jeg sagde det ligemeget hvad er hans eget valg i sidste ende, men jeg ville ikke ku støtte ham i det og fortsætte vores forhold da det bare slet ikke er mig den slags.

han fik mig et kort øjeblik til at tro på at han havde ret i at det bare var mig der tog det for tungt og var for sippet og hva ellers han kaldte det. men jeg ved med mig selv jeg ikke ville ku leve i et forhold med 'sådan en'.

Anmeld

25. juni 2011

DinNabo

Anonym skriver:

også lidt det jeg tænkte. det ligner ham nemlig ikke at opføre sig på denne måde, kan slet ikke kende ham. da jeg spurgte om der var sket noget eller han havde en dårlig dag eller lignende blev han bare vildt sur og kaldte mig diverse grimme ting. og så kørte han i arrigskab bagefter uden at sige noget som helst og jeg har intet hørt fra ham siden.

det er selvfølgelig ufedt for dig, men jeg må også indrømme, at jeg selv ofte går i defensiven, især hvis jeg inderst inde godt ved, at jeg ikke har ret (men ikke vil indrømme det). Håber for dig, at det er noget lignende. For hvis han fortsætter på den måde, skal du kun tænke på dig selv og barnet!

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvis han er ude i vold, kriminalitet eller narko, så jo, selvfølgelig kan du det 

Direkte true dig? Skal du væk før det bliver seriøst 

jeg har bare fået af vide at der skal sindsygt meget til for man kan holde en far fra sit barn. har flere gange hørt om mænd der tager narko som alligevel får lov til at se deres barn/børn hveranden weekend. synes det er frygteligt sådan noget.

tror det var fordi han følte sig fanget og ikke havde andet at modargumentere med. tror han blev bange fordi han ku se jeg mente det.

hvis han bliver rocker og kommer i sådan et miljø vil jeg ihvertfald gøre alt for han ikke skal være sammen med min datter.

jeg er glad for at læse det ikke er mig der er fuldstændig forkert på den, begyndte at frygte jeg var blevet komplet tosset.
men kan se det ikke kun er mig der ikke ville finde sig i det.

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

tak for de mange svar

jeg er ikke i tvivl om hvad der skal ske hvis han beslutter sig for at fuldføre hans nye lille drøm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.