rocker mand/far?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Darling<3

Anonym skriver:

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

Jeg var smuttet hvis min mand ville til at lege rocker.. !

Kender flere fuldgyldige medlemmer, og gud hvor er de bare tabt bag en vogn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Meliora

Anonym skriver:

han siger at jeg skal huske jeg ikke kan holde vores datter fra ham, han var meget sur så han sagde det så det skulle lyde som en trussel. ved slet ikke hvad der sker med ham, hvor han har gjort af manden jeg kender....
frygter bare det værste lige nu...

du kan da rimelig let sørge for at han ikke ser sin datter, hvis du fortæller kommunen at han er rocker og er i misbrugsmiljøer..

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Man behøver ikke at være rocker for at være medlem af mc-klub!!!

Men hvis det er en af de klubber, hvor narko og andet cirkulerer rundt, så forstår jeg slet ikke det kan interessere ham.

Min far er medlem af en mc-klub og har været det hele hans liv og jo i hans unge dage gik det nok lidt mere vildt for sig end i dag, men han er hverken rocker, voldig eller en af dem der har taget narko.

det er ikke en af de fredelige mc klubber jeg snakker om her.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

du kan da rimelig let sørge for at han ikke ser sin datter, hvis du fortæller kommunen at han er rocker og er i misbrugsmiljøer..

kan man det? har bare fået af vide at der skal rigtig meget til og bare fordi han kommer i dårlige miljøer gør det ikke nødvendigvis ham til en dårlig far ?

hvis han vælger rocker livet frem for os vil jeg ihvertfald gøre alt jeg kan for han ikke skal se hende!! hun skal ikke vokse op med sådan en far. han tager ikke narko nu, men har gjort det i sine yngre dage, så jeg tror ikke han skal komme i sådan et miljø længe før han begynder med sådan noget.

Anmeld

28. juni 2011

Meliora

Anonym skriver:

kan man det? har bare fået af vide at der skal rigtig meget til og bare fordi han kommer i dårlige miljøer gør det ikke nødvendigvis ham til en dårlig far ?

hvis han vælger rocker livet frem for os vil jeg ihvertfald gøre alt jeg kan for han ikke skal se hende!! hun skal ikke vokse op med sådan en far. han tager ikke narko nu, men har gjort det i sine yngre dage, så jeg tror ikke han skal komme i sådan et miljø længe før han begynder med sådan noget.

bare sørg for at have beviser mod ham. Men sikke en taber, skynd dig at blive fri fra ham

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

bare sørg for at have beviser mod ham. Men sikke en taber, skynd dig at blive fri fra ham

i starten af vores forhold (rigtig mange år siden) var han meget voldelig og jeg har en optagelse hvor han både truer og slår mig, ville den kunne bruges til noget som helst? har ikke andet. han har jo ikke skrevet nogen steder at han vil være rocker eller noget?

ved godt det var dumt at blive i sådan et forhold allerede dengang men han var på krudt og han indså selv at det var ved at gå galt så han stoppede og ændrede sig 180grader til det positive. siden har der intet været.

Anmeld

28. juni 2011

Kay

jeg tænker lidt med den adfærd du beskriver han har... med vredes udbrud og køsre sin vej... er du så 100% sikker på han ikke er på stoffer (igen)

har arbejdet med stofmisbrugere, et kort stykke tid (kunne ikke holde til det) og det er et af de første tegn man kunne se der at de var på stoffer igen... på de reaktioner de kom med...

Anmeld

28. juni 2011

Meliora

Anonym skriver:

i starten af vores forhold (rigtig mange år siden) var han meget voldelig og jeg har en optagelse hvor han både truer og slår mig, ville den kunne bruges til noget som helst? har ikke andet. han har jo ikke skrevet nogen steder at han vil være rocker eller noget?

ved godt det var dumt at blive i sådan et forhold allerede dengang men han var på krudt og han indså selv at det var ved at gå galt så han stoppede og ændrede sig 180grader til det positive. siden har der intet været.

GEM DEN! Den ville nok være dit stærkeste kort. Og kom så ud af det forhold. Én gang voldelig, altid voldelig. Det handler bare om hvornår han eksploderer næste gang...

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg tænker lidt med den adfærd du beskriver han har... med vredes udbrud og køsre sin vej... er du så 100% sikker på han ikke er på stoffer (igen)

har arbejdet med stofmisbrugere, et kort stykke tid (kunne ikke holde til det) og det er et af de første tegn man kunne se der at de var på stoffer igen... på de reaktioner de kom med...

jeg ved det ikke med sikkerhed, men inden han fik den ide at sku blive rocker var han meget hjemme og mener ikke han har haft den store mulighed for at tage stoffer. vi bor i et lille hjem og han lukker aldrig døre for at gå på toilettet i bad eller noget som helst.

men ja, med den adfærd har det også været det jeg har tænkt mest på det kunne være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.