rocker mand/far?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.137 visninger
58 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jeg har lige haft en stor diskution med min mand og lige nu sidder jeg tilbage med tanken om at det hele er for latterligt og jeg bare ikke kan finde mig i mere nu. men måske jeg bare overdriver

min mand kom og fortalte han vil meldes ind i en mc klub og have rygmærke. hans kammerat har lige fået så det syns han jo er sejt nu... jeg svarede så at det selvfølgelig er hans eget valg men han skulle vide at jeg ikke kan være i et forhold med en 'rocker' da det bare slet ikke er mig. vold, narko og kriminalitet hører ikke til i min verden med en lille datter! synes selv jeg var nødt til at sige det da det var bedre end bare at skride en dag han ikke er hjemme hvis han fik rygmærke, han mener jeg bruger familien mod ham for han ikke skal gøre det...

er det mig der er helt fucked up og egoistisk (som han siger) hvis jeg forlader ham pga han blev rocker?? jeg er meget forvirret og ked over alt dette.

Hvis han har tænkt sig at omgive sig med narko, kriminalitet mm. så synes jeg det er et modent valg, at du ikke vil finde dig i det. Det hører IKKE til nogen steder i et lille barns liv. 

Anmeld

25. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hvis min mand blev indblandet i noget narko, vold eller kriminalitet, ville jeg ikke lade ham se mig eller vores barn ... 

Anmeld

25. juni 2011

DinNabo

Personligt vil jeg synes det kommer an på, hvilken MC klub det et. Der er jo en del "hygge-klubber", og det ville jeg synes, var i orden. men hvis det var en af de store klubber, som altid er i medierne, ville jeg nok reagere som dig.

Anmeld

25. juni 2011

Loa

Er du sikker på mc klub er lig med vold, narko og kriminalitet? Det er vel ikke Hells Angels han vil melde sig ind i??

Det kan vel bare være en mere fredelig mc klub?

Anmeld

25. juni 2011

1000Ben

Kom væk uanset hvad han vælger, ville være mit svar 

Anmeld

25. juni 2011

Millesmammi

hvis det indeholder vold, narko og kriminalitet, så UD med ham - men det er jeg altså heller ikke sikker på at det gør :-)

så jeg ville lige vælge at høre ham om hvad det var for noget først

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Hvis han har tænkt sig at omgive sig med narko, kriminalitet mm. så synes jeg det er et modent valg, at du ikke vil finde dig i det. Det hører IKKE til nogen steder i et lille barns liv. 

han siger så selv at det bare er en 'kaffe-klub' og hygge med at køre rundt på mc. men har en 'veninde' der kommer derude som også arbejder på et bordel og hun kan ihvertfald sige det ikke går stille for sig de gange hun har set det derude (hendes piger tjener penge der!). der er 'kællinger' og narko hver weekend, gifte mænd med børn der sidder og tar streger og får unge tøser til at strippe og gi lap dance mens de gramser på dem.
han siger så at hun lyver osv.. men jeg har også googlet klubben og det er ikke positive ting der dukker op omkring den.

ved snart ikke hvad jeg skal tro på, tænke, hvad jeg skal gøre/kan gøre. den mand jeg troede jeg skulle være sammen med resten af livet er slet ikke den mand jeg troede længere

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

DinNabo skriver:

Personligt vil jeg synes det kommer an på, hvilken MC klub det et. Der er jo en del "hygge-klubber", og det ville jeg synes, var i orden. men hvis det var en af de store klubber, som altid er i medierne, ville jeg nok reagere som dig.

det er ikke en hyggeklub. havde det været det ville jeg synes det var helt fint, det vil kun være godt hvis han fik sig en god hobby.

Anmeld

25. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvis min mand blev indblandet i noget narko, vold eller kriminalitet, ville jeg ikke lade ham se mig eller vores barn ... 

han siger at jeg skal huske jeg ikke kan holde vores datter fra ham, han var meget sur så han sagde det så det skulle lyde som en trussel. ved slet ikke hvad der sker med ham, hvor han har gjort af manden jeg kender....
frygter bare det værste lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.