Han har sex profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Ja, et er at man har en gammel profil man ikke har slettet, (Min kæreste har stadig den fra da vi mødte hinanden på netdating) men hvis man fortsat logger ind synes jeg det er underligt. Og hvis man samtidigt ikke ændrer at man søger sex, tror jeg desværre at der er ugler i mosen.

Jeg håber selvfølgelig det bedste for dig, men jeg er meget skeptisk og vred på dine vegne. Under alle omstændigheder sætter han dig i en situation, der er virkelig ubehagelig.

Du får lige et . Det har du vist behov for i denne her tid.

Jeg er selv meget usikker på hvor jeg har ham lige nu og kan mærke det går ud over min energi som jeg gerne vil kunne bruge på mine børn..

Det er en rigtig dum situation han stiller mig / os i da jeg også står med børn i det ( ikke hans)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Anaya-silje

Undskyld dette lyder måske lidt hårdt. Men jeg vil ikke sidde og skrive til dig at der nok ikk er noget i det, for det er slet ikke det jeg tænker.

Hvis man er i et forhold, og har det godt sammen, ja så har man ikke en sexprofil.

Hvis man finder nogle gode venner og kun er derinde for at snakke med dem...ja så ville de fleste nok bare skrives ved på facebook eller mail /sms.

Kan du ikke se hvornår han lavede profil? Måske du skulle sende en mail til ham derinde og forgiv dig for en anden...Stort knus til dig....

Anmeld

27. juni 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Er grædefærdig lige nu

Kæresten har logget sin mail på min fon uden jeg har tænkt over det går jeg idag ind for at tjekke min mail da jeg ikke før har prøvet det over mobilen og hans er så logget på og den første besked der viser sig er fra en sex side hvor der står det er længe siden han har været på

Finder så den pågældene side når nettet og søger efter ham og kan så se at det kun er en måned siden han har været derinde og at der står han er single

Vi har været sammen i 8-9 måneder nu så ville tro han ikke brugte sådan sider mere...

Har stolet på ham selv om jeg i tidligere forhold er blevet svigtet..

Men nu er jeg helt knust  elsker han rigtig meget men nu ved jeg ikke om jeg overhoved kan stole på ham..? Hvor mange andre af sådan sider er han mon så på..?

Har tænkt mig at tage en snak med ham når han kommer hjem til mig i aften og børnene er lagt i seng..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg er bare så ked af det og måtte ud med det

For mig var der ingen tvivl. Sådan noget ville/kunne jeg da ikke leve med. Man opretter da ikke sådan en profil uden at der er noget i det ( i hvertfald i min verden) Tilliden ville være væk og jeg ønskede ikke at dele mit liv med en mand som gjorde sådan noget (om så han har lavet noget eller "bare" surfet rundt. Bare det at han skriver, at han er single ville for mig være et vink med en vognstang.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Anaya-silje skriver:

Undskyld dette lyder måske lidt hårdt. Men jeg vil ikke sidde og skrive til dig at der nok ikk er noget i det, for det er slet ikke det jeg tænker.

Hvis man er i et forhold, og har det godt sammen, ja så har man ikke en sexprofil.

Hvis man finder nogle gode venner og kun er derinde for at snakke med dem...ja så ville de fleste nok bare skrives ved på facebook eller mail /sms.

Kan du ikke se hvornår han lavede profil? Måske du skulle sende en mail til ham derinde og forgiv dig for en anden...Stort knus til dig....

Kan ikke se hvornår hans profil er lavet men syntes ikke men er på sex sider når man er i forhold..

Har endda fortalt ham hvor dårligt jeg har det med han har disse sider..

Har sendt en besked til ham uder andre oplysninger

Anmeld

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jeg er selv meget usikker på hvor jeg har ham lige nu og kan mærke det går ud over min energi som jeg gerne vil kunne bruge på mine børn..

Det er en rigtig dum situation han stiller mig / os i da jeg også står med børn i det ( ikke hans)

Det er jo lige præcis det. Uanset hvad kan han sgu ikke være bekendt, at få dig til at føle dig så usikker, ulykkelig osv.

Jeg føler mig ret overbevist om, at der sidder en anden mand derude, som er bestemt for dig.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

For mig var der ingen tvivl. Sådan noget ville/kunne jeg da ikke leve med. Man opretter da ikke sådan en profil uden at der er noget i det ( i hvertfald i min verden) Tilliden ville være væk og jeg ønskede ikke at dele mit liv med en mand som gjorde sådan noget (om så han har lavet noget eller "bare" surfet rundt. Bare det at han skriver, at han er single ville for mig være et vink med en vognstang.

Det er heller ikke denne måde jeg har lyst til at leve på og den tillid jeg havde til ham er væk.. Sær efter han torsdag sagde han ville slette sine profiler og de så stadig ikke e fjernet men står som at søge uforpligtene sex

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er jo lige præcis det. Uanset hvad kan han sgu ikke være bekendt, at få dig til at føle dig så usikker, ulykkelig osv.

Jeg føler mig ret overbevist om, at der sidder en anden mand derude, som er bestemt for dig.

Syntes jeg heller ikke er fair af ham..

Men er snart træt af at møde dem der Altid skal være på disse sider selv om de benægter det

Anmeld

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Det er måske ikke første gang du har en kæreste, der er dig utro over nettet?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er måske ikke første gang du har en kæreste, der er dig utro over nettet?

Nej er det langt fra

Har været uheldig med dem jeg har haft... Nu fandt jeg endelig en der virkede fornuftig,kærlig og ærlig overfor mig og så kommer dette

Anmeld

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det unfair du altid skal løbe ind i sådan idioter.

Har der overhovedet været nogle fællestegn ved dem? Som man kunne forsøge at undgå til en anden gang.

Jeg fandt først (indtil videre ) en ordentlig kæreste, da jeg satte mig ned og tænke over hvad jeg skulle undgå ved en ny kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.