Han har sex profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Håber jeg også han har...

Forstår bare ikke har selv om hr haft sådan en profil hvorfor så gå ind på den når man er kommet i forhold.?

Og når man går derind hvorfor så ikke slette sig vis man ikke skal bruge den

Kedsomhed simpelthen. Synes jeg har hørt og læst om flere, både fyre og piger der har gjort det. Men sig til ham, at du ikke synes om det, og at du vil sætte pris på hvis han gad at slette profilerne, så du vidste at du ikke havde noget at bekymre dig om. Hvis han ikke har noget imod at slette dem, så tror jeg bestemt ikke at der har været/er noget i det.

//Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Han har aldrig fortalt mig om denne sex side.. Har været der inde og kan finde han profil med billed og det hele og er en måned siden han har været på sidst

Ja på dating sider kan man også finde venskaber og det er helt fint men dette er en side til at finde sex partnere til uforpligtene sex

ja, okay det kan jeg godt se er lidt mere end bare dating.dk.

Men igen, spørg ham. Trods alt en måned siden han var på siden, måske fordi han var inde for at forsøge at slette sin annonce.

Anmeld

23. juni 2011

louise8723

Den er selvf ikk så rar..Men altså jeg har også nogen gange haft en profil nogle steder selvom jeg har haft kæreste. Ikk fordi jeg søgte ekstra osv.. Men ja glemte den og nogle gange kom jeg i tanke om den og små lurede lige derinde af nysgerrighed..Og når du siger det er en måles siden han sidst var på kunne det tyde på lidt det samme i hans tilfælde..Hvorimod jeg ville finde det mistænksomt hvis han havde været derinde næsten hver dag Håber det bedste - og en stor krammer til dig

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Charlotte89 skriver:

Kedsomhed simpelthen. Synes jeg har hørt og læst om flere, både fyre og piger der har gjort det. Men sig til ham, at du ikke synes om det, og at du vil sætte pris på hvis han gad at slette profilerne, så du vidste at du ikke havde noget at bekymre dig om. Hvis han ikke har noget imod at slette dem, så tror jeg bestemt ikke at der har været/er noget i det.

//Charlotte

Har spurgt om hvorfor han ikke har slettet sin netdating og til det svare han flere gange at det har han også og ellers siger han at han gør det næste gang han er på sin pc.. .

MEEN intet sker

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

Den er selvf ikk så rar..Men altså jeg har også nogen gange haft en profil nogle steder selvom jeg har haft kæreste. Ikk fordi jeg søgte ekstra osv.. Men ja glemte den og nogle gange kom jeg i tanke om den og små lurede lige derinde af nysgerrighed..Og når du siger det er en måles siden han sidst var på kunne det tyde på lidt det samme i hans tilfælde..Hvorimod jeg ville finde det mistænksomt hvis han havde været derinde næsten hver dag Håber det bedste - og en stor krammer til dig

Nej det er det ikke...

Vi har ellers aftalt for 5-6 måneder siden at alt hvad vi havde været af datingsider osv skulle slettes da der ikke var brug for dem

Anmeld

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Har spurgt om hvorfor han ikke har slettet sin netdating og til det svare han flere gange at det har han også og ellers siger han at han gør det næste gang han er på sin pc.. .

MEEN intet sker

Så mind ham på det næste gang han sidder ved pc'en Mænd har det med at være lidt glemsomme.

//Charlotte

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Charlotte89 skriver:

Så mind ham på det næste gang han sidder ved pc'en Mænd har det med at være lidt glemsomme.

//Charlotte

Har jeg prøvet og der fortalte han at det havde han gjordt igår (dagen før)

Anmeld

23. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Tror der var en sag for et par år siden en datingside, som ikke slettede profilerne fra systemet selv om opretter havde valgt at profilen skulle slettes.

Dette gjorde så, at de kunne opretholde et stort antal profiler hvilket havde en vis reklameværdi. Det skete ikke bevidst, men systmet var bare sat op forkert.

Hvis du selv har haft en datingprofil på samme side eller lign., har du så sikret dig at de er 100% væk efter du har valgt funktionen "slet profil"?

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Tror der var en sag for et par år siden en datingside, som ikke slettede profilerne fra systemet selv om opretter havde valgt at profilen skulle slettes.

Dette gjorde så, at de kunne opretholde et stort antal profiler hvilket havde en vis reklameværdi. Det skete ikke bevidst, men systmet var bare sat op forkert.

Hvis du selv har haft en datingprofil på samme side eller lign., har du så sikret dig at de er 100% væk efter du har valgt funktionen "slet profil"?

Har selv haft på den datingside han stadig er på og har slettet min og har haft en veninde der er der til at søger efter mig og den er slettet helt derinde fra

Anmeld

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Fortæl ham som det er, at du ved at den IKKE er slette, og så sig at du vil se ham gøre det? -synes det er noget mærkeligt noget at lyve om, må jeg indrømme.  Én af de vigtigste i et forhold er ærlighed, efter min mening.

//Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.