Han har sex profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Charlotte89 skriver:

Fortæl ham som det er, at du ved at den IKKE er slette, og så sig at du vil se ham gøre det? -synes det er noget mærkeligt noget at lyve om, må jeg indrømme.  Én af de vigtigste i et forhold er ærlighed, efter min mening.

//Charlotte

Vil give dig helt ret i at ærlighed i et forhold er noget af det vigtigste..

Bekymre mig måske for meget om det men syntes det virker underligt.. Nok også fordi vi nogle dage har haft aftalt han kommer hjem til mig efter arbejde og så aflyser han nogle timer inden.. den ene gang 30 minutter før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Vil give dig helt ret i at ærlighed i et forhold er noget af det vigtigste..

Bekymre mig måske for meget om det men syntes det virker underligt.. Nok også fordi vi nogle dage har haft aftalt han kommer hjem til mig efter arbejde og så aflyser han nogle timer inden.. den ene gang 30 minutter før

Måske ja, men snak med ham, og så stol på at han fortæller sandheden. Jeg tror ikke at du skal bekymrer dig

//Charlotte

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Charlotte89 skriver:

Måske ja, men snak med ham, og så stol på at han fortæller sandheden. Jeg tror ikke at du skal bekymrer dig

//Charlotte

Tager også en snak med ham i aften lige meget hvad..

Må nok indrømme at jeg får svært ved at stole på ham nu efter jeg ved han har løjet flere gange for med hensyn til det

Anmeld

23. juni 2011

LBK

Anonym skriver:

Det vil jo ikke gøre tingene bedre vis jeg bare holder det inde i mig selv

Nej det er jo lige det. Eller hvis man omvendt eksploderer lige med det samme, selvom man måske godt kunne.....

Anmeld

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Tager også en snak med ham i aften lige meget hvad..

Må nok indrømme at jeg får svært ved at stole på ham nu efter jeg ved han har løjet flere gange for med hensyn til det

Forstå dig godt. Jeg synes nu alligevel, at du skal give ham en sidste chance for at forklare. MEN, hvis han så fortsætter med at lyve, så synes jeg ærlig talt at du skal droppe ham.

//Charlotte

Anmeld

23. juni 2011

N&J

Anonym skriver:

Han har aldrig fortalt mig om denne sex side.. Har været der inde og kan finde han profil med billed og det hele og er en måned siden han har været på sidst

Ja på dating sider kan man også finde venskaber og det er helt fint men dette er en side til at finde sex partnere til uforpligtene sex

Hvis det er en side som Skor koster den jo penge at bruge sådan som jeg har hørt det, så der ville mit røde flag være meget rødt, men ærligt talt så tvivler jeg på du får hele sandheden af din kæreste, jeg ville i hvert fald være mistænktsom.

Anmeld

23. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Er grædefærdig lige nu

Kæresten har logget sin mail på min fon uden jeg har tænkt over det går jeg idag ind for at tjekke min mail da jeg ikke før har prøvet det over mobilen og hans er så logget på og den første besked der viser sig er fra en sex side hvor der står det er længe siden han har været på

Finder så den pågældene side når nettet og søger efter ham og kan så se at det kun er en måned siden han har været derinde og at der står han er single

Vi har været sammen i 8-9 måneder nu så ville tro han ikke brugte sådan sider mere...

Har stolet på ham selv om jeg i tidligere forhold er blevet svigtet..

Men nu er jeg helt knust  elsker han rigtig meget men nu ved jeg ikke om jeg overhoved kan stole på ham..? Hvor mange andre af sådan sider er han mon så på..?

Har tænkt mig at tage en snak med ham når han kommer hjem til mig i aften og børnene er lagt i seng..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg er bare så ked af det og måtte ud med det

Jeg har skisme da også en profil på sexlounge.dk da det er mine venner der ejer sidden... om jeg står som single eller ej det aner jeg så absolut ikke..

men jeg fortalte da min kæreste at den eksisterede og han har min kode dertil så han frit kan se hvis han vil.. har ikke brugt den til debat i snart 10 mdr men den står der da alligevel fordi min veninde tit beder om at komme med i en debat, gør det så ikke man vil da ha muligheden for det....

Anmeld

23. juni 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Er grædefærdig lige nu

Kæresten har logget sin mail på min fon uden jeg har tænkt over det går jeg idag ind for at tjekke min mail da jeg ikke før har prøvet det over mobilen og hans er så logget på og den første besked der viser sig er fra en sex side hvor der står det er længe siden han har været på

Finder så den pågældene side når nettet og søger efter ham og kan så se at det kun er en måned siden han har været derinde og at der står han er single

Vi har været sammen i 8-9 måneder nu så ville tro han ikke brugte sådan sider mere...

Har stolet på ham selv om jeg i tidligere forhold er blevet svigtet..

Men nu er jeg helt knust  elsker han rigtig meget men nu ved jeg ikke om jeg overhoved kan stole på ham..? Hvor mange andre af sådan sider er han mon så på..?

Har tænkt mig at tage en snak med ham når han kommer hjem til mig i aften og børnene er lagt i seng..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg er bare så ked af det og måtte ud med det

Først kram til dig! Hvor må det bare være en rigtig træls følelse at sidde med og hvor er det bare ØØØØV af ham det der! Det er da heldigt du har opdaget ham, inden han bare skred til fordel for en på den side eller lignende. Du skal virkelig gøre op med dig selv, om jeres forhold kan køre videre nu, hvor han i dén grad har svigtet. Kan du stole på ham igen? Du har været svigtet før, og nu endnu engang - vil du blive hos ham, eller er det forbi mellem jer? Hvis han kan finde på det nu, hvorfor så ikke igen senere? Alle de spørgsmål må du prøve at få besvaret, og så følge dit hjerte. Det er en dum situation, men det nytter ikke at være sammen med en, som man ikke kan stole på - det er et faktum! Man skal være tryg med sin eneste ene

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Først kram til dig! Hvor må det bare være en rigtig træls følelse at sidde med og hvor er det bare ØØØØV af ham det der! Det er da heldigt du har opdaget ham, inden han bare skred til fordel for en på den side eller lignende. Du skal virkelig gøre op med dig selv, om jeres forhold kan køre videre nu, hvor han i dén grad har svigtet. Kan du stole på ham igen? Du har været svigtet før, og nu endnu engang - vil du blive hos ham, eller er det forbi mellem jer? Hvis han kan finde på det nu, hvorfor så ikke igen senere? Alle de spørgsmål må du prøve at få besvaret, og så følge dit hjerte. Det er en dum situation, men det nytter ikke at være sammen med en, som man ikke kan stole på - det er et faktum! Man skal være tryg med sin eneste ene

Lige pt er jeg faktis ikke sur på ham men bare rigtig ked af det da han siger han elsker mig og at jeg kan stole på ham, samt at han siger han ikke vil ,miste mig..

Har allerede fra startin fortalt hvordan jeg er blevet svigtet af tidligere kærester og at jeg har det rigtig skidt med at de har sidet på sådan nogle sider uden jeg viste det..

Han har flere gange sagt at han kun har en netdating med ikke bruger den samt at han har ville slette den

Men det holder jo så ikke stik

Håber på han kan forklare sig når vi får snakket.. så må jeg se hvad han siger og så tage den oppe fra og ned

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Jeg har skisme da også en profil på sexlounge.dk da det er mine venner der ejer sidden... om jeg står som single eller ej det aner jeg så absolut ikke..

men jeg fortalte da min kæreste at den eksisterede og han har min kode dertil så han frit kan se hvis han vil.. har ikke brugt den til debat i snart 10 mdr men den står der da alligevel fordi min veninde tit beder om at komme med i en debat, gør det så ikke man vil da ha muligheden for det....

Du har så også været ærlig om det og fortalt din partner det og stor respekt for det

Men jeg har så desværre aldrig fået afvide at denne profil var der og det er det der bekymre mig og gør jeg ked af det..

Vis han havde fortalt han havde den var det lidt anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.