Lisbeth85 skriver:
Først kram til dig! Hvor må det bare være en rigtig træls følelse at sidde med og hvor er det bare ØØØØV af ham det der! Det er da heldigt du har opdaget ham, inden han bare skred til fordel for en på den side eller lignende. Du skal virkelig gøre op med dig selv, om jeres forhold kan køre videre nu, hvor han i dén grad har svigtet. Kan du stole på ham igen? Du har været svigtet før, og nu endnu engang - vil du blive hos ham, eller er det forbi mellem jer? Hvis han kan finde på det nu, hvorfor så ikke igen senere? Alle de spørgsmål må du prøve at få besvaret, og så følge dit hjerte. Det er en dum situation, men det nytter ikke at være sammen med en, som man ikke kan stole på - det er et faktum! Man skal være tryg med sin eneste ene 
Lige pt er jeg faktis ikke sur på ham men bare rigtig ked af det da han siger han elsker mig og at jeg kan stole på ham, samt at han siger han ikke vil ,miste mig..
Har allerede fra startin fortalt hvordan jeg er blevet svigtet af tidligere kærester og at jeg har det rigtig skidt med at de har sidet på sådan nogle sider uden jeg viste det..
Han har flere gange sagt at han kun har en netdating med ikke bruger den samt at han har ville slette den 
Men det holder jo så ikke stik 
Håber på han kan forklare sig når vi får snakket.. så må jeg se hvad han siger og så tage den oppe fra og ned
Anmeld