Han har sex profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.492 visninger
57 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

Er grædefærdig lige nu

Kæresten har logget sin mail på min fon uden jeg har tænkt over det går jeg idag ind for at tjekke min mail da jeg ikke før har prøvet det over mobilen og hans er så logget på og den første besked der viser sig er fra en sex side hvor der står det er længe siden han har været på

Finder så den pågældene side når nettet og søger efter ham og kan så se at det kun er en måned siden han har været derinde og at der står han er single

Vi har været sammen i 8-9 måneder nu så ville tro han ikke brugte sådan sider mere...

Har stolet på ham selv om jeg i tidligere forhold er blevet svigtet..

Men nu er jeg helt knust  elsker han rigtig meget men nu ved jeg ikke om jeg overhoved kan stole på ham..? Hvor mange andre af sådan sider er han mon så på..?

Har tænkt mig at tage en snak med ham når han kommer hjem til mig i aften og børnene er lagt i seng..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg er bare så ked af det og måtte ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Er grædefærdig lige nu

Kæresten har logget sin mail på min fon uden jeg har tænkt over det går jeg idag ind for at tjekke min mail da jeg ikke før har prøvet det over mobilen og hans er så logget på og den første besked der viser sig er fra en sex side hvor der står det er længe siden han har været på

Finder så den pågældene side når nettet og søger efter ham og kan så se at det kun er en måned siden han har været derinde og at der står han er single

Vi har været sammen i 8-9 måneder nu så ville tro han ikke brugte sådan sider mere...

Men nu er jeg helt knust  elsker han rigtig meget men nu ved jeg ikke om jeg overhoved kan stole på ham..? Hvor mange andre af sådan sider er han mon så på..?

Har tænkt mig at tage en snak med ham når han kommer hjem til mig i aften og børnene er lagt i seng..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg er bare så ked af det og måtte ud med det

Jeg ved slet ikke hvad skal skrive, udover at jeg synes du skulle prøve at snakke med ham om det? -måske der slet ikke er noget i det?!

Du får lige en 

//Charlotte

Anmeld

23. juni 2011

LBK

Anonym skriver:

Er grædefærdig lige nu

herfra.

Godt du vil tale med ham om det....

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Charlotte89 skriver:

Jeg ved slet ikke hvad skal skrive, udover at jeg synes du skulle prøve at snakke med ham om det? -måske der slet ikke er noget i det?!

Du får lige en 

//Charlotte

Tager også en snak med ham når ungerne sover...

Virker bare underligt at han er på den side og ved at han også har en netdating profil hvor han var på for ca 2 måneder siden og der står der også han er single

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

L_K skriver:

herfra.

Godt du vil tale med ham om det....

Det vil jo ikke gøre tingene bedre vis jeg bare holder det inde i mig selv

Anmeld

23. juni 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Tager også en snak med ham når ungerne sover...

Virker bare underligt at han er på den side og ved at han også har en netdating profil hvor han var på for ca 2 måneder siden og der står der også han er single

En mulighed for at han måske ikke tænker over at der står at han er single hvis det er en gammel profil? Vil give dig ret i at det er lidt underligt at han har eller stadig har en profil på sådan en side/sider.

Håber at han har en god forklaing på det, og at der ikke er noget i det!

//Charlotte

Anmeld

23. juni 2011

Sir William

Kunne være en af de 2 løsninger:

1.: Profilerne er oprettet før i mødtes og han så har beholdt dem, fordi han har fået nogle venskaber derfra. Det er jo ikke altid kærester der finder sammen den vej, sker jo også at man møder nogle fremtidige venner. Har så bare været doven og ikke fået opdateret, at han er i forhold.

2. Fik også en overgang mails, hvor der stod at det var længe siden at jeg havde været på en datingside og der nu var 10+ piger der havde vist interesse i min person koblet sammen med billeder af dem alle. Det var så en side jeg aldrig havde hørt om, hvis formål var at skabe kontakt til piger i Rusland.

Så måske du ikke skal ligge så meget i det, men tag en snak med ham og få hans version.

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Charlotte89 skriver:

En mulighed for at han måske ikke tænker over at der står at han er single hvis det er en gammel profil? Vil give dig ret i at det er lidt underligt at han har eller stadig har en profil på sådan en side/sider.

Håber at han har en god forklaing på det, og at der ikke er noget i det!

//Charlotte

Håber jeg også han har...

Forstår bare ikke har selv om hr haft sådan en profil hvorfor så gå ind på den når man er kommet i forhold.?

Og når man går derind hvorfor så ikke slette sig vis man ikke skal bruge den

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Kunne være en af de 2 løsninger:

1.: Profilerne er oprettet før i mødtes og han så har beholdt dem, fordi han har fået nogle venskaber derfra. Det er jo ikke altid kærester der finder sammen den vej, sker jo også at man møder nogle fremtidige venner. Har så bare været doven og ikke fået opdateret, at han er i forhold.

2. Fik også en overgang mails, hvor der stod at det var længe siden at jeg havde været på en datingside og der nu var 10+ piger der havde vist interesse i min person koblet sammen med billeder af dem alle. Det var så en side jeg aldrig havde hørt om, hvis formål var at skabe kontakt til piger i Rusland.

Så måske du ikke skal ligge så meget i det, men tag en snak med ham og få hans version.

Han har aldrig fortalt mig om denne sex side.. Har været der inde og kan finde han profil med billed og det hele og er en måned siden han har været på sidst

Ja på dating sider kan man også finde venskaber og det er helt fint men dette er en side til at finde sex partnere til uforpligtene sex

Anmeld

23. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Håber jeg også han har...

Forstår bare ikke har selv om hr haft sådan en profil hvorfor så gå ind på den når man er kommet i forhold.?

Og når man går derind hvorfor så ikke slette sig vis man ikke skal bruge den

Kan jo være, at han har nogle venner som han kun har kontakt til den vej igennem eller han måske bruger deres debatforum, fordi han synes det er sjovt at debattere derinde.

Så måske det er ganske harmløst.

Hvis det forresten er via Meatyourmessenger eller lign., dem får jeg altså også en masse mails fra selv om jeg aldrig har haft en annonce der - tror jeg - og det er med en masse folk som passer til min profil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.