Han har sex profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvor er det unfair du altid skal løbe ind i sådan idioter.

Har der overhovedet været nogle fællestegn ved dem? Som man kunne forsøge at undgå til en anden gang.

Jeg fandt først (indtil videre ) en ordentlig kæreste, da jeg satte mig ned og tænke over hvad jeg skulle undgå ved en ny kæreste.

Ikke rigtig.. andet end de har været rigtig søde og kærlige både overfor mig og mine børn

Og det er jo sådan en person men skal havde et eller andet sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, hvis de er nogle rigtig ulve i fåreklæder er den jo svær.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Ja, hvis de er nogle rigtig ulve i fåreklæder er den jo svær.

Ja desværre

Men vis dette går i vasker gider jeg ikke lede så kommer det nok en dag

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Hmm efter at havde sendt et brev er profilen nu slettet

Ved snart ikke hvad jeg skal tro eller mene

Anmeld

27. juni 2011

modesty

Han er vel godt klar over at det er dig der har sendt den mail. Mænd får meget sjældent henvendelser på de der sites. Så han har vel endelig slettet profilen fordi han ikke gider mere drama.

Jeg kan godt forstå at du ikke ved hvad du skal tænke.

Jeg vil bare lige sige:

Jeg har også haft sådan en profil, også mens jeg havde en kæreste. Jeg kunne aldrig drømme om at bruge den aktivt, men jeg syntes det var frækt og sjovt at kigge rundt derinde.

Min nuværende kæreste har også haft sådan en profil mens vi var kærester. Han oprettede den inden vi blev kærester og brugte den ikke. På et tidspunkt fik han en eller anden mail med "Hej *****, du har X antal ulæste beskeder"-agtigt, og så gik han ind og kiggede. Det opdagede jeg fordi vi brugte samme computer. Kæmpe drama og skænderi og mig der blev jaloux og usikker og bla. bla. Og så slettede han sin profil. Og så var der ikke mere i det. Og han havde ikke brugt den til noget mens vi var kærester.

Så det behøver altså ikke at betyde noget!

Men - det er selvfølgelig irriterende når I har aftalt ikke at have den slags profiler. Og specielt irriterende at han ikke bare sletter den med det samme når du beder ham om det. Altså, er han ikke så kvik i pæren eller hvad - han ved jo at du kender til profilen og kan gå ind og se om den er der eller ej (sorry, det er ikke for at fornærme din kæreste, men det virker bare ikke for kvikt).

Men altså... han har været inde på den for en måned siden. Altså... Hvis det var noget han dyrkede aktivt, ville han jo gå ind på den meget oftere. Hvis jeg var dig ville jeg se tiden lidt an. Og KOMMUNIKÉR med din kæreste. Snak med ham om det. Lad være med at bebrejde og være sur, det får du ikke noget ud af hvis du vil have ham til at åbne op og dele sine tanker med dig. Selvom det kan være svært på nuværende tidspunkt, det forstår jeg godt.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Han er vel godt klar over at det er dig der har sendt den mail. Mænd får meget sjældent henvendelser på de der sites. Så han har vel endelig slettet profilen fordi han ikke gider mere drama.

Jeg kan godt forstå at du ikke ved hvad du skal tænke.

Jeg vil bare lige sige:

Jeg har også haft sådan en profil, også mens jeg havde en kæreste. Jeg kunne aldrig drømme om at bruge den aktivt, men jeg syntes det var frækt og sjovt at kigge rundt derinde.

Min nuværende kæreste har også haft sådan en profil mens vi var kærester. Han oprettede den inden vi blev kærester og brugte den ikke. På et tidspunkt fik han en eller anden mail med "Hej *****, du har X antal ulæste beskeder"-agtigt, og så gik han ind og kiggede. Det opdagede jeg fordi vi brugte samme computer. Kæmpe drama og skænderi og mig der blev jaloux og usikker og bla. bla. Og så slettede han sin profil. Og så var der ikke mere i det. Og han havde ikke brugt den til noget mens vi var kærester.

Så det behøver altså ikke at betyde noget!

Men - det er selvfølgelig irriterende når I har aftalt ikke at have den slags profiler. Og specielt irriterende at han ikke bare sletter den med det samme når du beder ham om det. Altså, er han ikke så kvik i pæren eller hvad - han ved jo at du kender til profilen og kan gå ind og se om den er der eller ej (sorry, det er ikke for at fornærme din kæreste, men det virker bare ikke for kvikt).

Men altså... han har været inde på den for en måned siden. Altså... Hvis det var noget han dyrkede aktivt, ville han jo gå ind på den meget oftere. Hvis jeg var dig ville jeg se tiden lidt an. Og KOMMUNIKÉR med din kæreste. Snak med ham om det. Lad være med at bebrejde og være sur, det får du ikke noget ud af hvis du vil have ham til at åbne op og dele sine tanker med dig. Selvom det kan være svært på nuværende tidspunkt, det forstår jeg godt.

Han var inde igår og ændre sit forhold men det var også det eneste og først nu er den væk

Ville rigtig gerne kunne snakke med ham om hvad han tænker men han vil ikke snakke om det og mener vi bare skal glemme det... Det har jeg meget svært ved da jeg har prøvet dette før og det endte med jeg fandt ud af der bare var lavet en anden profil

Anmeld

27. juni 2011

mortilflere

27. juni 2011

modesty

Anonym skriver:

Han var inde igår og ændre sit forhold men det var også det eneste og først nu er den væk

Ville rigtig gerne kunne snakke med ham om hvad han tænker men han vil ikke snakke om det og mener vi bare skal glemme det... Det har jeg meget svært ved da jeg har prøvet dette før og det endte med jeg fandt ud af der bare var lavet en anden profil

Det tog også noget tid før jeg kunne få min kæreste til at slappe af og snakke med mig omkring det da vi havde vores "drama" - også selvom det viste sig at der ikke var noget i det. Måske han synes det er frækt at kigge rundt på profiler derinde, og synes det er pinligt at indrømme det overfor dig, eller er bange for at du bliver sur over det. Jeg ved det ikke... Giv det lidt tid, og så prøv evt. at tage det op igen helt stille og roligt om en uges tid eller noget.

Jeg håber at I finder ud af det, på den ene eller den anden måde. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.