Han har sex profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Er grædefærdig lige nu

Kæresten har logget sin mail på min fon uden jeg har tænkt over det går jeg idag ind for at tjekke min mail da jeg ikke før har prøvet det over mobilen og hans er så logget på og den første besked der viser sig er fra en sex side hvor der står det er længe siden han har været på

Finder så den pågældene side når nettet og søger efter ham og kan så se at det kun er en måned siden han har været derinde og at der står han er single

Vi har været sammen i 8-9 måneder nu så ville tro han ikke brugte sådan sider mere...

Har stolet på ham selv om jeg i tidligere forhold er blevet svigtet..

Men nu er jeg helt knust  elsker han rigtig meget men nu ved jeg ikke om jeg overhoved kan stole på ham..? Hvor mange andre af sådan sider er han mon så på..?

Har tænkt mig at tage en snak med ham når han kommer hjem til mig i aften og børnene er lagt i seng..

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg er bare så ked af det og måtte ud med det

Rolig nu, det kan være en misforståelse! jeg modtager TIT fra hjemmesider jeg ALDRIG har været oprettet at det længe siden at jeg har været derinde, og at de "savner" mig på siden, og når man trykker på linket kommer man ind hvor der står "opret bruger" og jeg har modtaget et par fra en masse scoresider og sexsider også. Så inden du går helt ned, så tjek lige med ham først, for det kan være en "lokke" mail.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Rolig nu, det kan være en misforståelse! jeg modtager TIT fra hjemmesider jeg ALDRIG har været oprettet at det længe siden at jeg har været derinde, og at de "savner" mig på siden, og når man trykker på linket kommer man ind hvor der står "opret bruger" og jeg har modtaget et par fra en masse scoresider og sexsider også. Så inden du går helt ned, så tjek lige med ham først, for det kan være en "lokke" mail.

Ville jeg ønske det var.. men har været inde på den pågældene side idag og der fandt jeg hans profil med billed på så er ikke itvivl om at det ikke er en lokke mail desværre

Anmeld

23. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Ville jeg ønske det var.. men har været inde på den pågældene side idag og der fandt jeg hans profil med billed på så er ikke itvivl om at det ikke er en lokke mail desværre

Det er jeg ked af, og det er ikke en gammel en han har haft længe og glemt at slette den? håber i finder ud af det, øv altså

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Det er jeg ked af, og det er ikke en gammel en han har haft længe og glemt at slette den? håber i finder ud af det, øv altså

Kan godt forstå man kan glemme en profil man engang lavede men at gå ind på den for en måned siden uden at slette den kan jeg ikke forstå vis det er en man ellers ikke skal bruge

Anmeld

23. juni 2011

baby012

Jeg syns du skal tage en LANG snak med ham om det.. 

og du så skal forlange at han sletter dem med det samme ! har selv haft sådan en kæreste engang, og der lå en del mere i det end "bare" dating sider.. men fik da den lange smørre om at det bare var en han havde glamt osv. jeg stolede på ham, og det kom jeg til at fortryde meget kraftigt senere, da jeg fandt ud af andre piger, og flere dating/sex sider.. nogen mænd vil bare hellere lyve end sige sandheden.. det føler de er "nemmere" .. 

håber han har en god undskyldning, ellers, ud til højre med ham ! 

Anmeld

24. juni 2011

Anonym trådstarter

Vi fik snakket igår aftes og han sagde at han ikke havde lavet noget inde på de sider og at han havde "glemt" at han havde dem selv om det kun er en måned siden han sidst var derinde

Men jeg har valgt at stole på ham og sagt at jeg ønsker han fortæller mig vis har har sådan profiler.. Og at han enten skal slette dem eller i det mindste opdatere dem så han ikke står som single..

Har så forlangt at han fortæller mig hvad han har valgt og at det SKAL ske idag..

Jeg føler mig dog stadig lidt splittet og tilliden skal der nu arbejdes lidt på igen så jeg igen tør stole 100% på ham..

Vis jeg en gang til opdager at han er på sådan sider og ikke har fortalt det eller han står som single så kan jeg ikke stole på ham og det er noget jeg desværre ikke kan eller vil leve med

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Hmm efter kæresten har lovet at ændre sine profiler eller slette dem har jeg ikke tænkt så meget over det..

Men han har siden vi snakkede sagt at han ville slette dem.. Fair nok..

Igår blev det ved med at bombe ind med beskeder på mobilen og nogle fra numre og det er også fint han er ved at sælge noget så kan være det... Men det jeg lagde mærke til var at han havde mobilen på sig konstant  normalt kan den godt ligge på bordet uden noget men ikke nu.?

Dette fik mig til at tænke på om han måske stadig er på den sex side og om det er en der fra..

Vil aldrig tjekke han telefon for noget har jeg ikke lyst til.. Men idag går jeg så ind på den sex side han er for at se om han har været der (Han ved jeg har måtte lave en profil for at komme ind og finde ham, har jeg selv fortalt)  Og mon ikke da jeg går på hans profil ser at det kun er et døgn siden han har været inde

Han har så lavet sit forhold om derinde men der står stadig han søger uforpligtene sex, kæreste, gruppe osv

Øv hvor bliver jeg bare ked af at se at han søger sex på nettet

Overvejer at sende ham en besked der inde og se om han svare på den

Eller skulle jeg lade være med det

Anmeld

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes det er en god idé, at sende ham en besked derinde og se hvad han svarer.

Umiddelbart lyder det ikke til, at han har rent mel i posen.

Dit liv er for kort til sådan en "mand", men for din egen skyld kan det være rart, at være helt sikker inden du går fra ham, så du ikke sidder tilbage med den mindste tvivl.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg synes det er en god idé, at sende ham en besked derinde og se hvad han svarer.

Umiddelbart lyder det ikke til, at han har rent mel i posen.

Dit liv er for kort til sådan en "mand", men for din egen skyld kan det være rart, at være helt sikker inden du går fra ham, så du ikke sidder tilbage med den mindste tvivl.

Tak...

Har lige sendt ham en besked derinde og håber lidt på han svare nej....

Vis  han ikke gør er han ikke den mand jeg skal leve med desværre.

Syntes bare det er mærkeligt man ikke laver den helt om når man er inde

Anmeld

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, et er at man har en gammel profil man ikke har slettet, (Min kæreste har stadig den fra da vi mødte hinanden på netdating) men hvis man fortsat logger ind synes jeg det er underligt. Og hvis man samtidigt ikke ændrer at man søger sex, tror jeg desværre at der er ugler i mosen.

Jeg håber selvfølgelig det bedste for dig, men jeg er meget skeptisk og vred på dine vegne. Under alle omstændigheder sætter han dig i en situation, der er virkelig ubehagelig.

Du får lige et . Det har du vist behov for i denne her tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.