Noget at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

-Sigrid-

Mut skriver:

Har du prøvet med Ice Tea ? .. Har ikke været gravid før, men kunne se at Ice tea ikke stod på listen

Kunne godt være det hjalp, men er det egentlig ikke bare saftevand? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

Selv tak..

Københavnerstang blev min redning og på to dage blev det vendt til at spise hver 2-3 time og da de to dage var gået var det forsvundet 

spiser jeg kun 3-4 gange på en dag bliver jeg stadigvæk skidt... 

Haha det er skønt når man har fundet tingEN som hjælper

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

Eva. skriver:

Cocio...det levede jeg nærmest af...det og marcipanbrød, det kunne tage det værste af kvalmen..

Og du fik ikke sukkersyge?

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha det er skønt når man har fundet tingEN som hjælper

yeaps så hvis du har ynglings sodavand is så ud og køb den  eller få nogen til at komme med den.. (vil ikke skrive at kæresten skal hente fordi så går der nok lige lang tid nok &nbsp 

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

modesty skriver:

Ingefær hjalp da jeg havde kvalme. Jeg koger en kop vand og snitter tynde skiver af frisk ingefær ned i vandet. Du kan evt. tilsætte lidt sukker eller lidt citron (men jeg kunne bedst lide den "ren"). Du skriver at du ikke er glad for varme drikke - det kan sættes i køleskabet og drikkes koldt :-) Prøv at give ingefær et forsøg - som sagt, det var det eneste der rent faktisk kunne lindre min kvalme da jeg havde den.

Tak, lige præcis sådan en opskrift jeg havde brug for 

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

Solstråle2011 skriver:

Hmm det der med mælk og graviditetssukkersyge er vidst en myte Det anbefales jo netop, at man får sin mælk under graviditeten eller tager kalk tilskud.. Drikker gladeligt mælk hver dag i store mængder

Haha skønt! 

Anmeld

18. juni 2011

Aves.

-Sigrid- skriver:

Og du fik ikke sukkersyge?

Nææ....jeg drak den der light...

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

Eva. skriver:

Nææ....jeg drak den der light...

Super, mange tak  

Anmeld

18. juni 2011

Aves.

-Sigrid- skriver:

Super, mange tak  

Det var da så lidt....ellers tog jeg et glas mælk med pulver cacao....mælken hjælper tror jeg, men jeg kan ikke lide ren mælk...

Anmeld

18. juni 2011

.....

-Sigrid- skriver:

Kunne godt være det hjalp, men er det egentlig ikke bare saftevand? 

Nej, ikke helt det samme synes jeg ikke. Jeg bryder mig ikke så meget om saftevand, men Ice Tea med fersken som har stået i køleskabet, er dejlig forfriskende , og det kan jeg drikke meget af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.