-Sigrid- skriver:
Jeg er lidt desperat. Min kvalme fylder mere end noget som helst andet i vores hverdag lige nu. Min krop har ligesom forliget sig med at jeg ikke spiser særlig meget, og når jeg spiser at det så kommer retur - med renter.
Men hvad fa'en skal jeg gøre med drikkevare, for den er næsten værre? Jeg kan ikke drikke vand fordi det smager... mærkeligt
Jeg har prøvet mig med sodavand (squash - fail), saftevand (hindbær/orange og solbær - fail), mælk kan jeg tit drikke, men det har jeg læst er skyld i mange herindes graviditetssukkersyge, og da jeg i forvejen er overvægtig tør jeg ikke det, kaffe drikker jeg ikke kan ikke klare lugten (og koffeinen er ikke godt for den bette), the er for varmt, kan ikke klare varme ting fordi jeg har graviditetsvarme også ...
Så ting jeg har prøvet, men ikke kan håndtere;
- vand
- mælk
- saftevand
- sodavand
- the
- kaffe
Og jeg er svimmel - helt sindsyg svimmel 
Nogle ting jeg har overset, for er som sagt ved at blive desperat? Jeg kan ikke holde min folin, fiskepiller og jern i mig, så det er jo ikke godt.
Hjælp! 
Hej Sigrid.Jeg døjede ikke selv med kvalme. Men har hørt rigtigt godt om de hersens SEA- bands som er et armbånd der skulle hjælpe. (kan købes på apoteket). ellers prøv med Mariekiks. Det skulle også hjælpe Held og lykke med gravididteten Knus