"Hvis der kom to svenske blondiner, skal vi knalde dem!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Lullaby

Klamme skid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Klamme skid.

Dét var måske lidt hårdt... Med mindre det var til den anden anonyme om luderen.. For dén er strenge, synes jeg godt nok

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

min mand og hans venner joker altid med "hvad der sker i polen, bliver i polen"... da de skal til polen sammen... jeg griner bare lidt af det stoler sku på at min mand ikke har trang til at knalde en eller anden polak..

Jeg stoler også 100 procent på min dejlige kæreste, det var bare ikke meningen jeg skulle have hørt det. Kan man sige. Og derfor var den lidt led. Hvis nu jeg vidste de gik rundt og sagde sådan, så ville jeg også vide det bare var for sjov. Eller hvis vi havde siddet sammen og joken blev fyret af.

Tak for svar! 

Anmeld

18. juni 2011

Tennamor

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

og han har lyst til hende det sys jeg er sårende overfor mig.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

det er da virkelig nedtur, at min kæreste tænker og snakker sådan.

det er jeg ihvertfald rigtig ked af

Ej.. Det er fandeme for klamt 

Anmeld

18. juni 2011

Leonora25

merle2010 skriver:

ej okay det er sku ikke fedt så var jeg godt nok blevet forarget og meget sur på ham han kan tænke det med ligefrem at sige det

ej jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis min kæreste sagde det.. tror jeg ville stikke ham en flad

Tror ikke jeg ville nøjes med en flad - føj da!!

Anmeld

18. juni 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

Jeg var blevet ufattelig GAL. er du vild man.

Det havde jeg ikke fundet mig i. UD AF VAGTEN herfra.

Kan være det er pis, men sådan noget joker man BARE SLET IKKE med.

Anmeld

18. juni 2011

dollygirl

Anonym skriver:

Ej det er da over min grænse . Det kan godt være i piger siger sådan er mænd men nej nej der der er noget der hedder respekt overfor sin kæreste . Og når man er i parforhold så tænker man ikke på ludere . Det gør man hvis man er single .

Vi piger burde snakke ligeså dirty som dem og snakke om andre fyre foran vores mænd. Så ville de aldrig nævne andre piger foran os .

Anmeld

18. juni 2011

Ellim

Anonym skriver:

Vi snakker altid rigtig godt sammen og jeg sagde det til ham direkte. At det gjorde mig utrolig ked af det og desperat efter svar! Han bliver ved at sige det bare er en joke, de kører, men det at den var "hemmelig" på den måde, gør mig bare ufattelig ked af det...
Endnu mere fordi jeg for et halvt år siden spurgte ham direkte, om ham og vennen nogensinde jokede med at gå i seng med andre? Hans svar var: "Nej, da. Jeg vil jo kun i seng med dig" Derfor rammer det bare endnu hårdere! Han forstår det godt..... Men han vil heller ikke undskylde, da det jo bare er en joke

Jeg er helt som dig så - jeg ville heller ikke være blevet fornærmet eller noget, hvis vi havde siddet sammen - eller nogle stykker sammen - og han så fyrede den af! ... Det er nok det at det var hemmeligt, der gør mig ked af det! Det forstår han vist bare ikke...

Mænd nogle gange

Anmeld

18. juni 2011

Hasselnødden

rikkeas skriver:

hmn ja, det kommer vel også an på måden det siges på, osv.. der er mange ting der spiller ind.. Men sådan er mænd bare, men nogle gange kan det godt blive lidt for krænkende..

Er nu ikke helt enig. Min mand bruger overhovedet ikke den slags vendinger eller ytrer sig på den måde og det gør hans omgangskreds heller ikke og jeg har ikke i de tre år vi har været sammen hørt ham udtrykke sig på så nedladende en måde. Men det kommer også rigtig meget an på modenheden. Syntes det er meget nedværdigende overfor sin partner og det burde slet ikke finde sted.

Anmeld

18. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville ikke stole på ham, når han siger det bare var en joke.

Det var trods alt ikke meningen du skulle overhøre det, og med alt det utroskab der sker er det jo slet ikke usandsynligt, at det rent faktisk er dybt alvorligt.

Og sådan er mænd bare holder altså ikke. Min kæreste er en del mere sofistikeret. Men han er godt nok heller ikke som mænd er flest. Gud ske tak og lov. Hvis jeg nogensinde hørte ham sige sådan, ville han ryge ud lige på stedet. Jeg ville ikke engang gide ham høre forklare sig. Det er mit liv for kort til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.