Anonym skriver:
Sådan lyder det mellem min kæreste og hans gode ven....... Hvis de mødte to svenske blondiner, så skulle de i seng med dem...
Jeg er blevet så ked af det over at have overhørt dette
Kan jeg tillade mig at være ked af det, eller burde jeg "bare" grine med på joken....?? 
Undskyld endnu et nedtrykt indlæg i dette forum.....
hej med dig.
jeg kan så godt forstå dig, at du blev stødt. Det er aldrig rart, at høre sin elskede snakke sådan om andre damer, og jeg har det præcis som dig. Jeg tror dog ikke, at du skal lægge noget i det, det er jo nok bare noget han siger for at være smart overfor sin gut, men alligevel er det da stødende.. Min kæreste gør nogen gange noget lignene, og jeg bliver så ked af det. Også selvom jeg ved, at han kun vil have mig osv.. Så kan jeg ikke lide at høre at han snakker sådan om andre damer, det bliver jeg altid rigtig ked af, og han får det så meget at vide.. Næste gang, så ringer du til en veninde, når du ved din kæreste i nærheden. Og så fyre du bare en linie af: Orh, ja man! Fuck.. han var satme fræk, Ham kunne jeg sgu også godt ordne!''.. ( også selvom du evt opdigter en person).. For så rammer du også ham, også selvom han ikke kommentere det.. Så går han og tænker lidt, og så har han det nok rigtigt dårligt..
Det gør jeg altid, og det virker.
Håber du er ok <3. Knus!!!!!
Anmeld