"Hvis der kom to svenske blondiner, skal vi knalde dem!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.707 visninger
58 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Sådan lyder det mellem min kæreste og hans gode ven....... Hvis de mødte to svenske blondiner, så skulle de i seng med dem...

Jeg er blevet så ked af det over at have overhørt dette Kan jeg tillade mig at være ked af det, eller burde jeg "bare" grine med på joken....??

Undskyld endnu et nedtrykt indlæg i dette forum.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

twinny

hovr ulækkert og sige.. Jeg var sgu blevet sur...

Så ja, du kan sagtens tillade dig og være ked a det....

Anmeld

17. juni 2011

K&S

Anonym skriver:

Sådan lyder det mellem min kæreste og hans gode ven....... Hvis de mødte to svenske blondiner, så skulle de i seng med dem...

Jeg er blevet så ked af det over at have overhørt dette Kan jeg tillade mig at være ked af det, eller burde jeg "bare" grine med på joken....??

Er det ikke bare en joke? Jeg tror ikke, du skal tage det så seriøst

Anmeld

17. juni 2011

merle2010

min mand og hans venner joker altid med "hvad der sker i polen, bliver i polen"... da de skal til polen sammen... jeg griner bare lidt af det stoler sku på at min mand ikke har trang til at knalde en eller anden polak..

Anmeld

17. juni 2011

Rikkeas

Anonym skriver:

hej med dig.

jeg kan så godt forstå dig, at du blev stødt. Det er aldrig rart, at høre sin elskede snakke sådan om andre damer, og jeg har det præcis som dig. Jeg tror dog ikke, at du skal lægge noget i det, det er jo nok bare noget han siger for at være smart overfor sin gut, men alligevel er det da stødende.. Min kæreste gør nogen gange noget lignene, og jeg bliver så ked af det. Også selvom jeg ved, at han kun vil have mig osv.. Så kan jeg ikke lide at høre at han snakker sådan om andre damer, det bliver jeg altid rigtig ked af, og han får det så meget at vide.. Næste gang, så ringer du til en veninde, når du ved din kæreste i nærheden. Og så fyre du bare en linie af: Orh, ja man! Fuck.. han var satme fræk, Ham kunne jeg sgu også godt ordne!''.. ( også selvom du evt opdigter en person).. For så rammer du også ham, også selvom han ikke kommentere det.. Så går han og tænker lidt, og så har han det nok rigtigt dårligt..

Det gør jeg altid, og det virker.

Håber du er ok <3. Knus!!!!!

Anmeld

17. juni 2011

Rikkeas

merle2010 skriver:

min mand og hans venner joker altid med "hvad der sker i polen, bliver i polen"... da de skal til polen sammen... jeg griner bare lidt af det stoler sku på at min mand ikke har trang til at knalde en eller anden polak..

hmn ja, det kommer vel også an på måden det siges på, osv.. der er mange ting der spiller ind.. Men sådan er mænd bare, men nogle gange kan det godt blive lidt for krænkende..

Anmeld

17. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

og han har lyst til hende det sys jeg er sårende overfor mig.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

det er da virkelig nedtur, at min kæreste tænker og snakker sådan.

det er jeg ihvertfald rigtig ked af

Anmeld

17. juni 2011

merle2010

rikkeas skriver:

hmn ja, det kommer vel også an på måden det siges på, osv.. der er mange ting der spiller ind.. Men sådan er mænd bare, men nogle gange kan det godt blive lidt for krænkende..

ja men de siger sku mange ting uden at tænke sig om nogen gange især når de er sammen med kammerater og man så som kone lige får hørt hvad de står og joker eller taler om altså jeg plejer altså bare at sige stille og roligt " jeg håber sørme at det der var en joke" ak ak de kære mænner

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

og han har lyst til hende det sys jeg er sårende overfor mig.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

det er da virkelig nedtur, at min kæreste tænker og snakker sådan.

det er jeg ihvertfald rigtig ked af

det er sku ledt....

Anmeld

17. juni 2011

Rikkeas

merle2010 skriver:

ja men de siger sku mange ting uden at tænke sig om nogen gange især når de er sammen med kammerater og man så som kone lige får hørt hvad de står og joker eller taler om altså jeg plejer altså bare at sige stille og roligt " jeg håber sørme at det der var en joke" ak ak de kære mænner

hmm, ja. det kunne være jeg skulle prøve det næste gang det sker..

Men nej, de gør det jo langt fra for at være lede overfor os, og det er garantere altid bare snak, de ville jo nok aldrig gøre det. men.. mænd er mænd, og det ligger vel til deres natur. men hvis man er plaget af lav selvværd, og ikke sys man er ligeså lækker som før baby osv.. så er man altså sårbar og særlig følsom overfor sådan nogle emner :/ JEG ER ihvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.