"Hvis der kom to svenske blondiner, skal vi knalde dem!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Risen

Mira0911 skriver:

Den svær for jeg aner jo ikke om hendes kæreste har sagt det i joke eller rent faktisk ment det... 

Hvis min kæreste havde været dybt alvorligt og sagt sådan, var jeg da blevet sur, rasende, hysterisk... Hvis han havde fyret det af som joke, var jeg ligeglad... 

jaa det har du egentlig ret i..  - men  synes nu stadig den er upassende.. Det må være mandhørm  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Mira0911

Risen skriver:

jaa det har du egentlig ret i..  - men  synes nu stadig den er upassende.. Det må være mandhørm  

Ja det må det være.. 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Den ene anonyme om at kneppe en luder, er altså ikke TS, altså mig, der har skrevet... Det ville jeg bare lige gøre klart..

Min kæreste har lige været og snakke om det igen.. Jeg har kun læst s. 1 af debatten her, men ville lige skynde mig at skrive...

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Well, tråden har taget en anden drejning... Jeg gider ikke lige læse det sidste..

Tak for de førstes svar ellers!.......

Jeg er stadig rigtig ked af hans vens og hans joke, som JA er en joke... Men den er bare sårende alligevel.... Synes jeg desværre Ved godt det sikkert er meget forkert..

Over and out.

Anmeld

17. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Sådan lyder det mellem min kæreste og hans gode ven....... Hvis de mødte to svenske blondiner, så skulle de i seng med dem...

Jeg er blevet så ked af det over at have overhørt dette Kan jeg tillade mig at være ked af det, eller burde jeg "bare" grine med på joken....??

Undskyld endnu et nedtrykt indlæg i dette forum.....

Det jeg synes er skræmmende, er at han ikke viser dig mere respekt! Sig du bliver ked af det når han fyrer sådan en joke af og bliver han ved, ja så mangler han sgu respekt for sin kærestes følser, joke eller ej!

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

rikkeas skriver:

hej med dig.

jeg kan så godt forstå dig, at du blev stødt. Det er aldrig rart, at høre sin elskede snakke sådan om andre damer, og jeg har det præcis som dig. Jeg tror dog ikke, at du skal lægge noget i det, det er jo nok bare noget han siger for at være smart overfor sin gut, men alligevel er det da stødende.. Min kæreste gør nogen gange noget lignene, og jeg bliver så ked af det. Også selvom jeg ved, at han kun vil have mig osv.. Så kan jeg ikke lide at høre at han snakker sådan om andre damer, det bliver jeg altid rigtig ked af, og han får det så meget at vide.. Næste gang, så ringer du til en veninde, når du ved din kæreste i nærheden. Og så fyre du bare en linie af: Orh, ja man! Fuck.. han var satme fræk, Ham kunne jeg sgu også godt ordne!''.. ( også selvom du evt opdigter en person).. For så rammer du også ham, også selvom han ikke kommentere det.. Så går han og tænker lidt, og så har han det nok rigtigt dårligt..

Det gør jeg altid, og det virker.

Håber du er ok <3. Knus!!!!!

Tak for dit svar og din støtte.. Den er egentlig åndssvagt at blive ked af sådanne ting, men når man høre at ens kæreste "vil" knalde en anden, så bliver man sgu ked! Også selvom det er en joke...!!

Tak for din tid til at svare.. Det varmer!

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Det jeg synes er skræmmende, er at han ikke viser dig mere respekt! Sig du bliver ked af det når han fyrer sådan en joke af og bliver han ved, ja så mangler han sgu respekt for sin kærestes følser, joke eller ej!

Han viser mig masser af respekt.... Ellers 

Den her gør bare virkelig nas!! Jeg ved godt det bare er en joke.. HAHA!!.. NEJ - jeg synes bare virkelig ikke den er sjov Synes aldrig det er SJOVT at lave SJOV med sådan noget.... måske det kommer en dag??

Anmeld

17. juni 2011

Rikkeas

Anonym skriver:

Tak for dit svar og din støtte.. Den er egentlig åndssvagt at blive ked af sådanne ting, men når man høre at ens kæreste "vil" knalde en anden, så bliver man sgu ked! Også selvom det er en joke...!!

Tak for din tid til at svare.. Det varmer!

jamen hvis man lider af dårligt selvværd og lign., så er man bare skide sårbar og skrøbelig. vi piger lægger utrolig meget i det, og mændene gør ikke - det er perfekt at blive uvenner over :/

Anmeld

17. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Han viser mig masser af respekt.... Ellers 

Den her gør bare virkelig nas!! Jeg ved godt det bare er en joke.. HAHA!!.. NEJ - jeg synes bare virkelig ikke den er sjov Synes aldrig det er SJOVT at lave SJOV med sådan noget.... måske det kommer en dag??

Jeg ville bestemt blive gal! Sådan skulle min kæreste bare ikke snakke.. så ja, jeg forstår dig udemærket og nej, jeg ser heller ikke lige humoren i det

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

rikkeas skriver:

jamen hvis man lider af dårligt selvværd og lign., så er man bare skide sårbar og skrøbelig. vi piger lægger utrolig meget i det, og mændene gør ikke - det er perfekt at blive uvenner over :/

Super perfekt at blive uvenner over... Og pisse irriterende!!
Jeg hader det!! For uanset hvor mange gange han siger: "Det er jo bare en joke vi kører. Jeg ville jo aldrig gøre det", så synes jeg IKKE det er SJOVT!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.