"Hvis der kom to svenske blondiner, skal vi knalde dem!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Sådan lyder det mellem min kæreste og hans gode ven....... Hvis de mødte to svenske blondiner, så skulle de i seng med dem...

Jeg er blevet så ked af det over at have overhørt dette Kan jeg tillade mig at være ked af det, eller burde jeg "bare" grine med på joken....??

Undskyld endnu et nedtrykt indlæg i dette forum.....

Jeg havde sgu set det som en joke.. hvis jeg sidder og ser film med veninder, og vi ser en lækker fyr i filmen.. så joker vi også med at han ikke skal rende rundt omkring sengen 2 gange... for han var ikke kommet derfra 1. gang.. Så tag du det bare roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Rikkeas

Anonym skriver:

Super perfekt at blive uvenner over... Og pisse irriterende!!
Jeg hader det!! For uanset hvor mange gange han siger: "Det er jo bare en joke vi kører. Jeg ville jo aldrig gøre det", så synes jeg IKKE det er SJOVT!!!  

præcis. det blir aldrig sjovt, det vil altid gøre ondt.. så.. måske du sku gøre det samme mod ham?

Anmeld

19. juni 2011

Rikkeas

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Er nu ikke helt enig. Min mand bruger overhovedet ikke den slags vendinger eller ytrer sig på den måde og det gør hans omgangskreds heller ikke og jeg har ikke i de tre år vi har været sammen hørt ham udtrykke sig på så nedladende en måde. Men det kommer også rigtig meget an på modenheden. Syntes det er meget nedværdigende overfor sin partner og det burde slet ikke finde sted.

præcis. han lyder meget voksen, ham din mand. Modenhed har nok meget at sige, ja. 

Anmeld

19. juni 2011

Billemyre

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Er nu ikke helt enig. Min mand bruger overhovedet ikke den slags vendinger eller ytrer sig på den måde og det gør hans omgangskreds heller ikke og jeg har ikke i de tre år vi har været sammen hørt ham udtrykke sig på så nedladende en måde. Men det kommer også rigtig meget an på modenheden. Syntes det er meget nedværdigende overfor sin partner og det burde slet ikke finde sted.

Er så enig! Min mand er lige som din.
Er ret forbavset over, at det at komme med den slags bemærkninger åbenbart er "normalen" ud fra manges kommentarer.. Det er jo fint, hvis man har det godt med det, men jeg er glad for, jeg har en mand, som ikke snakker sådan - Det ville ikke matche mig!

Anmeld

19. juni 2011

Billemyre

RGN skriver:

Jeg ville ikke stole på ham, når han siger det bare var en joke.

Det var trods alt ikke meningen du skulle overhøre det, og med alt det utroskab der sker er det jo slet ikke usandsynligt, at det rent faktisk er dybt alvorligt.

Og sådan er mænd bare holder altså ikke. Min kæreste er en del mere sofistikeret. Men han er godt nok heller ikke som mænd er flest. Gud ske tak og lov. Hvis jeg nogensinde hørte ham sige sådan, ville han ryge ud lige på stedet. Jeg ville ikke engang gide ham høre forklare sig. Det er mit liv for kort til.

Smækker lige et par  op her!
Kunne ikke være mere enig... Og har heldigvis, som dig, en mand, som heller aldrig taler sådan.
Synes simpelthen det er direkte frastødende - Joke, eller ej.

Anmeld

19. juni 2011

KamillaT

Jeg var blevet rasende!

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Hmm, hvis modenhed har noget at sige her, så er min far åbenbart ALDRIG blevet voksen og "moden". Jeg tror ikke det har noget med modenhed at gøre - nærmere noget med opværks, miljø og egne beslutninger at gøre. Min kæreste er pladderromantisk - men kan stadig finde på at sige sådanne ting.
Min far er pladderromantisk - men kan stadig finde på at sige: "Hold kæft hun har nogle go' øjn hende der!" Og endda også: "Hvis jeg ikke var gift med jeres mor, SÅ havde jeg snuppet hende der med hjem!"

Jeg tror bestemt ikke modenhed har noget at sige her - det er bare nogle mænds humør! At sige, at de mænd der siger sådan ikke er modne, synes jeg er led.

Anmeld

19. juni 2011

tobogsylsmor27

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

og han har lyst til hende det sys jeg er sårende overfor mig.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

det er da virkelig nedtur, at min kæreste tænker og snakker sådan.

det er jeg ihvertfald rigtig ked af

kan du se at få ham smidt på gade jeg havde flip fuldstændig ud på min fyr hvis han bare sagde det for sjovt for ja så sippe er jeg  

Anmeld

19. juni 2011

Anonym

tobogsylsmor27 skriver:

kan du se at få ham smidt på gade jeg havde flip fuldstændig ud på min fyr hvis han bare sagde det for sjovt for ja så sippe er jeg  

han mente det ikke spor for sjov. det er ramme alvor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.