"Hvis der kom to svenske blondiner, skal vi knalde dem!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

og han har lyst til hende det sys jeg er sårende overfor mig.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

det er da virkelig nedtur, at min kæreste tænker og snakker sådan.

det er jeg ihvertfald rigtig ked af

Bliver helt forarget!

Det er simpelthen for detaljeret til at være en joke i mine øjne - der går det sgu for langt! Jeg havde stejlet på stedet og stortudet!

Kan sørme da godt forstå du bliver ked og såret af det... puha... ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Du får lige et herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg ville bestemt blive gal! Sådan skulle min kæreste bare ikke snakke.. så ja, jeg forstår dig udemærket og nej, jeg ser heller ikke lige humoren i det

Ville da ønske min heller ikke snakkede sådan, men jeg kan desværre ikke bestemme over ham 
Det er bare ikke morsomt eller noget jeg synes man joker med... Ikke sådan som det ser ud nu, synes jeg ikke!

Anmeld

17. juni 2011

Ellim

Jeg kan godt forstå dig.. Det kommer jo også an på hvacd man joker med der hjemme osv..

Her ville jeg nok bare "grine" lidt med og så selv komme med en "smart" bemærkning...

Men det er jo meget forskelligt.. Men hvis du er blevet ked af det over det -- så er det jo IKKE okay..

Anmeld

17. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Well, tråden har taget en anden drejning... Jeg gider ikke lige læse det sidste..

Tak for de førstes svar ellers!.......

Jeg er stadig rigtig ked af hans vens og hans joke, som JA er en joke... Men den er bare sårende alligevel.... Synes jeg desværre Ved godt det sikkert er meget forkert..

Over and out.

Lige meget om det var en joke eller ej, ville jeg også blive såret, så kan sagtens forstå dig - det er aldrig rart at høre ens bedre halvdel udtale sig om andre kvinder når ordet "knalde/lyst til/ordne" osv. indgår... det rammer også mig lige med det samme...

Er dog glad for at høre det "bare" var en joke.

STORT trøste herfra

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Jeg kan godt forstå dig.. Det kommer jo også an på hvacd man joker med der hjemme osv..

Her ville jeg nok bare "grine" lidt med og så selv komme med en "smart" bemærkning...

Men det er jo meget forskelligt.. Men hvis du er blevet ked af det over det -- så er det jo IKKE okay..

Det var i telefonen det blev sagt og ikke helt meningen jeg skulle have hørt det...... Så, det var lidt svært at komme med en bemærkning - andet end bagefter... Og så blev han helt... "ehm, ehm...." ................................................................................."Ej, det er jo bare en joke! Du må ikke blive ked af det.. Det er bare noget vi har sagt i lang tid..... Fordi det kunne være sjovt.. Eller, altså, det er sjovt. Vi ved godt begge to (ham selv og vennen) at vi ikke ville gøre det HVIS det skete..."

Men han ved OGSÅ godt, at jeg ikke synes sådan noget er sjovt... Jeg er bare bange for, at jeg er for sippet??! For så må jeg "jo" rykke med mine grænser.... Det gør mig bare rigtig ked af det lige nu

Anmeld

17. juni 2011

Ellim

Anonym skriver:

Det var i telefonen det blev sagt og ikke helt meningen jeg skulle have hørt det...... Så, det var lidt svært at komme med en bemærkning - andet end bagefter... Og så blev han helt... "ehm, ehm...." ................................................................................."Ej, det er jo bare en joke! Du må ikke blive ked af det.. Det er bare noget vi har sagt i lang tid..... Fordi det kunne være sjovt.. Eller, altså, det er sjovt. Vi ved godt begge to (ham selv og vennen) at vi ikke ville gøre det HVIS det skete..."

Men han ved OGSÅ godt, at jeg ikke synes sådan noget er sjovt... Jeg er bare bange for, at jeg er for sippet??! For så må jeg "jo" rykke med mine grænser.... Det gør mig bare rigtig ked af det lige nu

Hvis det ikke var meningen af du skulle høre det - så var jeg også selv blevet ked!!! Det er helt sikkert..

Det er noget andet hvis man sad hjemme nogle stykker, var i godt humør og hygget sig alle sammen og man kom ind på en ligende emne og han så fyret joken af..

Men så du fremlægger det syntes jeg bestemt ikke du er sippet - var selv blevet gal og ked (og jeg er ikke sippet!)

Har du snakket med ham om det, og sagt at du faktisk blev rigitg ked af det?

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Hvis det ikke var meningen af du skulle høre det - så var jeg også selv blevet ked!!! Det er helt sikkert..

Det er noget andet hvis man sad hjemme nogle stykker, var i godt humør og hygget sig alle sammen og man kom ind på en ligende emne og han så fyret joken af..

Men så du fremlægger det syntes jeg bestemt ikke du er sippet - var selv blevet gal og ked (og jeg er ikke sippet!)

Har du snakket med ham om det, og sagt at du faktisk blev rigitg ked af det?

Vi snakker altid rigtig godt sammen og jeg sagde det til ham direkte. At det gjorde mig utrolig ked af det og desperat efter svar! Han bliver ved at sige det bare er en joke, de kører, men det at den var "hemmelig" på den måde, gør mig bare ufattelig ked af det...
Endnu mere fordi jeg for et halvt år siden spurgte ham direkte, om ham og vennen nogensinde jokede med at gå i seng med andre? Hans svar var: "Nej, da. Jeg vil jo kun i seng med dig" Derfor rammer det bare endnu hårdere! Han forstår det godt..... Men han vil heller ikke undskylde, da det jo bare er en joke

Jeg er helt som dig så - jeg ville heller ikke være blevet fornærmet eller noget, hvis vi havde siddet sammen - eller nogle stykker sammen - og han så fyrede den af! ... Det er nok det at det var hemmeligt, der gør mig ked af det! Det forstår han vist bare ikke...

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Lige meget om det var en joke eller ej, ville jeg også blive såret, så kan sagtens forstå dig - det er aldrig rart at høre ens bedre halvdel udtale sig om andre kvinder når ordet "knalde/lyst til/ordne" osv. indgår... det rammer også mig lige med det samme...

Er dog glad for at høre det "bare" var en joke.

STORT trøste herfra

Tak for dit svar!! Det er dejligt med noget støtte..
Jeg er også glad for, at det "bare er en joke", selvom jeg stadig ikke synes den er sjov.. Det rammer nemlig ret hårdt, når det decideret er sex der tales om.  Jeg ville have rigtig svært ved selv at køre sådan en joke, uden min kæreste vidste det. Altså, han ved fx godt jeg synes Johnny Depp er lækker (hvem gør ikke det ) og kan da også finde på at sige: "uhm-uhm, hvem der bare kunne få en aften med ham". Men det er noget han VED jeg siger - og siger for sjov. HVIS JD skulle komme forbi, ville jeg nu ikke udskifte min kæreste for ham. Men jeg kendte jo ikke til den her "joke" og det var vist også tydeligvis heller ikke meningen.... Auch...?? Ja, og så nok bare mænds ordvalg generelt... "Knalde...." øv

Anmeld

17. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Tak for dit svar!! Det er dejligt med noget støtte..
Jeg er også glad for, at det "bare er en joke", selvom jeg stadig ikke synes den er sjov.. Det rammer nemlig ret hårdt, når det decideret er sex der tales om.  Jeg ville have rigtig svært ved selv at køre sådan en joke, uden min kæreste vidste det. Altså, han ved fx godt jeg synes Johnny Depp er lækker (hvem gør ikke det ) og kan da også finde på at sige: "uhm-uhm, hvem der bare kunne få en aften med ham". Men det er noget han VED jeg siger - og siger for sjov. HVIS JD skulle komme forbi, ville jeg nu ikke udskifte min kæreste for ham. Men jeg kendte jo ikke til den her "joke" og det var vist også tydeligvis heller ikke meningen.... Auch...?? Ja, og så nok bare mænds ordvalg generelt... "Knalde...." øv

Tror nogen gange vi skal prise os lykkelige for ikke at blive indviet i alle deres jokes - for det er sgu kun dem selv der finder dem "sjove" eller hvad de nu vil kalde det...
Men ja - det er ikke rart at få at vide "det skulle du jo ikke have hørt" for så undrer man sig først rigtig - og så er det bare endnu sværere at se som en "joke"... puha altså... de mænd der! Ved sgu ikke hvad vi skal gøre ved dem... hehe...

Men ja, har da også udtalt at JP ikke skulle gå for mange gange rundt om min seng, så er vel i princippet ikke en skid bedre selv Tror bare ikke man ligger så meget i det når man selv er klar over at det er en joke...

Godt at vi har hinanden til at finde lidt trøst en gang imellem, når det ser lidt sort og trist ud!

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Tror nogen gange vi skal prise os lykkelige for ikke at blive indviet i alle deres jokes - for det er sgu kun dem selv der finder dem "sjove" eller hvad de nu vil kalde det...
Men ja - det er ikke rart at få at vide "det skulle du jo ikke have hørt" for så undrer man sig først rigtig - og så er det bare endnu sværere at se som en "joke"... puha altså... de mænd der! Ved sgu ikke hvad vi skal gøre ved dem... hehe...

Men ja, har da også udtalt at JP ikke skulle gå for mange gange rundt om min seng, så er vel i princippet ikke en skid bedre selv Tror bare ikke man ligger så meget i det når man selv er klar over at det er en joke...

Godt at vi har hinanden til at finde lidt trøst en gang imellem, når det ser lidt sort og trist ud!

Lige præcis - det er super dejligt lige at kunne snakke med nogle andre om det. For vi, mænd og kvinder, er jo lavet af noget forskelligt og forstår ikke altid hinanden.
Nej, i virkeligheden er vi nok ikke bedre selv. Jeg tror bestemt det der rammer er, at jeg ikke skulle have vidst det og at ordet "knalde/duske" bliver brugt.. Piger er jo mere romantiske anlagt - som regel. Du skriver jo selv:  JP ikke skulle gå for mange gange rundt om min seng. Hvor en mand nok ville sige noget i retningen af, at de satme gerne ville knalde hende Megan Fox..

Jeg ved ikke en gang hvad jeg skriver længere, eller om det giver mening. IIHHH!! I virkeligheden er det jo nøjagtig det sammen. ARH.. Det gør bare ONDT at høre dem snakke om sådan noget. Æv, hvorfor kunne han ikke have sagt: "iiih, min dejlige kvinde lavede lækker aftensmad i dag.." - kommer jeg til at tænke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.