Anonym skriver:
Tak for dit svar!! Det er dejligt med noget støtte..
Jeg er også glad for, at det "bare er en joke", selvom jeg stadig ikke synes den er sjov.. Det rammer nemlig ret hårdt, når det decideret er sex der tales om. Jeg ville have rigtig svært ved selv at køre sådan en joke, uden min kæreste vidste det. Altså, han ved fx godt jeg synes Johnny Depp er lækker (hvem gør ikke det
) og kan da også finde på at sige: "uhm-uhm, hvem der bare kunne få en aften med ham". Men det er noget han VED jeg siger - og siger for sjov. HVIS JD skulle komme forbi, ville jeg nu ikke udskifte min kæreste for ham. Men jeg kendte jo ikke til den her "joke" og det var vist også tydeligvis heller ikke meningen.... Auch...?? Ja, og så nok bare mænds ordvalg generelt... "Knalde...." øv
Tror nogen gange vi skal prise os lykkelige for ikke at blive indviet i alle deres jokes - for det er sgu kun dem selv der finder dem "sjove" eller hvad de nu vil kalde det...
Men ja - det er ikke rart at få at vide "det skulle du jo ikke have hørt" for så undrer man sig først rigtig - og så er det bare endnu sværere at se som en "joke"... puha altså... de mænd der! Ved sgu ikke hvad vi skal gøre ved dem... hehe...
Men ja, har da også udtalt at JP ikke skulle gå for mange gange rundt om min seng, så er vel i princippet ikke en skid bedre selv

Tror bare ikke man ligger så meget i det når man selv er klar over at det er en joke...
Godt at vi har hinanden til at finde lidt trøst en gang imellem, når det ser lidt sort og trist ud!
Anmeld