"Hvis der kom to svenske blondiner, skal vi knalde dem!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

merle2010

Anonym skriver:

Min kæreste har lyst til at kneppe en luder, der står her i byen. det er så mega nedtur. han siger det skal prøves en dag - synets det er så dybt af ham at synke.. virkelig. han syntes hun er fræk. store silikone patter, og så står hun dér, og er lækker, og brugt.

og han har lyst til hende det sys jeg er sårende overfor mig.

- ham og hans ven, snakker om at købe de to lækreste / frækkeste ludere, kneppe dem begge i bilen ( den ene på forsædet - den anden på bagsædet) og så bytter de bagefter..

det er da virkelig nedtur, at min kæreste tænker og snakker sådan.

det er jeg ihvertfald rigtig ked af

ej okay det er sku ikke fedt så var jeg godt nok blevet forarget og meget sur på ham han kan tænke det med ligefrem at sige det

ej jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis min kæreste sagde det.. tror jeg ville stikke ham en flad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Anonym

Baby-støv skriver:

det er sku ledt....

han siger: '' jeg indrømmer helt 100% at det er en mega klam tanke, for det er jo virkelig at ramme bunden - men jeg har lysten til det''.. Han skammer sig ihvertfald over det, men han har lysten, og det kan han jo sådan set ikke rigtig gøre for :/

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

han siger: '' jeg indrømmer helt 100% at det er en mega klam tanke, for det er jo virkelig at ramme bunden - men jeg har lysten til det''.. Han skammer sig ihvertfald over det, men han har lysten, og det kan han jo sådan set ikke rigtig gøre for :/

Nej det kan jeg godt se.. men hvorfor ska han sige det højt???

Anmeld

17. juni 2011

Anonym

merle2010 skriver:

ej okay det er sku ikke fedt så var jeg godt nok blevet forarget og meget sur på ham han kan tænke det med ligefrem at sige det

ej jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis min kæreste sagde det.. tror jeg ville stikke ham en flad

han havde siddet og snakket med sin bror om det, og så kom jeg ind i rummet, hvor jeg bare hørte ham sige:'' ja, hun er fandme fræk man!''. jeg spurgte selvføgelig af om hvem der var fræk. Jamen det var ikke nogen. Og jeg blev ved, senere på aftenen, dagen efter.. jeg blev ved. han ville ikke sige hvem det var. og det gav mig mega noia på, og jeg var så ked af det.

men vi blev så af en anden grund mega uvenner, og brugte 3 timer på at tale sammen, og så tvang jeg ham simpelthen til at sige sandheden. og han sagde det som jeg beskrev. og han sagde: '' - tror du det er fedt for mig at sige til min kæreste, at jeg har lyst til en luder?'' - han skammede sig så meget, det var næsten helt synd.. Jeg bad selv om at høre sandheden, og jeg fik den..

Anmeld

17. juni 2011

Anonym

Baby-støv skriver:

Nej det kan jeg godt se.. men hvorfor ska han sige det højt???

Jeg har lige beskrevet situationen - læs højere oppe.. :/

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg har lige beskrevet situationen - læs højere oppe.. :/

jaah så det godt....

Anmeld

17. juni 2011

Anonym

Baby-støv skriver:

jaah så det godt....

så.. men som jeg ser det... mænd.. de lægger ikke skjul på, at de har lyst til to piger sammen, og diverse trekanter osv.. så det er noget vi er bekendt med, og noget vi kan forholde os til.

mænd VED at de rammer bunden, hvis de tænder på ludere.. derfor siger de det ikke, og hvis de gjorde, så havde vi ikke reageret så nedern på det, for så var vi bekendt med det...

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Hmm... Jeg var nok blevet lidt små sur selv, hvis min kæreste sagde det.. Den er svær synes jeg... 

Anmeld

17. juni 2011

Risen

Mira0911 skriver:

Hmm... Jeg var nok blevet lidt små sur selv, hvis min kæreste sagde det.. Den er svær synes jeg... 

Lidt små sur?  - Jeg var blevet rasende..  Hvorfor er den svær? 

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Risen skriver:

Lidt små sur?  - Jeg var blevet rasende..  Hvorfor er den svær? 

Den svær for jeg aner jo ikke om hendes kæreste har sagt det i joke eller rent faktisk ment det... 

Hvis min kæreste havde været dybt alvorligt og sagt sådan, var jeg da blevet sur, rasende, hysterisk... Hvis han havde fyret det af som joke, var jeg ligeglad... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.