Er jeg overtroisk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

i biograf er alting også højere osv.. måske er den knap så slem at se på tv med nogle venner

Hehe, ved man aldrig. Men er ret god til at hoppe i vores sofa, af sådan nogen film eller komme med et mini skrig

Jeg så paranormal activity 2 i biografen, og nøj den var altså en tand bedre end 1'eren..Men sådan nogen film kan jeg godt klare, selvom man liiige tænker over den når man er kommet hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

jeg bliver bare mere og mere oprevet fordi min mor også lige har skrevet om nogle af min morfars ting :/

Uh nej. Men måske er han der til at fortælle dig noget så, eller bare sige at han er der? Men ved heller ikke hvordan han er/var

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Hehe, ved man aldrig. Men er ret god til at hoppe i vores sofa, af sådan nogen film eller komme med et mini skrig

Jeg så paranormal activity 2 i biografen, og nøj den var altså en tand bedre end 1'eren..Men sådan nogen film kan jeg godt klare, selvom man liiige tænker over den når man er kommet hjem

jeg så også 2'eren i biffen men den her var altså værre,, noget med dæmoner fra den anden side og at overtage ens krop osv. uhyggeligt.

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Uh nej. Men måske er han der til at fortælle dig noget så, eller bare sige at han er der? Men ved heller ikke hvordan han er/var

han døde august sidste år,, han var den bedste morfar i verden!

- så håber lidt det "bare" er ham.

Anmeld

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

jeg så også 2'eren i biffen men den her var altså værre,, noget med dæmoner fra den anden side og at overtage ens krop osv. uhyggeligt.

Jaa, de siger jo i traileren, at det er ham drengen som er besat føj

Anmeld

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

Det håber jeg også for dig så , så har man ikke den samme skræk hvis fjernsynet laver flere numre

Anmeld

15. juni 2011

Michael healer

MalleH skriver:

Hej

Ud fra det du skriver, tror jeg også det kunne tyde på, at det er ham der prøver at gøre dig/jer opmærksom på, at han holder øje med jer fra det sted hvor han er nu.

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Jaa, de siger jo i traileren, at det er ham drengen som er besat føj

det er det på en måde også hmm 

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Det håber jeg også for dig så , så har man ikke den samme skræk hvis fjernsynet laver flere numre

jep min mor siger netop at hun har drømt at han har sagt at han ser til os .

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Michael healer skriver:

Hej

Ud fra det du skriver, tror jeg også det kunne tyde på, at det er ham der prøver at gøre dig/jer opmærksom på, at han holder øje med jer fra det sted hvor han er nu.

det mener min mor også hun har sagt at hun har drømt at han har sagt at han passer på os og ser til os,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.