Er jeg overtroisk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MissGeoh

MalleH skriver:

min roomie har ringet og spurgt sin far om det kunne tænde sig selv, og det siger han at det kan det altså ikke.. og så når man tænker på at det gentagnende gange har slukket sig, når jeg har tændt.. for én til at tænke at det ikke bare er tilfældigt.

Puha.. Ja godt det ikke er mig..  

Var engang ude og passe min venindes lille datter i nogle time hvor musikken startede.. Så var jeg nødt til at trille en tur.. Føj da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

jeg tror heller ikke jeg tør se den igen.. altså, nogen har sagt den var både dårlig og ikke så uhyggelig.. men den var uhyggelig nok for mig!!!! 

Jeg synes at traileren ser uhyggelig nok ud i forvejen

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

MissGeoh skriver:

Puha.. Ja godt det ikke er mig..  

Var engang ude og passe min venindes lille datter i nogle time hvor musikken startede.. Så var jeg nødt til at trille en tur.. Føj da..

har også oplevet andre ting, det er derfor jeg er så obs på dette!

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Jeg synes at traileren ser uhyggelig nok ud i forvejen

det synes jeg også, og filmen var ikke mindre uhyggelig!

Anmeld

15. juni 2011

MissGeoh

MalleH skriver:

har også oplevet andre ting, det er derfor jeg er så obs på dette!

Jeg ville godt nok ikke turde være der..

Jeg kan kører mig selv så langt op at jeg kan begynde at græde over sådan noget.. :/

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
MalleH skriver:

min roomie har ringet og spurgt sin far om det kunne tænde sig selv, og det siger han at det kan det altså ikke.. og så når man tænker på at det gentagnende gange har slukket sig, når jeg har tændt.. for én til at tænke at det ikke bare er tilfældigt.

HVilket fjernsyn har du? Vi har et samsung og det har de også på arbejdet. Begge kan godt tænde og slukke af sig selv (ret spooky når man er alene om aftenen på et plejehjem )

Anmeld

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

Jeg sidder her og er skide ræd, så jeg sidder og får tårer i øjnene! 

- Som jeg har skrevet herinde igår, skulle jeg se en gyser i biffen i dag, den der hedder Insidious! Jeg får gjort mig klar og får slukket fjernsynet osv. Nu når vi er kommet hjem igen, så er fjernsynet altså tændt! Det er kun os der har nøglen hertil.. og nogen gange har jeg også oplevet at når jeg tænder mit tv, så slukker det sig igen.. Det har det gjort mange gange nu.. I løbet af de sidste par måneder. Er jeg bare helt forkert på den???? Pisker jeg en uhyggelig stemning op eller kan det være tv'et der har en "løs" forbindelse???! Det er 4 år gammelt. 

Puha, jeg er bange !

Men har selv prøvet hvor mit musik anlæg begyndte at skrue op af sig selv, hvor jeg så at tallene røg op, og man skal altså selv rulle sådan en knap rundt, før den skruer op . Og det skete mange gange...Det var også lidt creepy!

Anmeld

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

det synes jeg også, og filmen var ikke mindre uhyggelig!

Uh nej, den skal jeg ikke se så

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Billemyre skriver:

Det kan nu også bare være fordi, man kommer til at holde slukknappen inde lidt for længe.. Så kan det godt slukke først og så et par sekunder efter tænde igen 
Så hvis man (forsøgsvis) slukker og forlader stuen med det samme, så kan man godt overse, at det har tændt igen...
Det har oplevet et par gange.

Var det ikke en fed film? Jeg så traileren du lagde ind i går, og den ser SÅ fed ud

Anmeld

15. juni 2011

sweet

MalleH skriver:

jep har set dem begge

da jeg havde set den første af dem havde jeg maridt i en hel uge efter men den anden film var ikke nær så skræmmende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.