Er jeg overtroisk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Billemyre

Det kan nu også bare være fordi, man kommer til at holde slukknappen inde lidt for længe.. Så kan det godt slukke først og så et par sekunder efter tænde igen 
Så hvis man (forsøgsvis) slukker og forlader stuen med det samme, så kan man godt overse, at det har tændt igen...
Det har oplevet et par gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

MissGeoh

MalleH skriver:

Jeg kom bare ind og så det var tændt, og kom ind til min roomie med tårer i øjnene og meget alvorlig. og hun kunne også godt huske at jeg altså havde slukket det da vi gik!

Fy for pokker..

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Billemyre skriver:

Det kan nu også bare være fordi, man kommer til at holde slukknappen inde lidt for længe.. Så kan det godt slukke først og så et par sekunder efter tænde igen 
Så hvis man (forsøgsvis) slukker og forlader stuen med det samme, så kan man godt overse, at det har tændt igen...
Det har oplevet et par gange.

jeg har ikke holdt knappen nede, og vi gik ikke med det samme efter det blev slukket

Anmeld

15. juni 2011

sweet

MalleH skriver:

jeg kan ikke mindes at have set en film før, som gav mig så mange choks og kuldegysninger igennem kroppen. og at jeg kommer hjem til et tændt tv, gør det bestemt ikke bedre 

men jeg synes filmen var meget uhyggelig

tror altså jeg havde lavet en lille grøn snemand i bukserne hvis det havde været mig  har du set de der to film der hedder noget med paranormel activiti??

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

MissGeoh skriver:

Fy for pokker..

min roomie har ringet og spurgt sin far om det kunne tænde sig selv, og det siger han at det kan det altså ikke.. og så når man tænker på at det gentagnende gange har slukket sig, når jeg har tændt.. for én til at tænke at det ikke bare er tilfældigt.

Anmeld

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

jeg kan ikke mindes at have set en film før, som gav mig så mange choks og kuldegysninger igennem kroppen. og at jeg kommer hjem til et tændt tv, gør det bestemt ikke bedre 

men jeg synes filmen var meget uhyggelig

Nu skal jeg hvertfald ikke se den film ..skulle jeg ikke i forvejen..men nu skal jeg SLET ikke..

Men lyder meget underligt

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

sweet skriver:

tror altså jeg havde lavet en lille grøn snemand i bukserne hvis det havde været mig  har du set de der to film der hedder noget med paranormel activiti??

jep har set dem begge

Anmeld

15. juni 2011

DLM

Det kan sagtens have en løs forbindelse havde et tv der gjorde det samme, det hjalp at støvsuge det Men det er jo klart når man lige har set en gyser så er alt bare uhyggeligt.

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Nu skal jeg hvertfald ikke se den film ..skulle jeg ikke i forvejen..men nu skal jeg SLET ikke..

Men lyder meget underligt

jeg tror heller ikke jeg tør se den igen.. altså, nogen har sagt den var både dårlig og ikke så uhyggelig.. men den var uhyggelig nok for mig!!!! 

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

DLM skriver:

Det kan sagtens have en løs forbindelse havde et tv der gjorde det samme, det hjalp at støvsuge det Men det er jo klart når man lige har set en gyser så er alt bare uhyggeligt.

håber inderst inde at det bare er det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.