Er jeg overtroisk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Billemyre

MalleH skriver:

jeg har ikke holdt knappen nede, og vi gik ikke med det samme efter det blev slukket

Hmm.. Ja, så ved jeg ikke lige...
Håber ikke, du lader det gå dig alt for meget på. Og at du trods alt sover fint i nat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

SussieThyssen

MalleH skriver:

Jeg sidder her og er skide ræd, så jeg sidder og får tårer i øjnene! 

- Som jeg har skrevet herinde igår, skulle jeg se en gyser i biffen i dag, den der hedder Insidious! Jeg får gjort mig klar og får slukket fjernsynet osv. Nu når vi er kommet hjem igen, så er fjernsynet altså tændt! Det er kun os der har nøglen hertil.. og nogen gange har jeg også oplevet at når jeg tænder mit tv, så slukker det sig igen.. Det har det gjort mange gange nu.. I løbet af de sidste par måneder. Er jeg bare helt forkert på den???? Pisker jeg en uhyggelig stemning op eller kan det være tv'et der har en "løs" forbindelse???! Det er 4 år gammelt. 

Puha, jeg er bange !

Tv kan vitterligt selv-tænde...så hvis jeg var dig..så ville jeg få det tjekket..for løse forbindelser kan nemlig også selvANtænde..og så går der ild i det.
Sluk evt helt for det..altså ikkenoget med standby.
SÅ læg du bare din overtro på hylden.
Jeg arbejder ofte med afdøde..og spirits..og ved de ikke bare sådan render og tænder for folks tv'er....

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

malliebooh

Billemyre skriver:

Hmm.. Ja, så ved jeg ikke lige...
Håber ikke, du lader det gå dig alt for meget på. Og at du trods alt sover fint i nat!

det synes jeg faktisk ikke helt jeg gjorde. 

Anmeld

16. juni 2011

malliebooh

SussieThyssen skriver:

Tv kan vitterligt selv-tænde...så hvis jeg var dig..så ville jeg få det tjekket..for løse forbindelser kan nemlig også selvANtænde..og så går der ild i det.
Sluk evt helt for det..altså ikkenoget med standby.
SÅ læg du bare din overtro på hylden.
Jeg arbejder ofte med afdøde..og spirits..og ved de ikke bare sådan render og tænder for folks tv'er....

Kærligst
Sussie

Ja jeg fik noget af vide om at der muligvis kunne gå ild i det.. men snakkede med min mor, hvor hun fortalte at min morfars barbermaskine, som har lagt på hendes natbord, gentagne gange har tændt sig selv midt om natten. Min morfar har været død i knap 1 år, så vi snakkede om det muligvis kunne være ham. For hun har også drømt at han har sagt at han så til os og passede på os.. og mit mor har også før arbejdet med ånder og sådan.. Så jeg er ikke så bange mere

Anmeld

16. juni 2011

lucas<3

MalleH skriver:

Jeg sidder her og er skide ræd, så jeg sidder og får tårer i øjnene! 

- Som jeg har skrevet herinde igår, skulle jeg se en gyser i biffen i dag, den der hedder Insidious! Jeg får gjort mig klar og får slukket fjernsynet osv. Nu når vi er kommet hjem igen, så er fjernsynet altså tændt! Det er kun os der har nøglen hertil.. og nogen gange har jeg også oplevet at når jeg tænder mit tv, så slukker det sig igen.. Det har det gjort mange gange nu.. I løbet af de sidste par måneder. Er jeg bare helt forkert på den???? Pisker jeg en uhyggelig stemning op eller kan det være tv'et der har en "løs" forbindelse???! Det er 4 år gammelt. 

Puha, jeg er bange !

det har jeg os oplevet.

havde engang levende lys til og være tændt og inden jeg kørte slukkede jeg dem. da vi kommer hjem er det tændt. meget mystisk..

Anmeld

16. juni 2011

malliebooh

lucas<3 skriver:

det har jeg os oplevet.

havde engang levende lys til og være tændt og inden jeg kørte slukkede jeg dem. da vi kommer hjem er det tændt. meget mystisk..

jeg hader bare sådan noget :/ jeg turde næsten ikke slukke mit tv, fordi jeg var bange for det tændte sig igen mens jeg så på.. hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.