Er jeg overtroisk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

malliebooh

MissGeoh skriver:

Jeg ville godt nok ikke turde være der..

Jeg kan kører mig selv så langt op at jeg kan begynde at græde over sådan noget.. :/

jeg sad også med tårer i øjnene og var ved at hyle. :s

har før oplevet min hund pludselig begyndte at gø, mens hun kiggede nede i den anden ende af værelset. Det var mit gamle værelse.. og jeg sov i modsatte ende.. så kunne kigge lige ned i den anden ende fra sengen.. og kunne aldrig sove om natten uden at have dynen helt over hovedet fordi jeg følte nogen kiggede på mig!  

har også prøvet hvor en skål stod midt inde på et stuebord.. alle var gået i seng og jeg gik ud for at børste tænder.. da jeg stod derude hørte jeg et bang, og der var skålen altså faldt ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

malliebooh

Jeanne skriver:

HVilket fjernsyn har du? Vi har et samsung og det har de også på arbejdet. Begge kan godt tænde og slukke af sig selv (ret spooky når man er alene om aftenen på et plejehjem )

lumatron

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

sweet skriver:

da jeg havde set den første af dem havde jeg maridt i en hel uge efter men den anden film var ikke nær så skræmmende..

jeg synes faktisk 2'eren var værst haha

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Men har selv prøvet hvor mit musik anlæg begyndte at skrue op af sig selv, hvor jeg så at tallene røg op, og man skal altså selv rulle sådan en knap rundt, før den skruer op . Og det skete mange gange...Det var også lidt creepy!

nej føj da

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Uh nej, den skal jeg ikke se så

i biograf er alting også højere osv.. måske er den knap så slem at se på tv med nogle venner

Anmeld

15. juni 2011

MissGeoh

MalleH skriver:

jeg sad også med tårer i øjnene og var ved at hyle. :s

har før oplevet min hund pludselig begyndte at gø, mens hun kiggede nede i den anden ende af værelset. Det var mit gamle værelse.. og jeg sov i modsatte ende.. så kunne kigge lige ned i den anden ende fra sengen.. og kunne aldrig sove om natten uden at have dynen helt over hovedet fordi jeg følte nogen kiggede på mig!  

har også prøvet hvor en skål stod midt inde på et stuebord.. alle var gået i seng og jeg gik ud for at børste tænder.. da jeg stod derude hørte jeg et bang, og der var skålen altså faldt ned..

Åh gud dog!! 

Sådan noget kan jeg slet ikke klare..

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

shit man.. har lige skrevet til min mor om det .. hun fortæller så at min morfars gamle barbermaskine har tændt sig midt om natten på mine forældres natbord.. (min morfar døde i august sidste år og mine forældre har fået seng + natbord + barbermaskine + andet) sidder næsten og hyler over at blive så bange.. min roomies far snakkede netop om at det kunne være min morfar

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

MissGeoh skriver:

Åh gud dog!! 

Sådan noget kan jeg slet ikke klare..

Nej

Anmeld

15. juni 2011

.....

MalleH skriver:

nej føj da

Jaa, men bildte mig bare ind at det nok var anlægget det var galt med

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Jaa, men bildte mig bare ind at det nok var anlægget det var galt med

jeg bliver bare mere og mere oprevet fordi min mor også lige har skrevet om nogle af min morfars ting :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.