Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mut skriver: Åben slutning, eller bare sørgelig/dum slutning?
Åben slutning, eller bare sørgelig/dum slutning?
har du tænkt dig at se den eller må jeg godt spoile slutningen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MalleH skriver: har du tænkt dig at se den eller må jeg godt spoile slutningen??
Hmm..tænke tænke... Ejj ikke sig noget alligevel så
Mut skriver: Hmm..tænke tænke... Ejj ikke sig noget alligevel så
det er vel ikke så meget at spoile fordi det meste ér sket, men slutningen er en åben slutning vil jeg sige.. man tænker "åh nej hvad skal der ske nu???" og bum, filmen er slut.
MalleH skriver: det er vel ikke så meget at spoile fordi det meste ér sket, men slutningen er en åben slutning vil jeg sige.. man tænker "åh nej hvad skal der ske nu???" og bum, filmen er slut.
aaah. Sådan er mange af de gyser film, skide irriterende
Mut skriver: aaah. Sådan er mange af de gyser film, skide irriterende
det er faktisk en skidt slutning haha.. man tænker, yay nu er alt godt men nej der blev man snydt,, film slut
MalleH skriver: oh no
oh no
Jeg tror på spørgelser. Så jeg tror det er det. Er ikke bange for dem. De spørgelser jeg har oplevet har været rigtig søde. En enkelt gang er jeg blevet skræmt.
MalleH skriver: det er faktisk en skidt slutning haha.. man tænker, yay nu er alt godt men nej der blev man snydt,, film slut
Hahah, det er så dårligt sådan noget
KamillaT skriver: Jeg tror på spørgelser. Så jeg tror det er det. Er ikke bange for dem. De spørgelser jeg har oplevet har været rigtig søde. En enkelt gang er jeg blevet skræmt.
jeg er også blevet skræmt et par gange, men har fået konkluderet at det bare er min morfar der har besøgt mig han døde for mindre end 1 år siden.
Mut skriver: Hahah, det er så dårligt sådan noget
jaer! :O
MalleH skriver: jaer! :O
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128