ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

twinny

Nej det ville jeg ikk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Millesmammi

Jeanne skriver:

Hvorfor kan man ikke sammenligne det? Hun tvinger ham til at være far, men han kan ikke tvinge hende til at blive mor?

Hvis hun er gammel nok til at have sex, så er hun vel også gammel nok til at tage konsekvensen? Er hun ikke morder (dårlig formulering, det ved jeg godt) bare fordi det er hende og ikke ham, som er gravid?

Jeg mener godt man kan sammenligne princippet i det. For det er vel at tvinge et menneske til at blive forældre - ligemeget hvem der vil og ikke vil.

Så i bund og grund er din mening at hun skal bestemme og han ikke har noget valg?

jeg springer ud af den her debat - for jeg ved selv hvordan det er at være gravid, og vide at faderen ikke vil have noget med barnet at gøre - så har slet ikke lyst til at kommentere mere på det, for jeg har mine meninger..

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Millesmammi skriver:

jeg springer ud af den her debat - for jeg ved selv hvordan det er at være gravid, og vide at faderen ikke vil have noget med barnet at gøre - så har slet ikke lyst til at kommentere mere på det, for jeg har mine meninger..

du så ikke den eneste det har jeg os,, men jeg tog dog abort 

Anmeld

15. juni 2011

Millesmammi

MichellaMalou skriver:

du så ikke den eneste det har jeg os,, men jeg tog dog abort 

ja og det gjorde jeg ikke....

Anmeld

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

det synes jeg bare ikke man kan gøre når den anden ikke ønsker det og synes det er synd for barnet at det skal vokse op uden sin far og moren ikke kan forsørge det selv.. og det er virkelig bare og være skide ligeglad med alle andre end sig selv sorry 

halllo? bare fordi at faderen ikke ønsker barnet, jamen så er man altså IKKE forpligtet til at få en abort ! 

der skal to til at lave et barn, hvis han ikke selv har sørget for beskyttelse, så er jeg ked a at sige det. men så er han altså ligeså ansvarlig for barnet som moderen  ! ja man har valget at få en abort.. MEN.. har du nogensinde fået en ? det er mega hårdt psykisk, og hvis hun allerede har en dep- så ville det ikke gavne hende meget at dærbe barnet hvis hun ønsker det.. der er SÅ mange eksempler på at man modner samtidig med at barnet vokser inde i maven.. der er ingen der kan sige om hun bliver en god eller dårlig mor.. hvis hun vælger at beholde det, så må han jo enten skride fra ansvaret, eller være en mand og være der for det barn han har været med til at lave ! hvis hun viser sig ikke at kunne tage vare på et lille barn, bliver det fjernet fra hende.. der er MANGE børn der vokser op uden deres bio. far.. desværre... men sådan er det... 

Anmeld

15. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Millesmammi skriver:

Det er også helt ok Der er bare noget jeg ikke forstår, så bliver jeg nødt til at spørge. Ellers bliver jeg aldrig klogere Det var slet slet ikke ment som et angreb på dine meninger, men bare noget jeg længe har tænkt over  

Anmeld

15. juni 2011

baby012

Millesmammi skriver:

- jep. samme her.. 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

halllo? bare fordi at faderen ikke ønsker barnet, jamen så er man altså IKKE forpligtet til at få en abort ! 

der skal to til at lave et barn, hvis han ikke selv har sørget for beskyttelse, så er jeg ked a at sige det. men så er han altså ligeså ansvarlig for barnet som moderen  ! ja man har valget at få en abort.. MEN.. har du nogensinde fået en ? det er mega hårdt psykisk, og hvis hun allerede har en dep- så ville det ikke gavne hende meget at dærbe barnet hvis hun ønsker det.. der er SÅ mange eksempler på at man modner samtidig med at barnet vokser inde i maven.. der er ingen der kan sige om hun bliver en god eller dårlig mor.. hvis hun vælger at beholde det, så må han jo enten skride fra ansvaret, eller være en mand og være der for det barn han har været med til at lave ! hvis hun viser sig ikke at kunne tage vare på et lille barn, bliver det fjernet fra hende.. der er MANGE børn der vokser op uden deres bio. far.. desværre... men sådan er det... 

øh gider du godt stoppe det der hallo.. 

faren har beskyttet sig hvis du ikke har læst det så har jeg skrevet de brugte kondom.. 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

så du ville tvinge en til at blive far selvom han ikke ville man er to om at have sex ja.. men man er sgu os to om at beslutte sig.. synes det er så synd for de mænd som er tvunget til at være far fordi tøsen synes hun skal have det og siger hun er ih og åh så meget imod en abort. men når man ved man ikke er klar os så skal man da på ingen måder sættet et barn i verden og heller ikke kan forsørge det.. synes det er forkert bare fordi vi går rundt og er gravide så er det os os der bestemmer om mand skal være far.. hvordan ville du have det hvis der var en der sagde til dig du skal være mor og du har bare ikke noget valg.. ?? 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

- jep. samme her.. 

OG JA JEG HAR TAGET EN ABORT.!! MEN DET SGU DA ENDNU HÅRDERE OG SKAL TAGE SIG AF ET BARN I 18 ÅR.. HAR DU TÆNKT OVER DEN.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.