ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

øh gider du godt stoppe det der hallo.. 

faren har beskyttet sig hvis du ikke har læst det så har jeg skrevet de brugte kondom.. 

hvis de har brugt kondom, og der ikke er gået hul på det, ja så er jeg ked a at sige det, men så kan en graviditet ikke lade sig gøre. og hvis det springer, så er alle vel klar over risikoen. hvis det ikke er tilfældet at der har været tale om ubeskyttet sex, eller et sprængt kondom, så er det ganske simpelt, enten lyver hun om graviditeten, eller også er han ikke far til barnet. (har læst hele tråden, det kan bare stadig ikke lade sig gøre hvis man beskytter sig ordenligt) ..

det er hendes krop, det er hendes barn, det er hende der bestemmer, sådan er det.. INGEN bør tvinges til at få en abort.. man kan ikke tvinge en mand til at være far, men man kan heller ikke tvinge en kvinde til at dræbe sit ufødte barn... Ja, han skal betale til barnet hvis det viser sig at være hans, og gudske lov for at man som mand ikke bare kan smide hele ansvaret bare fordi at man ikke vil have børn..

Igen. ingen kan sige om hun bliver en god mor eller ej, hvis hun ikke gør, så bliver barnet simpelthen fjernet fra hende..  

men syns måske han skulle prøve at ignorere hande lidt. fornemmer lidt på situationen at hun nyder opmærksomheden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

så du ville tvinge en til at blive far selvom han ikke ville man er to om at have sex ja.. men man er sgu os to om at beslutte sig.. synes det er så synd for de mænd som er tvunget til at være far fordi tøsen synes hun skal have det og siger hun er ih og åh så meget imod en abort. men når man ved man ikke er klar os så skal man da på ingen måder sættet et barn i verden og heller ikke kan forsørge det.. synes det er forkert bare fordi vi går rundt og er gravide så er det os os der bestemmer om mand skal være far.. hvordan ville du have det hvis der var en der sagde til dig du skal være mor og du har bare ikke noget valg.. ?? 

ser du, den situation står jeg faktisk i  

Jeg er blevet frarådet en abort fordi at den sidste ikke gik som planlagt, så da jeg blev gravid, så var det enten at opfylde hans ønske om abort igen og dermed ikke kunne få børn nogensinde.. eller lytte til mit hjerte, og beholde det lille barn som jeg fint har råd og overskud til .. 

det er handes krop.. den skal han ikke komme og bestemme over, 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

hvis de har brugt kondom, og der ikke er gået hul på det, ja så er jeg ked a at sige det, men så kan en graviditet ikke lade sig gøre. og hvis det springer, så er alle vel klar over risikoen. hvis det ikke er tilfældet at der har været tale om ubeskyttet sex, eller et sprængt kondom, så er det ganske simpelt, enten lyver hun om graviditeten, eller også er han ikke far til barnet. (har læst hele tråden, det kan bare stadig ikke lade sig gøre hvis man beskytter sig ordenligt) ..

det er hendes krop, det er hendes barn, det er hende der bestemmer, sådan er det.. INGEN bør tvinges til at få en abort.. man kan ikke tvinge en mand til at være far, men man kan heller ikke tvinge en kvinde til at dræbe sit ufødte barn... Ja, han skal betale til barnet hvis det viser sig at være hans, og gudske lov for at man som mand ikke bare kan smide hele ansvaret bare fordi at man ikke vil have børn..

Igen. ingen kan sige om hun bliver en god mor eller ej, hvis hun ikke gør, så bliver barnet simpelthen fjernet fra hende..  

men syns måske han skulle prøve at ignorere hande lidt. fornemmer lidt på situationen at hun nyder opmærksomheden. 

der er gået hul på det kondom åbenbart.. men det jo faktsik ike noget barn endnu men et foster.. jeg har taget en abort og det er det klogeste jeg nogensinde har gjort. og han har heller ikke penge til at skulle betale for to børn.. og han ønsker på ingen måder at være far igen,, men synes slet ikke hun er moden til det når hun ikke engang vil finde ud af om hun er det.. og kommer med undskyldninger for ikke at fortæller faren det.. 

Anmeld

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

OG JA JEG HAR TAGET EN ABORT.!! MEN DET SGU DA ENDNU HÅRDERE OG SKAL TAGE SIG AF ET BARN I 18 ÅR.. HAR DU TÆNKT OVER DEN.. 

går ud fra at du ikke ønskede barnet  

Han har selv lagt sæden derop, hvis hun rent faktisk er gravid.. han er vel gammel nok til at vide at intet præventions middel er 100% sikkert, og vide hvordan man laver små babyer.. så....

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

hun har aldrig fået fortaget en abort. så derfor kan jeg ikke se problemet i det.. kunne godt følge hende hvis hun havde haft taget en før.. men når hun ikke har det. jeg ville da heller ikke tage en abort igen,, og det ved min forlovede os godt og forstår mig godt.. 

Anmeld

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

der er gået hul på det kondom åbenbart.. men det jo faktsik ike noget barn endnu men et foster.. jeg har taget en abort og det er det klogeste jeg nogensinde har gjort. og han har heller ikke penge til at skulle betale for to børn.. og han ønsker på ingen måder at være far igen,, men synes slet ikke hun er moden til det når hun ikke engang vil finde ud af om hun er det.. og kommer med undskyldninger for ikke at fortæller faren det.. 

hvis hun vil have børne bidrag fra ham, så skal han jo opgives som far, og det finder han ud af. der kan han så enten nægte at være far, eller punge ud. 

Jeg er glad for at det ikke er mændene der bestemmer over om en kvinde skal have en abort eller ej. det vores krop.. det er den det hele går ud over, hvad enten vi beholder barnet eller får en ebort er det vores krop det går ud over.. han kan fraskrive sig alt ret til barnet, han skal bare betale en lille brøkdel a hvad det koster at have et barn. 

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

går ud fra at du ikke ønskede barnet  

Han har selv lagt sæden derop, hvis hun rent faktisk er gravid.. han er vel gammel nok til at vide at intet præventions middel er 100% sikkert, og vide hvordan man laver små babyer.. så....

havde det rigitg svært og havde selv en depression der.. kendte dog faren, og viste han ikke ville have det. og jeg følte ikke jeg kunne tilbyde det barn at komme til verden som det så ud der.. derfor tog jeg den besluting at tage en abort.,, og jeg har aldrig fortrudt det. for hvis jeg havde beholdt det dengang tror jeg min depression var blevet værre og jeg aldrig var kommet igang med uddannelse. så det er det klogeste jeg nogensinde har gjort.. og kommer nok aldrig til at fortryde den.. jo det var da hårdt men viste os bare det var det bedste både for den og mig.. men hvis det skulle ske i den næremste fremtid så nej ville jeg ikke tage en abort da det nok skulle blive ønsket meget hurtig når vi lige havde fattet det. men har os meget mere og tilbyde den dag idag

Anmeld

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

hun har aldrig fået fortaget en abort. så derfor kan jeg ikke se problemet i det.. kunne godt følge hende hvis hun havde haft taget en før.. men når hun ikke har det. jeg ville da heller ikke tage en abort igen,, og det ved min forlovede os godt og forstår mig godt.. 

vent nu og se om det overhoved er et barn.. der er langt til de 12 uger.. det kan nemt være hun har ombestemt sig inden da.. men uanset hvad hun vælger, så er det hendes valg.

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

gravid20 skriver:

vent nu og se om det overhoved er et barn.. der er langt til de 12 uger.. det kan nemt være hun har ombestemt sig inden da.. men uanset hvad hun vælger, så er det hendes valg.

ja men håber endten det er en løgn eller huun tager en abort.. for hun kan jo godt se når jeg skriver det som det hele er.. er det nok er det klogeste og vente med en lille en.. jeg var da os selv imod abort da jeg blev gravid.. men indså det var det klogeste 

Anmeld

15. juni 2011

baby012

MichellaMalou skriver:

havde det rigitg svært og havde selv en depression der.. kendte dog faren, og viste han ikke ville have det. og jeg følte ikke jeg kunne tilbyde det barn at komme til verden som det så ud der.. derfor tog jeg den besluting at tage en abort.,, og jeg har aldrig fortrudt det. for hvis jeg havde beholdt det dengang tror jeg min depression var blevet værre og jeg aldrig var kommet igang med uddannelse. så det er det klogeste jeg nogensinde har gjort.. og kommer nok aldrig til at fortryde den.. jo det var da hårdt men viste os bare det var det bedste både for den og mig.. men hvis det skulle ske i den næremste fremtid så nej ville jeg ikke tage en abort da det nok skulle blive ønsket meget hurtig når vi lige havde fattet det. men har os meget mere og tilbyde den dag idag

det er også fantastisk for dem der får den, og har det godt med det, men sådan er det ikke for alle.. Jeg fortrød min, og gik ned med en dep. pga. den har aldrig fejlet noget psykisk før- 

kunne slet ikke holde mig selv ud, og syns bare jeg var det mest egoistiske meneske i hele verdenen. det gør jeg aldrig igen, og kan sagtens forstå dem der vælger ikke at gå igennem det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.