nattergalen skriver:
Tillykke tillykke
ja så er der en del at tænke på.. Bryllup OG baby..
Hvordan er det så at bo i Dubai?? Og som vestlig kvinde?? Tænker er der en masse regler el hvordan? Og må jeg spørge hvad din mand arbejder med?
mere som inspiration.. Min mand vil nemlig tag en ny uddannelse men helst en der kan give ham muligheder i udlandet 
Takker!
Nu bliver vi gift på rådhuset, hvilket vi også er nødt til. Vi har ikke råd til stort bryllup endnu, og nu hvor jeg er gravid og det har været planen længe, er vi bare nødt til det (uden at få det til at lyde som om vi ikke vil). Jeg elsker ham overalt på jorden og vi ville være blevet gift på et senere tidspunkt alligevel :-)
Det er meget nemt at bo i Dubai, ligemeget hvilken nationalitet man er. Her er max. 20-25 procent lokale, indfødte folk.
Jo, der er nogle regler, men man vænner sig hurtigt til det, og jeg er meget glad for, at være hernede!
Min (ja, jeg kan vel godt kalde ham det) mand arbejder med IT, og. Det er der masser af muligheder af hernede, og garanteret også i resten af verden..
Det, jeg nogle gange kan blive lidt træt af hernede, er forskellen på løn afhængig af hvor man er fra. "Selvfølgelig" sætter de folk fra vesten i meget høj kurs, men man kan godt nogle gange føle at de undertrykker phillipinere, indere og pakistanere. det gør nogle gange lidt ondt at se.
Jeg har snart boet her et år, og vi vender ikke hjem foreløbig, medmindre alting ændrer sig, men jeg tvivler
Håber det var svar nok
Ellers så bare spørg løs!
Anmeld