Udlands Baby-brugere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.189 visninger
54 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

nattergalen

Hejsa i alle dejlige mennesker..

Jeg har set at der er flere brugere herinde der faktisk bor i udlandet.. Og da vi har en fremtidsplan om at flytte ud af Danmark, kunne det da være sjovt lige at høre hvad der har fået jer til at rejse ud..? Og hvis det har været arbejde, hvad arbejder i så med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

TwinsQ

Kigger lige med her... Vi har nemlig os snakket om at forlade Danmark til fordel for USA!!

Anmeld

15. juni 2011

nattergalen

TwinsQ: Det har vi også USA el Australien ligger højst på listen.. Hvorfor vil i gerne flytte? 

Anmeld

15. juni 2011

TwinsQ

nattergalen skriver:

TwinsQ: Det har vi også USA el Australien ligger højst på listen.. Hvorfor vil i gerne flytte? 

Jamen Vi er det man kalder bleven bidt at af Florida!! Da jeg lærte min mand at kende havde han en lejlighed derover, hvilket han stadig har, hvor vi rejser over hvert år... Jeg ællllsker at være derover!! Jeg syntes de er så søde og hjælpsom...

Hvad med Jer?

Anmeld

15. juni 2011

FogL

Jeg bor i Dubai med min kæreste, snart mand :-) 
Han fik et job hernede, som han rigtig gerne ville, så vi tog springet! :-) 

Jeg arbejder ikke, men starter på fjernuddannelse gennem VUC til August. Nu har jeg også lige fundet ud af, at jeg er gravid, så jeg har en masse tanker

Anmeld

15. juni 2011

TwinsQ

ciepige skriver:

Jeg arbejder ikke, men starter på fjernuddannelse gennem VUC til August. Nu har jeg også lige fundet ud af, at jeg er gravid, så jeg har en masse tanker

Stort tillykke

Hvordan har du haft det med at flytte fra din fam og venner??

Anmeld

15. juni 2011

nattergalen

TwinsQ skriver:

Jamen Vi er det man kalder bleven bidt at af Florida!! Da jeg lærte min mand at kende havde han en lejlighed derover, hvilket han stadig har, hvor vi rejser over hvert år... Jeg ællllsker at være derover!! Jeg syntes de er så søde og hjælpsom...

Hvad med Jer?

Ihh så kan jeg godt forstå det.. Jamen vi savner noget mere sol og livsglade mennesker.. vi savner begge en kultur hvor man er i kontakt med sine medmennesker.. det er der desværre ikke så meget af i DK.,

Anmeld

15. juni 2011

FogL

TwinsQ skriver:

Stort tillykke

Hvordan har du haft det med at flytte fra din fam og venner??

Tusind tak! 

Nu er jeg ikke så gammel, så flyttede faktisk direkte hjemmefra, og herned. Det var rigtig svært indtil de kom herned og jeg ved, at de altid er et telefon opkald væk, lidt ligesom at bo i den anden del af landet. Min kærestes familie bor i nordjylland, og han snakker mere med dem nu, end da han boede i kbh. Det er lidt sjovt, og meget betryggende!
Jeg tror jeg vil få svært ved at mangle min familie i den kommende tid, men nu får vi at se  

Anmeld

15. juni 2011

nattergalen

ciepige skriver:

Tillykke tillykke ja så er der en del at tænke på.. Bryllup OG baby.. Hvordan er det så at bo i Dubai?? Og som vestlig kvinde?? Tænker er der en masse regler el hvordan? Og må jeg spørge hvad din mand arbejder med? mere som inspiration.. Min mand vil nemlig tag en ny uddannelse men helst en der kan give ham muligheder i udlandet

Anmeld

15. juni 2011

TwinsQ

nattergalen skriver:

Ihh så kan jeg godt forstå det.. Jamen vi savner noget mere sol og livsglade mennesker.. vi savner begge en kultur hvor man er i kontakt med sine medmennesker.. det er der desværre ikke så meget af i DK.,

Nej det er der ikke... Det virker som om amerikaner er mere sociale end vi er og det kunne jeg godt tænke mig!!

Hvor vil I gerne flytte hen, hvis I skulle gøre det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.