Hvilken hund ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

malliebooh

Nikita Victoria skriver:

FEDT  Tæve eller han??? Vi leder efter en han der kan bruges til vores tæve, og det skal jo helst være en puff for ikke at alve for meget af det dårlige tandgen sammen.

Det er dog en tæve haha Jeg ville ikke have en han, for så er den bare væk når den lugter tæver i løbetid og strinter og vil ikke bruge penge på at få den kastereret. Så vi har en dejlig tøs, som bare for bukser på, på "den tid af året" hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Tystys14

MalleH skriver:

Det er dog en tæve haha Jeg ville ikke have en han, for så er den bare væk når den lugter tæver i løbetid og strinter og vil ikke bruge penge på at få den kastereret. Så vi har en dejlig tøs, som bare for bukser på, på "den tid af året" hehe

ØV Hi hi men det er dog af samme grund vi har en tæve.  hi hi.

Anmeld

14. juni 2011

malliebooh

Nikita Victoria skriver:

ØV Hi hi men det er dog af samme grund vi har en tæve.  hi hi.

Det er også nemmest. Faren til vores hund, humpede bare alt og alle i løbetid. Selv når vores kom på besøg, var han ved at humpe hende.. Hun var ikke engang i løbetid. Så det ovre er der kommet flere uægte hvalpe, fordi de ikke kunne styre ham. Så nej tak. Desuden så faldt jeg jo også bare for vores hund fordi hun lå ved mig med det samme, og var så stille og rolig men alligevel aktiv. og hun finder sig bare i alt, hun har aldrig bidt.. Så jeg stoler på hende, til når jeg skal have børn! (Håber TS læser dette )

Anmeld

14. juni 2011

GUSO

Helt klart en westie.. Ville ønske jeg skulle have sådan en..

Anmeld

14. juni 2011

Dictes mor

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke er til små hunde , men jeg synes, at alle hundene du kigger på ser ud til at passe godt til dit behov. Jeg skal have en hund, som jeg kan bruge til konkurrence og eftersøgninger, og det kan man ikke så godt med de racer du nævner

Anmeld

14. juni 2011

Christina.78

Stemt blankt da vores race ikke er på..vi har en rottweiler (blanding af rottweiler og labrador) så menneskeglad, korthåret..

han kræver sine gåture men får 2 lange i løbet af dagen..ellers bliver han aktiveret mentalt og fysisk når vi kommer fra arbejde..

har dog sagt til kæresten at hvis vi engang skal have en ny hund, bliver det en fransk bulldog..elsker denne race og den passer lige så godt til vores temperament som vores rottweiler ligenu..

Og ja små hunde kræver lige så meget motion som store så den argument kan desværre ikke bruges..

Mht pleje /pels...tja det samme som hvad jeg lige har skrevet..små hunde kan lige så vel kræve stor pleje som store..

Anmeld

14. juni 2011

Tystys14

MalleH skriver:

Det er også nemmest. Faren til vores hund, humpede bare alt og alle i løbetid. Selv når vores kom på besøg, var han ved at humpe hende.. Hun var ikke engang i løbetid. Så det ovre er der kommet flere uægte hvalpe, fordi de ikke kunne styre ham. Så nej tak. Desuden så faldt jeg jo også bare for vores hund fordi hun lå ved mig med det samme, og var så stille og rolig men alligevel aktiv. og hun finder sig bare i alt, hun har aldrig bidt.. Så jeg stoler på hende, til når jeg skal have børn! (Håber TS læser dette )

Håber jeg også hun gør  Cho vores tæve er præcis på samme måde, jeg tog hende endda igår i at sove hos prinsessen i hendes trammeseng, da hendes seng står op af vores, kan hunden gå lige over til hende.  Prinsessen havde fået fat i hendes øre  SHIT tænkte jeg, men Cho fandt sig bare i det...  Og sov videre selvom lillepigen hev godt og grundigt i det... (fjernede Cho og lagde hende i kurven med det samme.) Det er ikke noget hun før har gjort, men det vare bare så sødt, og gjorde mig helt tryg ved de to er sammen.

Cho er bare en skøn familiehund, kunne ikke få en bedre hund når man har baby også.

Anmeld

14. juni 2011

malliebooh

Nikita Victoria skriver:

Håber jeg også hun gør  Cho vores tæve er præcis på samme måde, jeg tog hende endda igår i at sove hos prinsessen i hendes trammeseng, da hendes seng står op af vores, kan hunden gå lige over til hende.  Prinsessen havde fået fat i hendes øre  SHIT tænkte jeg, men Cho fandt sig bare i det...  Og sov videre selvom lillepigen hev godt og grundigt i det... (fjernede Cho og lagde hende i kurven med det samme.) Det er ikke noget hun før har gjort, men det vare bare så sødt, og gjorde mig helt tryg ved de to er sammen.

Cho er bare en skøn familiehund, kunne ikke få en bedre hund når man har baby også.

Sjovt at jeres hedder Cho, vores hedder Cookie Men ja, super dejlig race!!

Anmeld

14. juni 2011

M&M's Mor

MalleH skriver:

Mine forældre har også haft schnauzere stort set hele mit liv og har det stadig. Dejlige hunde!! "børnevenlige", gode vagthunde.. en rigtig familiehund. Dog har min kæreste og jeg købt os en anden hund, men stadig lige så dejligt og venligt sind!

- Dog er jeg ikke helt enig med fælning af hår, for det har vores gjort meget! Ihvertfald mellem schnauzerne.

Skal ikke kunne sige om det er anderledes med fældningen af de forskellige størrelser...vi har ihvertfald aldrig haft nogle hår med de dværgschnauzer vi har haft i tidens løb....

Anmeld

14. juni 2011

Sildefisk

Mummymalle skriver:

Vil klart anbefale en cavalier king charles spaniel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.