Hvilken hund ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

malliebooh

2xPrinsesseMor skriver:

Skal ikke kunne sige om det er anderledes med fældningen af de forskellige størrelser...vi har ihvertfald aldrig haft nogle hår med de dværgschnauzer vi har haft i tidens løb....

min storesøster har en dværgschnauzer, den fælder ikke nej.. Men vores mellem schnauzere fælder, ihvertfald dem vi har haft i "salt og peber".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

Lunae skriver:

Vi er stadig på jagt efter vores nye familiemedlem og ønsker ikke at forhaste os uden at kende til racen osv! Nu er vi kommet ned på et mindre antal racer, som passer til os i forhold til motion og pleje!

Vi er en lille familie på far, mor og en pige på 9 mdr. Vi er begge studerende! Vi bor i en 3 værelses lejlighed med en lille have til! Vi ønsker ikke at skulle gå flere kilometer lange ture dagligt og det skal være en kærlig, børnevenlig hund!

Hvilken en ville i vælge?

En BH eller en YT vil jeg helt klart anbefale 

Cavalier vil jeg ALDRIG råde nogen som helst mennesker at få for de er simpelthen så indavlet snart  har 4 kunder der inden for kort tid har fået aflivet deres pga hjernen ikke kunne være i hovedet på dem og naboens hund er lige røget samme tur  det er tavle hunde i DKK så alt burde være i orden men er det ikke 

Anmeld

14. juni 2011

inpe

Mummymalle skriver:

Vil klart anbefale en cavalier king charles spaniel

helt ening, får ikke en bedre hund der kan tilpasse sig omgivelserne, og som kan trives i lejlighed. En super familie hund.  Det er også vores valg af hund, når vi når dertil. Men lige nu bliver vi nød til at vente, da vi står midt i renovering af hus, og bor i pavallion.

Anmeld

15. juni 2011

Trunte<3

twinboys skriver:

Så enig men har ingen selv, men skulle jeg have blev det en Newfoundland....

Super dejlige vovse <3 Har selv haft nogle stykker i mit liv.. Her er den største af dem...

til TS... den fylder jo nok lige lidt for meget til jeres behov... smiler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2011

Ølgaard

Ingen af dem. Jeg ville vælge en Labrador retriver en rigtig dejlig familie hund Har selv haft 2

Anmeld

15. juni 2011

banditten2011

er ikk til små hunde da jeg har en amerikansk bulldog men hvis jeg sku ha en lille hund såå helt klart en  fransk bulldog eller en mops.. fantastiske hunde

Anmeld

15. juni 2011

twinboys

Trunte<3 skriver:

Super dejlige vovse <3 Har selv haft nogle stykker i mit liv.. Her er den største af dem...

nuuuuuuurrrhh

Anmeld

15. juni 2011

Bare mig..

Har i overvejet en fransk bulldog eller en mops?

Vi havde en mops.. Det ér en fantastisk hund!

Meget børnevenlig og i det hele taget venlig overfor alle!

Kaster man en bold 10 gange, er det nærmest motion nok for en hel dag.. hihi.. - Men den kan også sagtens gå en lang tur på stranden/ i skoven! Og så er det en fantastisk hund til at bo i lejlighed med.

Det ENESTE dårlige ved den, er dens snorken.. Men det vænner man sig til.. - Det lover jeg dig!! Og så prutter den, men det er nu ikke fordi den gør det konstant..

DET er et fantastisk bud til jeres familie..

Anmeld

15. juni 2011

Bare mig..

Trunte<3 skriver:

WOW den er stor. Lige en hund for mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.