Hvilken hund ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilen hund passer til os?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.859 visninger
58 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Lunae

Vi er stadig på jagt efter vores nye familiemedlem og ønsker ikke at forhaste os uden at kende til racen osv! Nu er vi kommet ned på et mindre antal racer, som passer til os i forhold til motion og pleje!

Vi er en lille familie på far, mor og en pige på 9 mdr. Vi er begge studerende! Vi bor i en 3 værelses lejlighed med en lille have til! Vi ønsker ikke at skulle gå flere kilometer lange ture dagligt og det skal være en kærlig, børnevenlig hund!

Hvilken en ville i vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

2babygirls

Lunae skriver:

Vi er stadig på jagt efter vores nye familiemedlem og ønsker ikke at forhaste os uden at kende til racen osv! Nu er vi kommet ned på et mindre antal racer, som passer til os i forhold til motion og pleje!

Vi er en lille familie på far, mor og en pige på 9 mdr. Vi er begge studerende! Vi bor i en 3 værelses lejlighed med en lille have til! Vi ønsker ikke at skulle gå flere kilometer lange ture dagligt og det skal være en kærlig, børnevenlig hund!

Jeg har stemt malteser, meeeen er selv forelsket i en chihuahua/malteser blanding... LÅÅÅVE mini hunde !!!

Anmeld

14. juni 2011

Mummymalle

Vil klart anbefale en cavalier king charles spaniel

Anmeld

14. juni 2011

Trunte<3

er SLET ikke til hunde i den størrelse... så har stemt blankt...

næææ NEWFOUNDLÆNDER - Dét ved man hva er <3

min far har haft 3 westier, de er ganske fine familie hunde... -men en terrier er speciel på sin egen måde...

Anmeld

14. juni 2011

Lunae

Tina&Martin skriver:

Jeg har stemt malteser, meeeen er selv forelsket i en chihuahua/malteser blanding... LÅÅÅVE mini hunde !!!

Jeg synes også, at chihuahua blandinger er skønne, men er bange for at hunden bliver lidt for skrøbelig i forhold til vores datter

Anmeld

14. juni 2011

Trunte<3

Mummymalle skriver:

uha, min x mand havde sådanne en, og DEN var bestemt IKKE en familie hund!! Hun hadede børn... den eneste hun rigtig kunne lide var min xmand...

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Jeg er ikke så vild med den størrelse hund, men skulle jeg vælge en så synes jeg faktisk kun at West Highland white terrier siger mig noget. 

Personligt ville jeg altid vælge en større hund. Større betyder ikke nødvendigvis meget mere motion end en lille. 

Anmeld

14. juni 2011

Lunae

Mummymalle skriver:

Fælder den ikke ret meget og skal den ikke gåes meget med? Synes nemlig, at den er skøn, men tror ikke at den passer til vores behov!?

Anmeld

14. juni 2011

2babygirls

Lunae skriver:

Jeg synes også, at chihuahua blandinger er skønne, men er bange for at hunden bliver lidt for skrøbelig i forhold til vores datter

Ja, de skal jo lære at man skal være sød ved dyrene.. Min søster havde en mops, og den måtte de af med fordi deres piger er henholdsvis 5½ og 9½ og de forstod ikke at være sød ved den, fordi de ikke er vokset op med dyr.
MEN min anden søster har også en, og hendes børn er lige så gamle, og ER vokset op med katte, så de er meget bedre til at håndtere det ansvar.

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

I hvert fald ikke Yorkshire terrieren. Jeg synes, undskyld at jeg er så ligeud, at det er en.... knapt så fin hund. Jeg vil ikke en gang ae dem, hvis jeg er ved nogle der har sådan en. 

Har I overvejet en dansk/svensk gårdhund?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.