alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

nettet er nettet - det er vi enige om. men selv om man er då nettet bestemmer man selv hvilke sider man vil lægge sine billeder ind på. hvis de gerne vil dele deres PATTER  med resten af baby.dk - so be it. men de har ikke valgt at dele dem med dem der kigger med på den anden side. så JEG mener ikke det drejer sig om, om de bare gerne vil udstilles.

Men søg på patter på google så kan du finde dem herinde...den her side er nettet og kan endda googles, så for mig er der absolut ingen forskel og det er mere end naivt hvis man tror man kan smide billeder og tråde herind uden de bliver fundet af alle mulige andre.

Jeg har flere gange fået henvendelser fra journalister om forskellige emner, det har de da lige kunne google, super smart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Ni-ko-li-ne

sandorff skriver:

jamen nu begynder du at snakke om etikken i det, der er vi enige. men eva skrev at dem der smed deres billeder på baby.dk bare gerne ville ses.

ja, det er sandt. Det skrev hun...  Jeg har lidt samme holdning til en tråd med billeder af bryster... hvorfor skulle man ellers lægge dem op hvis ikke man ville have at de blev set?

Anmeld

14. juni 2011

Stjernestoev

sandorff skriver:

jamen nu begynder du at snakke om etikken i det, der er vi enige. men eva skrev at dem der smed deres billeder på baby.dk bare gerne ville ses.

Du skriver oven over at de bare gerne vil dele dem med baby.dk, og her skriver du at de ikke bare vil ses? Det er da det samme. Hvis man gerne vil dele noget, så er det da fordi man gerne vil vise det, eller have at folk hører det.

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

Mira0911 skriver:

Jer der har udstilt jeres bryster, hvordan har I det nu med at i er på dette site også??

jeg havde været fuldstændig ligeglad.

men, nu kan man se mit ansigt på billede..

så, det en lidt anden snak..

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

MaliksMor skriver:

jeg havde været fuldstændig ligeglad.

men, nu kan man se mit ansigt på billede..

så, det en lidt anden snak..

Okey... 

Anmeld

14. juni 2011

Wimmie

Eva. skriver:

Hehe...og det billede af dig var endda det eneste der var værd at kikke på...de var smagfuldt og ikke vulgært på nogen måde...det er og var så smukt..

Tak - hvor er du sød

Anmeld

14. juni 2011

Stjernestoev

Eva. skriver:

Hehe...og det billede af dig var endda det eneste der var værd at kikke på...de var smagfuldt og ikke vulgært på nogen måde...det er og var så smukt..

Anmeld

14. juni 2011

132319

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er sandt. Det skrev hun...  Jeg har lidt samme holdning til en tråd med billeder af bryster... hvorfor skulle man ellers lægge dem op hvis ikke man ville have at de blev set?

Lige præcis mine tanker!

Anmeld

14. juni 2011

eElak

*fnis*

jeg nåede ikke engang at uploade mit billede...

ej det var der jo en grund til at jeg ikke gjorde - netop at sikkerheden på baby.dk i forhold til privaten er lig 0.  

Anmeld

14. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså det er jo bare at google bryster og baby så kommer de frem

Så her og der, er blevet til allevegne..

Men da det jo ikke er et lukket forum så ved man jo det ender på google.

Hvorfor skulle de bruge tid på at redigere billeder, når de ligger frit fremme på google?

Havde det være bedre de bare havde lagt linket til dem, så vil man jo stadig kunne se hvem det er??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.