alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

sandorff

Eva. skriver:

Nu forholder jeg mig udelukkende til dette medie og brugen af dette...skulle jeg forholde mig til hver enkelt bruger så ville det ikke være muligt at have en debat...vi kan jo kun diskutere overordnet og det samme kan du...den der med fakta, den hænger ikke sammen med resten af det du skriver....så jeg tror ikke helt vi skriver på samme frekvens..

så må du diskutere det der rant faktisk kan diskuteres og ikke udtale dit om andre menneskers bevægelsesgrundlag for at gøre noget  og nu slutter jeg, jeg skal til tandlæge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

twinny

Og der er et link til baby.dk

Anmeld

14. juni 2011

Kamulla

HAHA.. godt jeg ikke er med i den tråd.. nej hvor gad jeg ikke blive hængt ud på andre medie sider.. men sådan noget deler jeg heller ikke i åbne forum da man aldrig ved hvor ens ting havner.. 

Anmeld

14. juni 2011

Sees

Hahahaha - ej .. hahahahaha !!
Jeg deltog selv i debatten (med tøj på dog), men hold kæft jeg synes det er lidt sjovt altså.
Alle ved jo at hvad man ligge ud på nettet, kan alle se, røre og bruge som de har lyst til - Eller er det kun mig?

For mit eget vedkommende tænker jeg "Jamen hvis de stakkels mænd synes det er frækt med et par patter, der egentlig ligner så mange andres, men de er lækre fordi de sidder på en MOR!! 10hi f9z" - Jamen så lad dem da

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

godt jeg ikke smed mine babber ud i den debat

Anmeld

14. juni 2011

Wimmie

Altså umiddelbart er jeg faktisk lidt i tvivl om hvorvidt det er  lovligt...

Selvom jeg også er af den mening at det er den risiko man løber ved at smide billeder op af sig selv, så er jeg faktisk ikke sikker på at de må tage billederne som de gør

Nu ved jeg ikke lige om der er forskel på fotos og tegninger, men jeg ved at selvom jeg smider mine portrættegninger på nettet (har dem f.eks. på www.tegnebordet.dk) så er det ikke lovligt at andre går ind og tager dem og lægger dem op på deres egne hjemmesider uden min tilladelse - også selvom jeg selv har valgt at lægge dem ud. Fordi jeg ejer rettighederne til dem.

Men som sagt; er i tvivl om hvorvidt det er det samme i dette tilfælde. Men hvis man er utilfreds med (mis)brugen af ens fotos, så er det vel værd at undersøge?

Anmeld

14. juni 2011

twinny

Kan folk der ikk vil have deres billeder på den side skrive en mail til dem... Om de skal fjerne det... Jeg har gjort det...

Anmeld

14. juni 2011

Kofoed.

Wimmie skriver:

Altså umiddelbart er jeg faktisk lidt i tvivl om hvorvidt det er  lovligt...

Selvom jeg også er af den mening at det er den risiko man løber ved at smide billeder op af sig selv, så er jeg faktisk ikke sikker på at de må tage billederne som de gør

Nu ved jeg ikke lige om der er forskel på fotos og tegninger, men jeg ved at selvom jeg smider mine portrættegninger på nettet (har dem f.eks. på www.tegnebordet.dk) så er det ikke lovligt at andre går ind og tager dem og lægger dem op på deres egne hjemmesider uden min tilladelse - også selvom jeg selv har valgt at lægge dem ud. Fordi jeg ejer rettighederne til dem.

Men som sagt; er i tvivl om hvorvidt det er det samme i dette tilfælde. Men hvis man er utilfreds med (mis)brugen af ens fotos, så er det vel værd at undersøge?

Hmm, vi skal nok have spurgt Henrik om der er copyright på siden...

Men ja, du har haft i noget, ville også undersøge det, hvis jeg havde deltaget i debatten.

Anmeld

14. juni 2011

jydeinden

jeg har ikke selv valgt at ligge mine patter op på et forum for hvorfor i al verden skulle jeg... det burde være alment kendt at det man ikke ønsker skal se, høre eller læse dét holder man for sig selv.

Anmeld

14. juni 2011

twinny

De har også lagt det på facebook...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.