alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Dinna88

Ha, hvor sjovt - lidt morsomt hvordan de skriver om siden. Jeg kan intet se i at de gør det, medmindre det faktisk er ulovligt? Man har jo selv valgt at smide billederne på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Frøken J.

Loppe skriver:

WOW blev du citeret i EB, for hvad dog?

Ihhh jeg synes det er irriterende at man ikke kan deltage i et debatforum uden fare for at hele Danmark bliver informeret om ens synspunkter...

Det var en debat om Peter Lundin. Det var ret harmløst hvad jeg var blevet citeret for, jeg havde bare spurgt hans kone, om han angrede hans handlinger, men jeg synes alligevel det var træls og skiftede mit brugernavn.. 

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Ha, hvor sjovt - lidt morsomt hvordan de skriver om siden. Jeg kan intet se i at de gør det, medmindre det faktisk er ulovligt? Man har jo selv valgt at smide billederne på nettet

Jeg tvivler på det er ulovligt... Man kan tale om etik, men rent lovmæssigt er jeg ret sikker på, at de har deres på det rene. 

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

Lige præcis derfor jeg ikke viser sådan billeder herinde.. man ved aldrig hvem der får fingre i dem

Anmeld

14. juni 2011

Halbschön

Mira0911 skriver:

Jer der har udstilt jeres bryster, hvordan har I det nu med at i er på dette site også??

To af mine billeder er vist derinde.. Der er ikke ansigt på, så det har jeg det ok med.. Desuden har jeg for år tilbage deltaget i en konkurrence med det ene billede...

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Jeg tvivler på det er ulovligt... Man kan tale om etik, men rent lovmæssigt er jeg ret sikker på, at de har deres på det rene. 

Det mente jeg nok. Moralsk set kan jeg nu heller ikke se et problem i det, i og med, at folk selv har lagt billederne på en offentlig side.

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Halbschön skriver:

To af mine billeder er vist derinde.. Der er ikke ansigt på, så det har jeg det ok med.. Desuden har jeg for år tilbage deltaget i en konkurrence med det ene billede...

Okey... Ren nysgerrighed... 

Anmeld

14. juni 2011

Mille83

Hvordan fandt du den på nettet? Er nu glad for jeg ikke deltog i den tråd...Hehe 

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Hvordan fandt du den på nettet? Er nu glad for jeg ikke deltog i den tråd...Hehe 

Mon ikke dem der deltog godt kan lide at vise sig frem og dermed ikke har et problem med at blive eksponeret..nok snarere tværtimod...

Anmeld

14. juni 2011

Chamomile

Jeg er fornærmet, mine er ikke med! Godt nok var de pakkede ind på billedet, men stadig. Tsk tsk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.