alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Sees

Måske I skulle spørge Henrik om han vil slette tråden, så der ikke bliver mere ballade ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anette&Sophia

sandorff skriver:

jamen nu begynder du at snakke om etikken i det, der er vi enige. men eva skrev at dem der smed deres billeder på baby.dk bare gerne ville ses.

og det passer jo så bare ikke. jeg gjorde det sgu ikke for at blive set, jeg gjorde det fordi der blev oprettet en tråd om babsenutter,

idag er jeg bare glad for at jeg havde t-shirt på, og ikke var naked.

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

De har også lagt det på facebook...

Hvor ligger det henne på facebook?

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

anetteb skriver:

og det passer jo så bare ikke. jeg gjorde det sgu ikke for at blive set, jeg gjorde det fordi der blev oprettet en tråd om babsenutter,

idag er jeg bare glad for at jeg havde t-shirt på, og ikke var naked.

Tråden hed: Vis mig dine bryster.

Men det var så ikke meningen, altså at vise dem? ja, undskyld, jeg forstår så ikek hvad grunden og meningen så var, men hey, bare jeg slipper for at smide mine bryster frem for alle, så er jeg skam helt kold..

Anmeld

14. juni 2011

twinny

anetteb skriver:

Hvor ligger det henne på facebook?

På deres fan side... Der har de lavet et link til deres hjemmeside

Anmeld

14. juni 2011

9510

De har slettet alle billederne, men linker direkte til baby.dk

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

Eva. skriver:

Tråden hed: Vis mig dine bryster.

Men det var så ikke meningen, altså at vise dem? ja, undskyld, jeg forstår så ikek hvad grunden og meningen så var, men hey, bare jeg slipper for at smide mine bryster frem for alle, så er jeg skam helt kold..

det var for at vise ens bryster, ja, men fandme da ikke for at blive set eller hørt. ikke fra min side. jeg var bare med for sjov, og ikke for at få opmærksomhed.

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

På deres fan side... Der har de lavet et link til deres hjemmeside

Har set det. de linker også stadig direkte til baby.dk, inde på deres side. har skrevet endnu en mail til dem.

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

9510 skriver:

De har slettet alle billederne, men linker direkte til baby.dk

Har jeg også godt set. det ligger også stadig på facebook. Har skrevet endnu en mail til dem.

- de respektere os jo tydeligvis ikke, eftersom de stadig linker og viser det et andet sted.

Anmeld

14. juni 2011

twinny

Jeg har skrevet til henrik om han vil slette tråden, da de har direkte link til baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.