alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

sandorff

Stjernestøv skriver:

Du skriver oven over at de bare gerne vil dele dem med baby.dk, og her skriver du at de ikke bare vil ses? Det er da det samme. Hvis man gerne vil dele noget, så er det da fordi man gerne vil vise det, eller have at folk hører det.

så misforstår du mig.

eva skrev at de gerne bare ville ses - jeg forstod det som at have en negativ klang over det hun skrev.

jeg skrev de ikke bare ville ses. de havde valgt at lægge billederne på baby - ikke andre steder. dvs det var på baby de ville dele de billeder. det ser jeg ikke som at de bare gerne vil ses.

håber det giver mening for dig, ellers ved jeg ikke hvordan jeg ellers skal forklare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

sandorff

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er sandt. Det skrev hun...  Jeg har lidt samme holdning til en tråd med billeder af bryster... hvorfor skulle man ellers lægge dem op hvis ikke man ville have at de blev set?

jeg forstod på eva hun skrev at de bare gerne ville ses - overalt.

det er ikke min mening. de ville KUN ses på baby, der hvor de lagde billederne ind. ellers havde de vel valgt at smide billderne ind på andre cites også....

Anmeld

14. juni 2011

sandorff

Eva. skriver:

Men søg på patter på google så kan du finde dem herinde...den her side er nettet og kan endda googles, så for mig er der absolut ingen forskel og det er mere end naivt hvis man tror man kan smide billeder og tråde herind uden de bliver fundet af alle mulige andre.

Jeg har flere gange fået henvendelser fra journalister om forskellige emner, det har de da lige kunne google, super smart..

ja ja, man kan finde alt på nettet. det er ikke det vi diskutere. det er jo en fakta.

de skrev de bare gerne ville ses, det er din personlige holdninger omkring nogle personer der har smidt billeder på nettet.

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

jeg forstod på eva hun skrev at de bare gerne ville ses - overalt.

det er ikke min mening. de ville KUN ses på baby, der hvor de lagde billederne ind. ellers havde de vel valgt at smide billderne ind på andre cites også....

Der er to muligheder...enten lægger bliver man set ved man lægger billeder ud eller også bliver man ikke, ved at man ikke lægger billeder ud.

Der var endda mænd inde og kommentere på den tråd og det syntes de damer så vidt jeg kunne læse, var ok.....og jeg tror næppe det er en tråd fuld af kvinder der ikke ved at denne siden er åben, at man kan kopiere billeder...og hvis ikke var tråden var for at vise bryster, hvad var den så til? Overskriften var endda, vis mig dine patter....eller noget i den stil.

Anmeld

14. juni 2011

sandorff

MaliksMor skriver:

- jeg er paff. over at de ikke engang har sløret mit hovede..

det kan jeg godt forstå. især når de har taget valget for dig at de skulle derind på deres side

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

ja ja, man kan finde alt på nettet. det er ikke det vi diskutere. det er jo en fakta.

de skrev de bare gerne ville ses, det er din personlige holdninger omkring nogle personer der har smidt billeder på nettet.

Hvad er "en fakta"?

Jeg forstår ikke hvad du prøver at forklare lige her..

Og nej, jeg har sgu ingen holdninger til nogen...jeg konkluderer bare at de billeder man smider på nettet smider man for at de skal ses...hvilket faktisk var overskriften på tråden og nu har jeg vidst sagt det der skal til dig.

God dag...

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

sandorff skriver:

det kan jeg godt forstå. især når de har taget valget for dig at de skulle derind på deres side

lige præcis.

men, okay. så er jeg da blevet det kloger.

Anmeld

14. juni 2011

sandorff

Eva. skriver:

Der er to muligheder...enten lægger bliver man set ved man lægger billeder ud eller også bliver man ikke, ved at man ikke lægger billeder ud.

Der var endda mænd inde og kommentere på den tråd og det syntes de damer så vidt jeg kunne læse, var ok.....og jeg tror næppe det er en tråd fuld af kvinder der ikke ved at denne siden er åben, at man kan kopiere billeder...og hvis ikke var tråden var for at vise bryster, hvad var den så til? Overskriften var endda, vis mig dine patter....eller noget i den stil.

nu er du igen ude i fakta eva. enten eller...

du ved ikke hvad deres hensigter med de billeder var. om de KUN skulle deles med baby eller om andre også skulle se dem.

jeg diskutere ikke om billederne er på nettet eller ej, for det er de jo, det er en fakta! jeg diskutere om din mening om hvad deres hensigt var

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

nu er du igen ude i fakta eva. enten eller...

du ved ikke hvad deres hensigter med de billeder var. om de KUN skulle deles med baby eller om andre også skulle se dem.

jeg diskutere ikke om billederne er på nettet eller ej, for det er de jo, det er en fakta! jeg diskutere om din mening om hvad deres hensigt var

Nu forholder jeg mig udelukkende til dette medie og brugen af dette...skulle jeg forholde mig til hver enkelt bruger så ville det ikke være muligt at have en debat...vi kan jo kun diskutere overordnet og det samme kan du...den der med fakta, den hænger ikke sammen med resten af det du skriver....så jeg tror ikke helt vi skriver på samme frekvens..

Anmeld

14. juni 2011

sandorff

Eva. skriver:

Hvad er "en fakta"?

Jeg forstår ikke hvad du prøver at forklare lige her..

Og nej, jeg har sgu ingen holdninger til nogen...jeg konkluderer bare at de billeder man smider på nettet smider man for at de skal ses...hvilket faktisk var overskriften på tråden og nu har jeg vidst sagt det der skal til dig.

God dag...

hvis du er aktiv i en debat må du da også kunne følge den til døren og ikke bare cutte af når du møder modgang...

en fakta er noget der er, noget der ikke kan diskuteres. man kan ikke diskutere at danmark er et kongerige, det er en fakta/a fact

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.