alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Ni-ko-li-ne

sandorff skriver:

forskellen, min kære, er at de SELV har valgt at smide dem på baby.dk. der er ANDRE der har smidt dem på den anden side.

Men i og med at det ikke er ulovligt og man kender risici ved at smide billeder på nettet... burde det ikke komme bag på nogen....

at det er etisk forkert, kan vi ikke være uenige om... Men det nytter ikke at brokke sig over det jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

forskellen, min kære, er at de SELV har valgt at smide dem på baby.dk. der er ANDRE der har smidt dem på den anden side.

Min kære...tror liiiige vi skriver almindeligt her, ikke..

Der er ingen forskellen...det her er ikke en lukket side, de billeder er lagt offenligt på NETTET....

Anmeld

14. juni 2011

Stjernestoev

Forstår ikke folk kan hidse sig sådan op over at blive citeret osv.
Hvis man ikke ønsker at ens mening kommer ud, så skal man nok holde dig for sig selv. Og hvis man ikke ønsker ens bryster kommer ud, så skal man sgu nok ikke smide dem på internettet!! Det er da logik for burhøns..

Anmeld

14. juni 2011

Wimmie

"Vi har fundet alle de interessante frem, så I ikke behøver spilde tiden."

Og mit billede didn't make the cut... det var nok alt for jomfrueligt

Oh well, jeg ville aldrig lægge billeder nogen steder på nettet som jeg ikke ville vise frem til hvemsomhelst - ikke engang på FB. Jeg er alligevel alt for blufærdig til at flashe mig selv.

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Stjernestøv skriver:

Forstår ikke folk kan hidse sig sådan op over at blive citeret osv.
Hvis man ikke ønsker at ens mening kommer ud, så skal man nok holde dig for sig selv. Og hvis man ikke ønsker ens bryster kommer ud, så skal man sgu nok ikke smide dem på internettet!! Det er da logik for burhøns..

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Wimmie skriver:

"Vi har fundet alle de interessante frem, så I ikke behøver spilde tiden."

Og mit billede didn't make the cut... det var nok alt for jomfrueligt

Oh well, jeg ville aldrig lægge billeder nogen steder på nettet som jeg ikke ville vise frem til hvemsomhelst - ikke engang på FB. Jeg er alligevel alt for blufærdig til at flashe mig selv.

Hehe...og det billede af dig var endda det eneste der var værd at kikke på...de var smagfuldt og ikke vulgært på nogen måde...det er og var så smukt..

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

:O:O:O

ejjjjjjjjjjjjjjj..

man kan jo se mig på billede.. :O :O

Anmeld

14. juni 2011

sandorff

Eva. skriver:

Min kære...tror liiiige vi skriver almindeligt her, ikke..

Der er ingen forskellen...det her er ikke en lukket side, de billeder er lagt offenligt på NETTET....

nettet er nettet - det er vi enige om. men selv om man er då nettet bestemmer man selv hvilke sider man vil lægge sine billeder ind på. hvis de gerne vil dele deres PATTER  med resten af baby.dk - so be it. men de har ikke valgt at dele dem med dem der kigger med på den anden side. så JEG mener ikke det drejer sig om, om de bare gerne vil udstilles.

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

sandorff skriver:

- jeg er paff. over at de ikke engang har sløret mit hovede..

Anmeld

14. juni 2011

sandorff

Ni-ko-li-ne skriver:

Men i og med at det ikke er ulovligt og man kender risici ved at smide billeder på nettet... burde det ikke komme bag på nogen....

at det er etisk forkert, kan vi ikke være uenige om... Men det nytter ikke at brokke sig over det jo

jamen nu begynder du at snakke om etikken i det, der er vi enige. men eva skrev at dem der smed deres billeder på baby.dk bare gerne ville ses.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.