Det gør det da ikke mere ok??
Og desuden så tror jeg nu ikke at DK vrimler med folk derligefrem tjener mill sort.
Men selv om der evt gør ,er det da ikke mere korrekt bare fordi det er et mindre beløb?
Lovovertrædelser er da forkert ligegyldigt hvad.
Så må den enlige mor vel også godt snyde hvis hun kun har 1 barn,for det er ikke lige så dyrt for samfundet som hvis hun havde 3 børn ,og snød sig til ekstra bp.....
Du kan tro der forgår SÅ meget snyd med regnskaberne så du tror det er løgn, tag nu bare den sidste sag med et vognmandsfirma, det er nok et af danmarks mest kendte som kører rundt i grønne biler, hvordan de snød og bedrog og kørte rundt med folks ejendele uden de reelt var forsikret.
Et handicapfirma der havde ansat brødre søstre og så vidre som aldrig nogensinde havde mødt ind på de job.
Ministre der omgåes reglerne eller deres ægtefæller som Henriettes mand
Jeg kan da også undre mig over at SKAT tilsyneladende er begyndt at møde op på privatadresser for at se hvor mange kager der bliver bagt, når jeg ved hvad der ellers forgår ude i samfundet, ikke at det ene er mere legalt end det andet men måske man skulle statuere eksempler med de store først og fremmest. De virker en anelse paniske i deres handlinger ind imellem
Anmeld