numsefisk skriver:
Det syntes jeg sku er godt 
Og det gode er jo er der underskud, jamen så skal man bare ikke betale noget 
Mit tanker ligger egenlig ikke så meget i det med skat, men mere at dem som snyder, er måske med til at presse prisen så meget at dem der betaler skat ikke kan være med og derfor må lukke sit firma igen.
Ville du ikke være brand ærgelig hvis det var dig? Hvis du en dag valgte og blive virksomhed også kommer der andre og gør det umuligt for dig
Præcis... Jeg kan feks. ikke lave et par bukser til 50 kr, hvis jeg skal tjene på det også... Og sorry, men jeg arbejder sq ikke gratis...
Det irritere mig at folk snyder systemet sådan, jeg laver noget fordi jeg kan li det, MEN jeg vil da også gerne have et par håndøre hjem for det arbejde jeg har lavet.
Det kan da godt være de skulle sætte fokus på "de store" der snyder, men der skal da ligeså meget fokus på de små som bare gør det for interessens skyld... Ja, ligenu er der total underskud i hvad jeg har brugt i materialer og alt muligt andet. Men da jeg snakkede med ham fra skat, fortæller han at da jeg nu bruger symaskine privat også kan jeg ikke trække den fra (fint for mig, den er købt før jeg tænkte på at sælge) men jeg kan skrive slitage på, el, og alt muligt andet... Og sætter du ALT det på, så vil der i sidste ende være en indkomst før eller senere (medmindre du snyder dig selv)....
Jeg vil ikke at skat står her, og jeg pludselig får et smæk... Jeg vil sq gøre det ordentligt fra start... Tænk hvis nogen skulle få ondt i røven, og jeg har ikke ondt nogen steder for at følge reglerne
Anmeld