Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lollo1987 skriver: Der er en slikbutik i horsens der har dem nogle gange, han får både fra USA og sverige, ved ikke om det er derfor ELSKER SLIK BESØGER HAM TIT
Der er en slikbutik i horsens der har dem nogle gange, han får både fra USA og sverige, ved ikke om det er derfor
ELSKER SLIK BESØGER HAM TIT
hmm bor desværre lidt langt fra Horsens nu bliver jeg da helt misundelig
muzen skriver: haha var det ikke fordi spruten manglet ;-) jeg elskede den sodavand men der var altid vodka i ;-)
haha var det ikke fordi spruten manglet ;-) jeg elskede den sodavand men der var altid vodka i ;-)
Haha det kan sku da godt være.. griner.. Ej tror faktisk ikk jeg var så gammel dengang kan dårligt huske det.. så mener ikk jeg smagte den med sprut
Baby-støv skriver: hehe... Men nok meget godt de ikk laver det... Så havde jeg nok brugt mange penge på det.. hehe
hehe... Men nok meget godt de ikk laver det... Så havde jeg nok brugt mange penge på det.. hehe
også mig.
Lou87 skriver: Hehe JA IKK ?! Men den var bare så dårlig i forhold til hvordan jeg husker den..Så tjah måske - ved det ikk..Ku ikk rigtig huske smagen efter så mange år
Hehe JA IKK ?! Men den var bare så dårlig i forhold til hvordan jeg husker den..Så tjah måske - ved det ikk..Ku ikk rigtig huske smagen efter så mange år
oerbaek skriver: hmm bor desværre lidt langt fra Horsens nu bliver jeg da helt misundelig
Kan jeg enlig godt forstå
muzen skriver: hvad?
hvad?
Lukasmor skriver: Savner ZAPP ISEN !!!!
Savner ZAPP ISEN !!!!
CamillaSoefelt skriver: Jo !! Men det jo osse en 10-12 år siden man ku få dem i DK, er det ik?
Jo !! Men det jo osse en 10-12 år siden man ku få dem i DK, er det ik?
Det tror jeg jo... ? Som en li skrev var det nok fordi der ikk var sprut i jeg ikk ku kende smagen hæhæ Meeen jeg mener og ku huske jeg vidst ikk helt var begyndt på den slags endnu... Så passer meget godt med en 10-12 år måske.
Har du en ABC lavpris butik i nærheden af hvor du bor
Der får de dem tit med et par måneders mellemrum, kæresten er helt vild med dem, så køber altid et mindre lager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128