Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.912 visninger
183 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

CamillaSoefelt

Af slik, is, jamen alt hvad man kunne få da du var barn men som man bare ikke kan få nogen steder mere?

Sad en dag og tænkte over flere ting, så som tyggemåner ( de gule der ), månegrus, blip blop is, det originale lyseblå stimorol tyggegummi med sukker, dandy tyggegummi, sorbits.. tjae hvad mere? Kan ikke komme på mere pt, men tænker at jeg nok ikke er den eneste der savner noget af det gamle slik og søde sager?

Kom frisk allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaSoefelt skriver:

Af slik, is, jamen alt hvad man kunne få da du var barn men som man bare ikke kan få nogen steder mere?

Sad en dag og tænkte over flere ting, så som tyggemåner ( de gule der ), månegrus, blip blop is, det originale lyseblå stimorol tyggegummi med sukker, dandy tyggegummi, sorbits.. tjae hvad mere? Kan ikke komme på mere pt, men tænker at jeg nok ikke er den eneste der savner noget af det gamle slik og søde sager?

Kom frisk allesammen

Hvor faen er Amagerkiks blevet af??? De forsvandt pludselig for et par år siden 

Anmeld

12. juni 2011

baby012

de der røde sodavand, som man fandt ud af var proppet med alt for mange farvestoffer og kunstige ting dem savner jeg godt nok (er dog blevet alergisk overfor rød farvestof siden dengang hehe)

Anmeld

12. juni 2011

oerbaek

jeg savner blå ugler

Anmeld

12. juni 2011

smokin

jeg savner skittles.... suk

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor faen er Amagerkiks blevet af??? De forsvandt pludselig for et par år siden 

Nå ja, det da egentlig rigtigt? De der i den grønne pose?

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Zette skriver:

De fåes stadigvæk 

og skittles vodka er det BEDSTE 

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Zette skriver:

Dem kan man vist få i tyskland eller bornholmer færgen, hvis du sku komme på de kanter?

Anmeld

12. juni 2011

L.J.L

Jeg savner alle de der forskellige poser BonBon slik som : hundeprutter, store patter, tissebleer, abelort, etc. Det er bare IKKE det samme at købe "Lossepladsen" !!

Og så savner jeg isen "Blinklys" den med grøn overtræk på toppen.

Og så var der alle de sodavand der også havde navne som BonBon slikket; Brækvand, næseblod, og hvad hed de ikke.

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

oerbaek skriver:

jeg savner blå ugler

Ej ja, de var osse gode.. Købte engang en hel kasse i metro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.