Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
de små blå runde sodavandsis jeg fik som barn, heeelt særlig smag der ikke har været der siden.
tissemyrer fra bonbon
Det rigtige Bobblegum, ikke den efterligning de laver nu
og, ikke mindst,dog ikke spisligt, men GODT vejr hele sommeren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Savner Pepsi X...
Og ja Zapp isen er genial - men mener man stadig kan få den?
Lollo1987 skriver: Har du en ABC lavpris butik i nærheden af hvor du bor Der får de dem tit med et par måneders mellemrum, kæresten er helt vild med dem, så køber altid et mindre lager
Har du en ABC lavpris butik i nærheden af hvor du bor
Der får de dem tit med et par måneders mellemrum, kæresten er helt vild med dem, så køber altid et mindre lager
CamillaSoefelt skriver: Nå ja, det da egentlig rigtigt? De der i den grønne pose?
Nå ja, det da egentlig rigtigt? De der i den grønne pose?
Ja lige præcis. Troede først at de blot ikke kunne fåes mange steder mere, men nu er de åbenbart udgået.
DAs mor skriver: Sådan noget spejder-snus der var i en sølvfarvet pose med en cowboy udenpå... Savner i det hele taget 10-øres slik! Og Ca(l)lippo-is!!!
Sådan noget spejder-snus der var i en sølvfarvet pose med en cowboy udenpå...
Savner i det hele taget 10-øres slik!
Og Ca(l)lippo-is!!!
Ja jeg savner også den sølv pose med spejer snus. Den blev så ulækker fordi man bare skulle have det hele med så man slikkede posen ren hehe....
Lou87 skriver: Det tror jeg jo... ? Som en li skrev var det nok fordi der ikk var sprut i jeg ikk ku kende smagen hæhæ Meeen jeg mener og ku huske jeg vidst ikk helt var begyndt på den slags endnu... Så passer meget godt med en 10-12 år måske.
Det tror jeg jo... ? Som en li skrev var det nok fordi der ikk var sprut i jeg ikk ku kende smagen hæhæ Meeen jeg mener og ku huske jeg vidst ikk helt var begyndt på den slags endnu... Så passer meget godt med en 10-12 år måske.
MinNoah skriver: Savner Pepsi X... Og ja Zapp isen er genial - men mener man stadig kan få den?
Ja Zapp is kom tilbage for et par år siden.
duddi. skriver: Ja jeg savner også den sølv pose med spejer snus. Den blev så ulækker fordi man bare skulle have det hele med så man slikkede posen ren hehe....
CamillaSoefelt skriver: Thi hi... Jeg var nu heller ikke begyndt på den salgs endnu.. Har altid kun drukket den ren
Thi hi... Jeg var nu heller ikke begyndt på den salgs endnu.. Har altid kun drukket den ren
Hehe jep - os her Det var først et år eller to senere det pjat startede
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja lige præcis. Troede først at de blot ikke kunne fåes mange steder mere, men nu er de åbenbart udgået.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128