Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: hehe. Gode var de!
hehe. Gode var de!
det var de, men nok godt de blev fjernet, jeg blev alergisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh ja alle der der forkellige slags bon bon land poser.. de var gode Og også sodavandende..Jeg kan huske der engang var sådan nogle lyserøde Hugo bolsjer, dem kan jeg ikk finde nogen steder, de var ellers gode
Hmm ja og så TROEDE JEG at jeg savnede Urge sodavanden, jeg huskede den som noget godt.. Men da kæresten og jeg har i norge tidligere på året og jeg bare MÅTTE ha en, tog jeg en tår og var ved og kaste op hehe.
gravid20 skriver: det var de, men nok godt de blev fjernet, jeg blev alergisk
Lou87 skriver: Uhh ja alle der der forkellige slags bon bon land poser.. de var gode Og også sodavandende..Jeg kan huske der engang var sådan nogle lyserøde Hugo bolsjer, dem kan jeg ikk finde nogen steder, de var ellers gode Hmm ja og så TROEDE JEG at jeg savnede Urge sodavanden, jeg huskede den som noget godt.. Men da kæresten og jeg har i norge tidligere på året og jeg bare MÅTTE ha en, tog jeg en tår og var ved og kaste op hehe.
Lauritz skriver: Ja, de var så seje!! Husker bare når vi fik lov at vælge en til weekenden, i Netto Det var lissom om at de bare smagte lidt bedre, når nu de havde et sejt navn, hehe
Ja, de var så seje!! Husker bare når vi fik lov at vælge en til weekenden, i Netto
Det var lissom om at de bare smagte lidt bedre, når nu de havde et sejt navn, hehe
jeg savner skittles.... suk
De fåes i super best!
- hvilket du har fået at vide kunne jeg se bagefter
lauras*mor* skriver: Jeg savner de slikkepinde hvor der var små "klumer" af farvestof i, som farvede tungen blå, grøn eller rød... De var mega gode, og har ikke set dem i mange mange år... Kan huske at jeg engang spiste lidt for mange og det endte med at min afføring var helt blå... haha... Det var sq tider dengang...
Jeg savner de slikkepinde hvor der var små "klumer" af farvestof i, som farvede tungen blå, grøn eller rød... De var mega gode, og har ikke set dem i mange mange år... Kan huske at jeg engang spiste lidt for mange og det endte med at min afføring var helt blå... haha... Det var sq tider dengang...
oerbaek skriver: jeg savner blå ugler
jeg savner blå ugler
Kan man da stadig købe
Lollo1987 skriver: Kan man da stadig købe
Zette skriver: jeg savner skittles.... suk
hvor bor du der er en slikbutik i horsens der får den fra USA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128