Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

baby012

CamillaSoefelt skriver:

hehe. Gode var de!

det var de, men nok godt de blev fjernet, jeg blev alergisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Lou87

Uhh ja alle der der forkellige slags bon bon land poser.. de var gode Og også sodavandende..

Jeg kan huske der engang var sådan nogle lyserøde Hugo bolsjer, dem kan jeg ikk finde nogen steder, de var ellers gode

Hmm ja og så TROEDE JEG at jeg savnede Urge sodavanden, jeg huskede den som noget godt.. Men da kæresten og jeg har i norge tidligere på året og jeg bare MÅTTE ha en, tog jeg en tår og var ved og kaste op  hehe.

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

gravid20 skriver:

det var de, men nok godt de blev fjernet, jeg blev alergisk

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Lou87 skriver:

Uhh ja alle der der forkellige slags bon bon land poser.. de var gode Og også sodavandende..

Jeg kan huske der engang var sådan nogle lyserøde Hugo bolsjer, dem kan jeg ikk finde nogen steder, de var ellers gode

Hmm ja og så TROEDE JEG at jeg savnede Urge sodavanden, jeg huskede den som noget godt.. Men da kæresten og jeg har i norge tidligere på året og jeg bare MÅTTE ha en, tog jeg en tår og var ved og kaste op  hehe.

hahaha, huskede da ellers også urge som en lækker sodavand..? Måske de har lavet smagen om;(?

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Lauritz skriver:

Ja, de var så seje!! Husker bare når vi fik lov at vælge en til weekenden, i Netto

Det var lissom om at de bare smagte lidt bedre, når nu de havde et sejt navn, hehe

Haha, ja lige præcis

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

jeg savner skittles.... suk

De fåes i super best!

- hvilket du har fået at vide kunne jeg se bagefter

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

lauras*mor* skriver:

Jeg savner de slikkepinde hvor der var små "klumer" af farvestof i, som farvede tungen blå, grøn eller rød... De var mega gode, og har ikke set dem i mange mange år...
Kan huske at jeg engang spiste lidt for mange og det endte med at min afføring var helt blå... haha... Det var sq tider dengang...

Du har da godt nok også bare spist mange så. hihi..

Anmeld

12. juni 2011

Mor til Ella

oerbaek skriver:

jeg savner blå ugler

Kan man da stadig købe 

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Lollo1987 skriver:

Kan man da stadig købe 

HVOR???

Anmeld

12. juni 2011

Mor til Ella

Zette skriver:

jeg savner skittles.... suk

hvor bor du der er en slikbutik i horsens der får den fra USA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.